• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Maandverband of tampon
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Maandverband of tampon

14 jaar
9 maanden geleden
Zelf nog niet zo lang mijn menstruatie
Gebruik nog maandverband wil wel beginnen aan tampons. Benieuwd naar wat jullie gebruiken
78 reacties
16 jaar
10 uur geleden
M14 je bent niet genoeg nat. Met w of b duwt het een keer tot dat je vinger niet gaat. Is een keer dat het lukt en lukt de rest ook. En vingeren met vingers in je helpt ook. Een vinger past niet maar een baby kan er wel uit.
14 jaar
1 dag geleden
Ik gebruik het liefste nog maandverband. Ben nog niet handig met inbrengen van een tampon. Soms als ik ga sporten ofzo doe ik er 1 in maar ben dan altijd een tijd bezig met indoen
16 jaar
2 maanden geleden
ik en mijn vriendinnen gebruiken de menstruatie disk.Gebruik deze ook in mijn afscheiding dagen.gewoon makkelijk en goedkoop.draag sinds 1 jaar geen tampons meer.Zwem en sport er gewoon mee.En haal deze om de +/- 12 uur er uit om deze te verschonen.zeker een aanrader.
14 jaar
3 maanden geleden
@m13 sterkte en gefeliciteerd en je bent er heel blij mee :( NOT
13 jaar
3 maanden geleden
Vandaag voor het eerst geworden, gelukkig gewoon thuis. Gebruik voorlopig maandverband x
19 jaar
9 maanden geleden
Sind het begin tampons, mijn moeder had wel maandverband voor me gehaald maar ik vond het al meteen gross, en ook zo'n bolling in he broekje leek me niks. Nu altijd tampons bij me, maar voor nood gevallen, gebruik nu eig altijd een cup. Jammer genoeg had ik die niet vanaf het begin, wel een openbaring.
14 jaar
9 maanden geleden
Tampons is het handigst.
16 jaar
9 maanden geleden
@M19 ik vind het dragen van een maandverband vooral fijn dat het touwtje niet te ver in mijn bil gaat zitten en het zit ook lekker een soort van kussen als ik zit en de tampon voel ik eigenlijk niet zitten
19 jaar
9 maanden geleden
@J16 heb je wel genoeg ruimte als je string draagt en waarom vind je een maandverband lekker zitten toch zonde van het geld voor de tampons als je ze in je kont doet
19 jaar
9 maanden geleden
@J16 zit een tampon dan niet vervelend als je hem in je achterste doet en zwelt het niet op in je achterste
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.