• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Weddenschap wel of niet doen

14 jaar
2 dagen geleden

Ik was met een jongen op school een weddenschap aangegaan waarbij als hij won ik hem zou zoenen maar als hij won mocht ik hem in zijn kruis schoppen. Nu heb ik gewonnen maar ben ik dus aan het denken of ik moet doorgaan omdat hij wist waar hij aan begon of toch lief zal zijn voor hem. Wat zouden jullie doen

51 reacties
15 jaar
2 dagen geleden
@m 14 idd, zou ook liever eens goed aan de ballen (en de penis) willen voelen dan erin te trappen of zo.
22 jaar
3 dagen geleden
Meisje 14 een knietje doet gewoon verschrikkelijk veel pijn, en het gemeene ervan je ziet het niet aankomen.
14 jaar
4 dagen geleden
Denk dat ze voelen leuker is dan een knietje want dan je niks denk ik.
22 jaar
4 dagen geleden
Wat doe jij bij een bdsm dame voor opdrachten?
22 jaar
4 dagen geleden
M14, ik zou hem belonen met iets leuks. Lekker aftrekken of zo.
Als je zoiets doet zal hij dat z'n hele leven niet meer vergeten.
Als jij 10 jaar ouder bent zul daar nog zeker eens aan terug denken en hij ook
19 jaar
4 dagen geleden
Zakken niet alle jongens in elkaar na een trap of knietje daar? @TS heb je hem niet getroost nadat het gebeurde, of ben je weggelopen op een gegeven moment
23 jaar
4 dagen geleden
Ik vindt als je onverwachts in je testikels wordt geraakt het veel meer pijn doen. Ik ga wel eens naar bdsm dame en als je voor haar gaat staan met de benen wijd, kun je hierop toch iets voorbereiden, uiteraard doet het pijn!! Geeft ze onverwachts een knietje bijvoorbeeld lig ik wel een tijdje mijn ballen te masseren op de grond.
23 jaar
4 dagen geleden
Ik vindt als je onverwachts in je testikels wordt geraakt het veel meer pijn doen. Ik ga wel eens naar bdsm dame en als je voor haar gaat staan met de benen wijd, kun je hierop toch iets voorbereiden, uiteraard doet het pijn!! Geeft ze onverwachts een knietje bijvoorbeeld lig ik wel een tijdje mijn ballen te masseren op de grond.
16 jaar
4 dagen geleden
Helemaal eens met J15. Als ik de jongen van de weddenschap was geweest en het meisje had mij zachtjes een beetje in mijn zak gegraaid en aan mijn kloten gevoeld, dan was ik als jongen heel blij geweest en het meisje waarschijnlijk ook. Nu heb je een jongen, die door die trap in de zak veel pijn heeft gehad en een meisje, die mogelijk spijt heeft dat zij dit gedaan heeft. Dus heb je nu alleen verliezers. Anderd had je een blije jongen en een blij meisje gehad, dus 2 winnaars.
23 jaar
3 weken geleden
Meisje14: Doe gewoon of de weddenschap niet bestaat.
Je zou het ook niet leuk vinden of hij in je borsten of in je kruis knijpt/schopt
15 jaar
1 kwartaal geleden
Ik ben een andere jongen van 15. Ik snap er helemaal niks van. Die rne meid, die die jongen in zijn kruis heeft geschopt, zou zich diep moeten schamen. Nu zijn er ook nog allemaal andere jongens verliefd op haar? Bizar! Die jongens zouden die jongen, die in zijn kruis is geschopt, moeten steunen en de andere meisjes zouden dat ook moeten doen. Te schandalig voor woorden wat hier is gebeurd. En het vervolg is ook niet te bevatten. Weddenschap of niet, dit had niet mogen plaatsvinden. Er is niks wat dit gedrag rechtvaardigt. Ik ben het eens met de laatste jongen van 16. Het meisje van de weddenschap had die jongen zachtjes aan zijn zak kunnen voelen en
even voorzichtig en lekker aan zijn kloten voelen. Het meisje had hier vanwege de weddenschap wel een goeie reden voor gehad en dat was voor haar een leuke kans geweest om even aan zijn ballen te voelen. Verder was dit dan gelukkig niet pijnlijk voor die jongen geweest, hij zou hier misschien ook van hebben genoten, maar in ieder geval was dit voor die jongen een veel mooiere oplossing geweest dan die trap in zijn zak, waar hij zeker last van heeft gehad.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Of hem als straf voor jou zich laten aftrekken maar ZONDER klaar te komen, heel moeilijk en lastig voor jongens!!
15 jaar
1 kwartaal geleden
en nu zijn al de jongens verliefd op haar. Dit gaat de verkeerde kant uit. Sorry maar wie is die meid. Als iemand haar even a.u.b. uit haar dromerig wereld je kan halen en terug in de echte wereld sleurt. Want dit gaat gwn de schande te boven. Ik hoop dat TS de Jongen steunt en niet uitlacht. Geef die meid ook eens een kordaat antwoord. Dit kan niet meer verder.
