• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Waar laten jullie je vriendje klaarkomen?

15 jaar
1 dag geleden
Wat is jullie favoriete plekje op je lichaam om onder sperma te zitten? Uiteindelijk kiest mijn vriendje zelf waar die klaarkomt maar voor mij is het aller leukste is als ik hem diep in mij voel klaarkomen.
62 reacties
22 jaar
1 dag geleden
Mijn vriend en ik kennen elkaar al 7 jaar sinds een jaar doen wij het zonder condoom dat voelt echt heerlijk hij mag van mij overal komen meestal op mijn gezicht maar het liefst komt hij in mijn kont na paar keer stoten is hij al klaar geen idee waarom maar goed hij tevreden en dan is het mijn beurt
15 jaar
2 dagen geleden
Een jongen heb ik het liefst dat die diep in me komt zonder condoom. Dat voelt voor me het lekkerste en het geilst.
22 jaar
1 week geleden
M20, vind je dat fijn en geil als 'n man tussen bprsten in klaar komt ??
15 jaar
1 week geleden
Niet op mij, we doen het in mijn kont en kut en hij mag komen waar hij liefst wil meestal in mijn kut.
19 jaar
1 week geleden
Ik kom meestal in haar kutje klaar. Of over haar buik of rug. Voor mn verjaardag mocht ik een keer spuiten over haar gezicht. Dat was erg geil
19 jaar
1 week geleden
Hij vind op mijn voeten wel geil. Dan wat schoon likken.
20 jaar
1 week geleden
Ik pijp niet dus niet in mijn mond of gezicht ook niet op mij.
Ik ben aan de pil en we neuken anaal en vaginaal en hij mag komen waar hij wil maar het liefst in mijn kut waar het hoort.
20 jaar
3 weken geleden
Hij mag van mij overal klaar komen. Is al een aantal keer gebeurd dat hij tussen mijn borsten klaar kwam
17 jaar
3 weken geleden
Mijn vriendin heeft een spiraal en ik mag van haar komen waar ik wil.
Als zij mij pijpt meestal in haar mond soms op haar tieten.
Als ik haar kutje neuk kom ik meestal daar en heel soms in haar kontje.
Als ik haar kontje neuk meestal in haar kutje.
k vraag mijn liefje altijd wat zij het liefste wil...
15 jaar
3 weken geleden
Als het er uit (vagina, kontje) lekt vind ik dat niet zo fijn. En ook niet overal over mijn borsten of gezicht. Het liefst slik ik. Ook liever dan in condoom dat is zo onpersoonlijk.
16 jaar
3 weken geleden
Wij doen meest in mijn vagina maar soms ook in mijn kontje. mijn vriend komt altijd in mijn kutje waar het hoort.
19 jaar
3 weken geleden
@m20 mijn vriendin is ook zo hoor haha. Ik mag in haar klaarkomen (zonder condoom), op haar buik en borsten en that’s it. Slikken doet ze niet, op haar gezicht hoef ik helemaal niet over te beginnen
20 jaar
3 weken geleden
Ik voel me soms echt een enorm bekrompen ouwe muts als ik als antwoorden zo lees ... 😅
Tijdens sek komt hij of in condoom of als we het zonder doen lekker diep in me. Anaal doe ik niet aan. Als ik m pijp slik ik t door, of soms over mijn buik of borsten.
18 jaar
3 weken geleden
Wij doen altijd met uitgebreide voorbereiding anaal dat vidt mijn vriend het fijnste, en ik wil dat hij in mijn vagina komt dat vindt ik het fijnste.
19 jaar
3 weken geleden
Ben ik ook laatst ook in haar gezicht gekomen, ik kreeg een klap op mijn balzak, dus hier was ze niet blij mee.
21 jaar
3 weken geleden
Vriend mag overal op mij klaar komen, maar het liefst diep in mijn kontje.
22 jaar
3 weken geleden
Ik ben laatst vol in het gezicht van mijn vriendin klaar gekomen. Kan je zeggen ze was er niet zo blij mee !!
23 jaar
3 weken geleden
Als je nog zo jong en onwetend bent zou ik precies toch wat terughoudend zijn met zo ver te gaan.
14 jaar
4 weken geleden
Als ik mijn vriendje pijp in mijn mond.
Neuken in kont of kutje mag hij overal in mij komen zelf het liefst in mijn kutje, ik heb al paar maanden de pil.
Ik heb al gelezen dat daar risico aan zit.
18 jaar
2 kwartalen geleden
M21, ik vind het heerlijk als hij me schoonlikt, ook als hij me daarna zoent en we eerlijk delen.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Oo helemaal geen probleem mee als hij me likt nadat hij in mij is klaar gekomen. Stiekem vind ik dat wel geil.
