• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meer kans op zwanger worden als je met meer tegelijk doet?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Meer kans op zwanger worden als je met meer tegelijk doet?

16 jaar
6 maanden geleden
ik heb misschien beetje rare vraag. sinds tijdje heb ik sex met een groepje jongens dat ik ken (niet judgen heb alleen een vraag)
Ik ben aan de pil, maar heb je meer kans om zwanger te worden als je zeg maar meer sperma in je krijgt?
En miss nog raardere vraag maar is sperma "sterker" van oudere jongens dan zeg maar jongens van 16-17?

Ik ben dus aan de pil en ben steeds wel opgelucht als ik ongesteld word
66 reacties
16 jaar
1 dag geleden
@meisje 14
ja no worries, ik heb hpv prik gehad.
14 jaar
2 dagen geleden
hoop voor je dat je de hpv prik hebt gehad.
16 jaar
5 dagen geleden
Gaaf dit zou ik ook wel willen, het zou me ook niks uitmaken als het zaad van een ander er nog in zit, ergens wel geil eigenlijk.

16 jaar
1 week geleden
TS hier.

ik ben er nog maar mn vragen waren beantwoord maar ik zag dat er nogal veel reacties en vragen waren nog.

@ meisje 20:
ja het is nog steeds leuk enzo maar ik praat er irl met niemand over

@ jongen 18:
het maakt ze eigk nie echt uit dat anderen al geweest zijn. Ze zijn het wel gewend ook
Tussendoor doen we ook wel chillen en gamen ja.
Waarom ik het precies doe vind ik btje lastige vraag. K vind het leuk en hun ook en als ik het nie meer leuk zou vinden ofzo stop ik er mee.
K zou denk ik wel jaloers zijn als ze ook met iemand anders dit deden, maar dat doen ze niet.

@ jongen 23:
ja soms doet het na tijdje wel zeer ofzo, maar dan stop ik
16 jaar
2 weken geleden
ik heb gewoon op aanraden van mijn moeder ((verloskundige) die zeker 5a9 jonge meiden per week op bezoek komen doordat zo door de pil zwanger zijn geworden.Ik heb een gewoon spiraaltje en gebruik de mini pil er bij.De werking hangt helemaal af ,van welk merk pil je gebruikt met de voeding en leef style die de werking tegenwoordig bepaald.Afwachten deze week op de 1e menstruatie met spiraal en pil.Persoonlijk als vrouw wil je de touwtje in handen houden en zou ik voor extra backup gaan.
23 jaar
3 maanden geleden
@meisje16: Je moet het zelf weten maar ik vind het een beetje raar als je met een groepje jongens sex hebn.
Mocht het verkeerd gaan en je moet je ouders vertellen dat je per ongeluk toch zwanger bent.

Wie zeg je dan wie de vader is ?
20 jaar
6 maanden geleden
Daar heeft de TS al eerder iets over gezegd... Naast ik denk niet dat ze hier nog actief is
23 jaar
6 maanden geleden
Hallo ts
Ik vroeg me af als je het zoveel doet op een dag met zoveel jongens krijg je dan geen pijn in je lichaam ofzo?
18 jaar
6 maanden geleden
oke ik heb ook nog wat vragen:
- het maakt de jongens de laatste rondes niet uit dat anderen direct daarvoor al eerder in je klaargekomen zijn? of willen ze aan het eind liever alleen nog oraal dat je slikt ofzo?
- Als het de hele middag duurt, zijn ze dan tussendoor ook met andere dingen bezig? Dus zegmaar meerdere rondes per persoon waarbij ze tussendoor gamen ofzo? of hoe werkt dat?
- wat is je favo dingetje als je dit doet? aandacht? complimentjes? orgasmes? specifieke standjes of dingen uitproberen?
- zou je jaloers zijn als zij het ook met anderen zouden doen?
17 jaar
6 maanden geleden
@TS proberen de jongens niet aan te dringen dat je ook anaal doet?
Ik zou me inderdaad net als jij inzetten voor hun genot en mijn genot zou niet van belang zijn daar zouden de jongens geen rekening mee hoeven te houden.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.