16 jaar
1 kwartaal geleden
Ik had nog wel iets leukers geweten dan in zijn ballen schoppen, had gezegd dat je nog een ander minder pijnlijk alternatief hebt, ga vervolgens strak achter hem staan, duw je borsten in zijn rug en in plaats van in zijn ballen te knijpen hou je zijn zaakje gewoon even goed vast, zodat je even lekker kan voelen :p en dat terwijl hij denkt dat je er keihard in gaat knijpen :p
Hij zal blij zijn dat je dat niet hebt gedaan, en wss vind hij het nog wel lekker ook ;)
14 jaar
1 kwartaal geleden
Nu zijn alle jongens verliefd op haar!
19 jaar
1 kwartaal geleden
M14 Heb je die jongen niet geholpen toen hij door een andere meid uit je klas werd geschopt.
Dat was dan wel beter geweest denk ik. Ga er van uit dat hij in elkaar zakte van de pijn.
16 jaar
2 kwartalen geleden
M16 en M17. Geweldige reacties van jullie. Ik ben het helemaal met jullie eens en ik hoop dat de jongen al deze reacties als steun ervaart. Wij staan achter hem. Persoonlijk vind ik ook dat de jongen niks verkeerd heeft gedaan. Sommigen zeggen dat hij zelf deze weddenschap is aangegaan en dat hij dit dus over zichzelf afroept. Dat hij deze weddenschap is aangegaan, inderdaad dat heeft hij zelf gedaan. En was dat een slimme actie? Ik denk van niet, maar we maken toch allemaal wel eens een fout en zo'n erge fout is dit toch niet? De jongen heeft toch niemand iets aangedaan? Misschien heeft hij dit gezegd in een vlaag van onnadenkendheid? We maken toch allemaal wel eens een wat minder handige keuze? Bedenk hierbij ook dat de jongen nog jong is, he? Als hij bij M14(TS) in de klas zit, dan zal hij ook ongeveer 14 jaar zijn. Ik vind dan ook, gelukkig net als vele andere jongens en meisjes, zoals blijkt uit de reacties, dat de jongen nooit in zijn kloten geschopt had mogen worden. Een jongen een trap in zijn zak geven is absoluut verboden, grensoverschrijdend en een vorm van seksueel geweld! Nog een keer, de jongen heeft de anderen niks aangedaan! En dan kan hij wel deze weddenschap zijn aangegaan, maar het blijft verboden dat zoiets gebeurt. Degene, die zich hieraan schuldig maakt, had zich dit moeten realiseren. De jongen verdient onze steun! Hopelijk doet hem dat goed. Ik vind trouwens die laatste reactie van M17 wel heel lief voor de jongen, dat zij hem van zijn pijn wil verlossen (reken maar dat de jongen een pijnlijke zak heeft!) door hem met heel veel liefde en gevoel zachtjes op zijn kloten te kussen.
17 jaar
2 kwartalen geleden
M16 heeft volledig gelijk. Ik doe een denkbeeldige arm om de schouder van de jongen om hem te steunen. Ik geef de jongen in gedachten heel veel lieve en zachte kusjes op zijn zeer gevoelige kloten, net zo lang totdat hij daar geen pijn meer heeft. Ik heb veel waardering voor zijn mannelijkheid en ik ben een meisje, die weet dat je een jongen daar alleen met veel gevoel, liefde en voorzichtigheid mag voelen. Ik vind trouwens dat als een meisje dat niet weet, dat zij dan ook geen jongen waard is.
16 jaar
2 kwartalen geleden
Schandalig dat dit is gebeurd. Echt beneden alle peil. Bovendien heel laf om een jongen daar te raken, waar hij het meest kwetsbaar is, namelijk in zijn edele delen. Het is veelzeggend wat betreft het karakter van degene die zoiets doet. De jongen heeft mijn sympathie!
19 jaar
2 kwartalen geleden
Ouch!! Die heeft zeker een week lang blauwe ballen...
18 jaar
2 kwartalen geleden
Wat lost meer geweld hier nu op? TS wilde het duidelijk niet maar de groep zette door. Zelf heeft ze niets gedaan dus kun je haar lastig iets verwijten. Uiteindelijk is die jongen ook zelf die weddenschap aangegaan. Gevalletje gegokt en verloren wat hij geen tweede keer meer zal doen. Vind het ook dom van hem.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Ik denk dat TS (of dat andere meisje) zelf een keer in haar kruisje, keihard, geschopt moet worden. Dan weet ze hoe het voelt. Ik hoop dat je clit een langere tijd heel ongevoelig is en je niet kan masturberen voor heel lang.
Als je wordt aangevallen mag je die jongen of vent heel hard trappen op zijn pikkie, maar doe het niet voor de lol. Die jongen kan er iets aan overhouden en jij zal je je levenlang schuldig door voelen. Zeker wanneer hij geen kinderen meer kan verwekken.
14 jaar
2 kwartalen geleden