21 jaar
2 kwartalen geleden
Meiden wat vinden jullie er van als je vriendje je likt nadat hij klaar gekomen is. Alles weer schoonmaakt zeg maar
13 jaar
2 kwartalen geleden
Ik heb me vriendje op zijn eigen buik klaar laten komen en nu 1 keer in me mond
14 jaar
2 kwartalen geleden
Nog nooit op mij, mijn ex heeft wel 1 keer op zichzelf gespoten door mij😂
23 jaar
2 kwartalen geleden
Ik vind het geil als ik hem kan pijpen hij heeft geen controle en ik heb de macht ik vind het ook fijn als hij mij anaal pakt meestal kan hij stoppen voor dat hij komt maar ik heb er geen grip op en komt dan toch in mijn komt voor mij geen probleem even naar de wc en het is weg
18 jaar
2 kwartalen geleden
Het is wel super opwindend om in haar kont klaar te komen
21 jaar
2 kwartalen geleden
@M17 lijkt me een onsmakelijk bedoeling als je het met scheetjes er uit moet duwen spettert dat niet ik moet er niet aan denken dat mijn vriend in kont klaar komt
17 jaar
2 kwartalen geleden
@m21 ja ik bedoel in mijn kont, en precies wat je zegt hoe komt het eruit dat is waarom ik dat niet altijd goed vind, daarna veel scheetjes en drupt het eruit. Op mijn kont vind ik nooit een probleem.
18 jaar
2 kwartalen geleden
@m17 in je kont of op je kont?
21 jaar
2 kwartalen geleden
@M17 no way dat ik hem in mijn komt laat komen hoe komt het er dan uit ?
22 jaar
2 kwartalen geleden
Dat is heel verschillend hangt van mijn stemming af meestal in mond mond of in mijn komt op mijn borsten of gezicht vind ik niet fijn dat geeft te veel rommel en het gaat alle kanten op
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ligt eraan hoe ik me voel, normaal maakt het mij niet uit waar hij in of op klaarkom. Maar er zijn momenten dat ik mijn haren echt niet goed vind als ik terug kom van de kapper bijvoorbeeld. Mijn kont heb ik soms ook liever niet . Maar tijdens echte geile sessie maakt het mij niets uit.
18 jaar
2 kwartalen geleden
In m'n mond, of anders in het condoom
19 jaar
2 kwartalen geleden
@m18 Dat vind ik ook het geilst. Maar ook niet ieder meisje wil dat...
17 jaar
2 kwartalen geleden
als ik relatie heb mag hij gewoon zelf weten waar hij klaar komt in me of over me heen. Als ze in mijn gezicht komen of op mijn borsten haal ik het er vaak af met mijn vingers en lik het daarna op.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Mijn vriendje is 14. We kenden elkaar al 6 jaar voordat we verliefd werden ook op elkaar vorig jaar.

We hebben nog geen echte seks, maar hij komt wel in mijn mond en op me gezicht.

Soms op mijn vagina , maar wel afgesproken dat hij dat erna zelf schoonmaakt haha
22 jaar
2 kwartalen geleden
Ik vind het heerlijk als een meisje sletterug met het sperma om gaat. Gelukkig doet mijn vriendin dat ook. Dus soms in haar gezicht, dan veegt ze de sperma met haar handen naar haar mond. Soms likt ze de sperma van buik. Of trekt ze me klaar en likt het dan van haar vingers. Daarna nog even laten zien als het in haar mond zit en nogmaals als haar mond leeg is. Ik vind het ook heerlijk als mijn vriendin mij nog even 'schoon' pijpt als ik in haar ben gekomen.
18 jaar
2 jaar geleden
Van mij mogen ze het zelf weten. Als het maar niet in mij haar is. Mond en dan tongenzoenen vind ik het lekkerste. Maar dat wil niet elke jongen.
21 jaar
2 jaar geleden
Het ligt een beetje aan het moment maar vaak mag hij het beslissen zolang het maar me is over mijn borsten/gezicht.
15 jaar
2 jaar geleden
Ik heb anderhalf jaar verkering en hadden binnen 3 maanden seks met condoom. Toen we een jaar verkering hadden hebben we voor het eerst zonder gedaan. Hij mag overal klaarkomen, ook in mijn mond en in mijn kontje.
19 jaar
2 jaar geleden
Ik heb een driehoeksrelatie met een jongen en mijn bff. We hebben met ons drieën afgesproken verder met niemand anders sex te hebben. Ik en mijn bff slikken beide de pil. Dus hij mag in ons beide klaar komen.
22 jaar
2 jaar geleden
Hej M19. Pijp je random mensen in de kroeg zelf of neem je ze dan mee naar huis? En jouw vriend, likt hij ook wel eens een ander? Vertellen jullie het elkaar of gaat het wat stiekem? Ik vind het knap dat jullie een relatie goed kunnen houden waarbij jullie ook met anderen "seksen". Niet om te oordelen, maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is.
