• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Welke onderbroek dragen jullie meiden?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Welke onderbroek dragen jullie meiden?

23 jaar
1 week geleden
Ik ben wel benieuwd welke onderbroeken jullie en je omgeving dragen.

Zelf draag ik meestal slips of brazillians en af en toe eens een string. M'n moeder (57) draagt alleen maar slips. Verder wert ik het eigenlijk niet van anderen... Ben benieuwd naar jullie!
110 reacties
20 jaar
3 dagen geleden
@M19 Nou, mijn jurk was zoals gezegd enkellang, dus het risico op inkijk was echt minimaal (en met een kanten bandeau let iedereen toch alleen maar op je tieten).
@M15 Nou precies poedeltjenaakt onder de jurk met een pluizig staartplugje. My little secret om een relatief saaie dag wat op te leuken. Hoe zag jouw jurk er uit?
15 jaar
3 dagen geleden
Ik hou ook van zwierige jurken. Zo lang dat ik geen inkijk geef. Zonder stringetje, maar met een buttplugje, afgelopen dagen ook bij familie.
19 jaar
3 dagen geleden
M20 wow dat is wel gedurft naar zijn ouders in je blote poes. Daagt je vriendje je vaker zo uit? En hadden zijn ouders het door dat je geen ondergoed aanhad? Wel oppassen dat ze het niet perongeluk zagen denk ik. Lijkt me stiekem een hele opwindende ervaring hihi
20 jaar
3 dagen geleden
Vandaag net als gisteren geen. Met mijn vriend op paasvisite bij onze respectievelijke ouders en hij vond het wel spannend dat ik mijn lingerie thuis liet. Gisteren dus in mijn blote doos onder mijn zwierige paasjurk bij zijn ouders, vandaag naar een wandel evenement met die van mij in een baggy jeans.
19 jaar
5 dagen geleden
@J22 Beide natuurlijk hangt af van de situatie, maar tijdens uitgaan op een zwoele zomeravond met vriendinnen vaak een erg kort jurkje of rokje ruim boven de knie. Als een jongen dan mijn poesje ziet mag hij best kijken en een klein beetje plagen is altijd leuk. Als de jongens lief doen tegen ons doen wij ook lief terug. En als ze dan ook hun zaakje niet meer in bedwang hebben worden wij altijd blij van dat uitzicht :)
12 jaar
1 week geleden
Slips
22 jaar
1 week geleden
M19 , wat voor rokjes / jurkjes draag jij dan ? Net boven de knie of toch nog korter ? Als je opgemerkt wordt door mannen flirt je dan ook nog 'n beetje ? Het is natuurlijk wel zo dat wij mannen netjes en met respect wat jullie doen omgaan.
19 jaar
1 week geleden
Slips
19 jaar
1 week geleden
Met een strakkere broek een stringetje. Onder een rokje/jurkje of in sportkleding draag ik het liefst geen ondergoed zit veel lekkerder en is ook erg spannend en stiekem een geil gevoel. Nu al weer zin in de zomer haha
23 jaar
1 week geleden
Vooral strings
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.