• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Waar laten jullie je vriendje klaarkomen?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Waar laten jullie je vriendje klaarkomen?

15 jaar
2 maanden geleden
Wat is jullie favoriete plekje op je lichaam om onder sperma te zitten? Uiteindelijk kiest mijn vriendje zelf waar die klaarkomt maar voor mij is het aller leukste is als ik hem diep in mij voel klaarkomen.
83 reacties
22 jaar
1 maand geleden
Mijn vriend mag van mij komen waar hij wilt. Ik vindt zelf in mijn kontje, mondje of over gezicht het geilst. Over me kont of rug vind ik wel minder want dan kan ik het zien alleen maar voelen.
22 jaar
1 maand geleden
In een condoom is toch minder leuk, alleen de geur ervan al. Scheelt wél in de rommel, en wat later ineens leeglopen overkomt je niet. Pijpen en dan zijn sperma slikken vinden de meeste jongens heel geil, en zijn stijve diep in je mond heeft ook echt wel iets, vind ik, ook al zit ik dan wel tegen kokken aan. Anaal is heerlijk, vooral als je tegelijk m'n clit vingert. Maar direct daarna vaginaal is weliswaar lekker, maar ook vrágen om een blaasontsteking. Andersom is al beter, door de strakheid van anaal komt mijn vriend altijd heerlijk klaar.
14 jaar
1 maand geleden
In mijn kutje en mond. We kennen elkaar al vanaf groep 1, hebben verkering vanaf groep 7 en doen nu samen vmbo.
15 jaar
1 maand geleden
Mijn vriendje liefst anaal dat is strakker ikzelf liever in mijn vagina, meestal komt mijn vriendje meerdere keer, eerst mijn kontje en dan in vagina en zijn we beide chill❤️
17 jaar
1 maand geleden
Ik gebruik de pil (nog) niet, dus hij komt altijd in condoom of rechtstreeks in mijn mond. Ik slik het altijd door, dat vind ik opwindend en zeker als je zijn gezicht dan ziet.
19 jaar
1 maand geleden
Eigenlijk in alle gaatjes maar de laatste tijd vooral op mijn tepelpiercings en de tattoos op mijn borsten en buik. Me vriend vindt dat heel geil en hij likt het daarna schoon.
17 jaar
2 maanden geleden
Eerst spuugde ik het altijd uit, maar toen wou mijn vriend zoenen met zijn zaad nog in mijn mond en nu vind ik het (zoenen maar ook slikken) zelf erg opwindend en nu slik ik het altijd door. Als hij in me komt, dan beft hij me en zoenen we ook.
23 jaar
2 maanden geleden
Als hij in me gaat draagt m'n vriend altijd een condomo. Verder maakt het me niet heel veel uit, op m'n D cup of in m'n mond (beide zijn we soavrij) vind ik erg opwinfend. Het enige dat een no go is dat is in mn gezicht
16 jaar
2 maanden geleden
Hij mag klaarkomen waar hij wil, het liefst komt hij klaar in me kut. We doen het zonder condoom want ik ben aan de pil. Hij komt ook wel eens op me tieten
16 jaar
2 maanden geleden
Mond of condoom.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.