19 jaar
2 jaar geleden
Mijn vriendje wil altijd diep in me spuiten, en dat vind ik prima. De sex is niet heel afwisselend met hem maar we hebben een open relatie. Ik pijp dus wel vaak een random jongen uit de kroeg en dan slik ik alles, geeft me een gevoel dat ik echt ondeugend bezig ben.
22 jaar
2 jaar geleden
Slikken, lang niet alle meiden doen het, simpelweg omdat de smaak van sperma nu eenmaal bitter, niet aangenaam is. Maar oh, wat is het geil voor mijn vriend, hij geniet er enorm van dat hij mag klaarkomen in mijn mond, en het zien dat ik zijn zaad slik vind hij prachtig. En ja, het voorkomt verkleven van zijn sperma in mijn haren en het maakt ook dat niet ineens zijn kwakje uit mijn kut lekt als ik alweer ben aangekleed (best goor). Slikken, ik geniet er enorm van, zolang zijn eikel niet heel ver achterin mijn mond komt, want dan moet ik zowat kotsen.
16 jaar
2 jaar geleden
Hij wil altijd dat ik slik en daar ben ik superblij mee, ik wil geen troep over mijn gezicht of haar of dat het uit mijn poes lekt. Vind het slikken zelf ook wel geil maar ik wou het niet vragen, zit toch in mijn hoofd dat het sletterig is.
16 jaar
2 jaar geleden
Penis in vagina neuken we alleen met condoom. Hij mag spuiten over mijn gezicht en het filmen en dan lik ik het op. Vaak stopt hij net op tijd en trek het condoomgebruik er af. Anaal mag hij gewoon in me klaarkomen.
16 jaar
2 jaar geleden
Ik heb momenteel geen vriendje. Maar het fijnste vind ik als de jongen komt waar het hoort, dus gewoon lekker het sperma in mijn kutje.
22 jaar
2 jaar geleden
In het condoom of in m'n mond. We zijn bijde getest en ik ben aan de pil, maar voor erin gaar er een rubbertje om.
13 jaar
2 jaar geleden
Ik heb hét nog niet gedaan maar alleen gepijpt twee keer en ik vind slikken geil ben blij dat ik niet de enigste ben
17 jaar
2 jaar geleden
In de kerk, na het zingen ;)
17 jaar
2 jaar geleden
In mijn poesje. Heerlijk als ik 's ochtends nog naar hem ruik.
20 jaar
2 jaar geleden
Ik vind het altijd super leuk om een selfie te maken als hij klaargekomen is met mijn hele gezichtje en borsten onder sperma en speeksel.
22 jaar
2 jaar geleden
Van mijn vriendin mag ik overal komen, maar ik vind diep in haar kutje het lekkerst. Zij ook. In haar mond spuiten, terwijl zij mij aftrekt, vind ik ook wel geil.
14 jaar
2 jaar geleden
Liefst op m'n gezicht of beter nog in m'n mond. Ik slik het graag door. Hoe meer hoe beter.
16 jaar
2 jaar geleden
Lekker diep in me, dat een jongen me neukt zonder condoom, en dat die dan lekker hard m'n kutje volspuit vind ik het lekkerste wat er is. Ook als die klaarkomt in m'n mond en dat we erna gaan tongen met z'n zaad vind ik lekker.
18 jaar
2 jaar geleden
Ik hou er van als hij mijn kontje volspuit.
Daarna mag hij me daar schoon likken.
22 jaar
2 jaar geleden
Je vriend deepthroatend klaar laten komen is pas echt goud. Hij verliest dan echt alle controle en begint hij ook helemaal te trillen en dat maakt me pas echt geil
17 jaar
2 jaar geleden
Als ik hem aftrek komt dat vaak gewoon in mijn hand terecht en dan veeg ik het af met een handdoek. heeft wel een speciale geur vind ik, sperma.
21 jaar
2 jaar geleden
Ik hou er van als hij in mijn mond klaar komt
19 jaar
2 jaar geleden
Ik hou ervan als hij ook diep in mij klaarkomt, hmmm heerlijk
19 jaar
2 jaar geleden
Veel zaad voelen spuiten diep in me vind ik wel lekker maar op mijn knietjes en alles slikken is psychisch veel opwindende, voel me onderdanig en gedienstig. Ik wissel het af. Maar in me komen alleen als ik daar dus niet zwanger van kan raken.
16 jaar
2 jaar geleden
Op mijn voeten, ik hoef alleen mijn sokken weer aan te doen en zijn sperma is weg. Ergens anders moet ik het weer afvegen want anders komen er vlekken in mijn kleding.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.