• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meisjes die niet scheren
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Meisjes die niet scheren

16 jaar
9 maanden geleden
Hoi, zijn er hier net als ik meisjes die niet scheren? Ben zelf 16 en heb me eigenlijk nog nooit ergens geschoren. Meer meisjes?
39 reacties
12 jaar
1 week geleden
Ik vind schaamhaar vies maar dat mag je niet meer zeggen
16 jaar
1 week geleden
M12 helemaal waar wat je zegt. Een kut en een lul horen gewoon behaard te zijn. Ik zou echt geen partner willen die kaal is. Ziet er niet uit. Ik heb een een volle jungle. Heerlijk en ik schaam me er niet voor. Als het onderwerp ter sprake kom met vrienden of vriendinnen ben ik gewoon eerlijk. Sommige kijken raar maar anderen hebben het ook
23 jaar
1 week geleden
Ik scheer alleen mijn oksels, benen en bikini lijn.

Heb mijn schaamstreek twee keer laten scheren (de eerste keer was door mijn vriendje, de twee keer was het door een goeie vriendin)
Een dag nadat ik het had weg laten scheren had ik daar ontzettend spijt van.
12 jaar
1 week geleden
Ben 12 en heb al een grote. volle bos, scheeer niks en. ga t nooit doen. Meisjes horen ook schaamhaar tot e hebben. Op een kut hoort gewoon haar.
19 jaar
3 maanden geleden
Ik scheer me ook vrijwel nooit. Flinke bos dus wat doorloopt tot tussen mijn billen. Ik vind het mooi en hoort bij volwassen zijn. Ik ben naturist en ga dus vaak naar het naaktstrand. Valt op dat de laatste jaren je meer (met name jonge mensen) met schaamhaar ziet. Mn vriend heeft ook een volle bos zeg maar gerust oerwoud. Veel vrienden en vriendinnen die meegaan naar het naaktstrand zijn ook behaard. Eigenlijk nooit nare ervaringen of opmerkingen gehad. Het is tenslotte ook maar haar en geen enge ziekte.
23 jaar
3 maanden geleden
Ik scheer zomer en winter mijn oksels. In de zomer zorg ik wel dat er geen schaamhaar uit mijn bikinibroekje komt daar daar blijft het bij
16 jaar
6 maanden geleden
Ik scheer alleen mijn benen in de zomer, rest laat ik staan. Volle bos bij mijn kut, tussen mijn billen en in mijn oksels.
17 jaar
6 maanden geleden
Vorig jaar had ik mijn arm in het gips en een half jaar niet geschoren. Ik vind het in het begin prima, maar na zes maanden mijn vriend gevraagd om het te scheren. De eerste keer weer helemaal glad was een verademing! Misschien ga ik het nog eens afwisselen. Mijn vriendjes had niet geklaagd maar achteraf zegt hij dat kan wel beter is voor hem (zelf is hij altijd helemaal kaal omdat ik hem dat vroeg). Dus als ik het vergelijk, liever kaal, en helemaal ongeschoren zou ik denk ik nooit doen, dan wel de lipjes een bikinilijn scheren of trimmen denk ik.
20 jaar
6 maanden geleden
Ik heb het nu een aantal maanden niet geschoren. En het bevalt me erg goed.
23 jaar
9 maanden geleden
@M22 Bij het beffen lik ik vooral tussen de binnenste schaamlippen en bij de clitoris en daar zit geen haar. Mijn vriendin scheert en trimt het niet, ze heeft een behoorlijk harige poes, maar ik bef haar gewoon en ik heb er zelf geen last van. Ja, het kan wat kriebelen en zo nu en dan krijg ik een losse haar in mijn mond, maar dat komt gelukkig maar heel weinig voor.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.