• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Wat nu
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wat nu

15 jaar
2 maanden geleden
Hoi Ik ben gister naar de winkel gegaan om Strings te kopen eenmaal bij het afrekenen kwam mijn buurmeisje met haar vriendinnen binnen lopen en zagen dat ik liep snel door hebben jullie tips hoe ik hier mee moet omgaan
38 reacties
15 jaar
1 maand geleden
@M17 in het begin moest ik wel wennen maar na een tijdje merk je er niks meer van
23 jaar
1 maand geleden
ik draag ook strings en ook string body's om me vriendin mee te verassen
17 jaar
1 maand geleden
@J15 waarom draag je een string zit toch niet lekker ik heb ze ook een paar keer geprobeerd niks voor mij Wel grappig dat die groep meiden zo reageren flosveter nog niet eerder gehoord maar zo wedgie lijkt me wel vervelend dan zit het touwtje helemaal ver in je billen
23 jaar
1 maand geleden
@J16 wel grappig dat hij steeds over een wedgie beginnen dan vinden ze het wel interessant grappig dat ze de string een flosveter noemen enigzins klopt het ook ikmzou je ook een wedgie geven en dan roepen lekker he zon reetveter
15 jaar
1 maand geleden
@M21 dat is verschillend soms zeggen lekker he een wedgie krijgen of draag je nu ook een flosveter
22 jaar
2 maanden geleden
Hoi meisjes, ik vind het leuk om voor 'n meisje 'n string te dragen. Ik geniet ook als ik 'n meisje in 'n string zie. Dus geniet ook maar lekker van 'n jongen in 'n string. Ik heb 'n slank postuur en mijn billen komen er mooi in uit. Als ik 'n erectie heb zijn er wel meisjes die extra naar mij kijken , maar dat is ook gezond toch. Meestal krijg ik die omdat ik ook mooi uitzicht heb.
22 jaar
2 maanden geleden
M21, ik heb het ooit meegemaakt in de sauna toen ik in 'n string liep dat 'n vrouw zei : met zo'n cadeau mag je gerust mijn verjaardag mee komen vieren. ( ik liep met 'n behoorlijke erectie rond, die ik door haar gekregen had)
21 jaar
2 maanden geleden
@J15 logisch dat de meiden het grappig vinden ik heb het zelf nooit meegemaakt dat een jongen een string draagt maar wat zeggen ze dan tegen je
17 jaar
2 maanden geleden
@J15 een wedgie was te verwachten als je express bukt met een string ik zou gewoon lachen en door lopen
15 jaar
2 maanden geleden
De meiden vonden het wel grappig om te zien Ik ben ze nog wel eens tegengekomen en dan beginnen ze te lachen of zeggen wat tegen mij
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.