wrm laat je dat toe. Dit is toch geweld. Ok ja hij zei het zelf. Maar wa boeit da dan weer. Die jongen is verliefd op jou en hij had het er voor over om door jou getrapt te worden. Wat je sowieso niet moest doen en gelukkig niet gedaan. En dan heeft het nog een andere meid gedaan. Raar topic. Stop er toch eens mee. Als je hem leuk vindt zeg het dan hou hem niet aan het lijntje. En stel je denkt wat een rare kerel. Dan zeg je dat respectvol tegen hem en laat hij je hopelijk met rust.

Wees nu is eerlijk met jezelf is dit wat jij leuk vindt dat ze bij jou doen. Alsof ik aan je tepels ga pitsen of een stok in je kut steek. Stop gwn

15 jaar
2 kwartalen geleden
Dus die jongen heeft wel een trap in zijn zak gehad.
16 jaar
2 kwartalen geleden
Schandalig dat dit is gebeurd met de jongen. Geen woorden voor ....
19 jaar
2 kwartalen geleden
Ik zou een bal slap doen in plaats van schoppen
14 jaar
2 kwartalen geleden
Heb zelf uiteindelijk niets gedaan maar waren best wat andere die vonden dat hij zich aan de weddenschap moest houden. Uiteindelijk heeft een andere meid uit de klas hem een schop gegeven. Ben blij dat ik het zelf niet gedaan heb en wil er verder ook niet meer veel van doen hebben. Ze schopte hem leek het echt zo hard als ze kon.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik vind het nog steeds vreemd dat TS allemaal adviezen krijgt die jongen beneden te verwennen op manieren waarop zij als 14 jarige meid misschien helemaal nog niet aan toe is! Dat is wel even 10 stappen verder dan de zoen waar de weddenschap on ging hé.

Nee je hoeft niet te schoppen maar je kunt het ook gewoon af doen met draag voor een schooldag mijn rugzak of zo. Ben je ook klaar zonder ook maar iets intiems.
17 jaar
2 kwartalen geleden
M14. Deze jongen moet je niet een trap in zijn zak geven. Dat is voor hem heel pijnlijk en ook al hebben jullie een weddenschap en is dit de uitkomst, deze jongen verdient dit niet. Stel je voor, dat ik zoiets zou hebben gedaan, ik zou me gigantisch rot voelen hierover. Mijn advies is, doe dit nooit! Wat M15 aan het begin zei, aai en streel hem zachtjes over zijn zak, dan gebeuren er veel mooiere dingen. Dit meisje heeft 100% gelijk. Of zoals J19 aan het begin zei, verras deze jongen door jouw hand voorzichtig tegen zijn zak te houden. Bedenk dat hij een jonge jongen is en wij doen allemaal wel eens iets wat achteraf misschien niet zo handig is. Dus geen geweld richting de
zak van deze jongen. Met de zak en de ballen, de gevoeligste plek van een jongen, mag je alleen heel zachtjes en voorzichtig mee omgaan. Diep in je hart weet je dat ook wel, denk ik. Denk aan wat M15 zei, aai hem daar en dan moet jij eens kijken wat er gebeurt. Eigenlijk is dit verboden gebied om aan te komen bij een jongen, maar door deze weddenschap heb jij de kans om hem daaraan zachtjes te voelen.
17 jaar
2 kwartalen geleden
De zak van een jongen, daar mag je alleen uiterst voorzichtig aan voelen, omdat dit een zeer gevoelige plek van een jongen is. Dan maakt het niet uit of er sprake is van een weddenschap of niet. Het is of heel voorzichtig en met veel gevoel aan de gevoelige kloten van een jongen voelen of je blijft er vanaf. Dat is de keuze!
18 jaar
2 kwartalen geleden
TS@M14. Een weddenschap is leuk en ook al spreek je zoiets af, dan wil dat nog niet zeggen dat jij dit ook moet doen. Daar heb je zelf een keuze in. Ik vind het persoonlijk nogal heftig om die jongen een schop in zijn kruis te geven en dat is zelfs mishandeling en kan aangemerkt worden als seksueel geweld. En de vraag is, wil jij dat? Ook al is dit onderdeel van de weddenschap! Vooral de laatste jongens, J17, J16 en J15, geven al wat leukere of aanvaardbaardere oplossingen. Ik denk, probeer je eens voor te stellen dat die jongen jouw broer is en hij heeft zo'n weddenschap met een meisje afgesloten, misschien in een vlaag van enige onoplettendheid, zou je dit dan moeten willen? Mijn antwoord op die vraag is een duidelijk NEE! Ik neig naar de oplossing van J15. Je zou daarbij zelfs die jongen, als je vindt dat je hem een lesje wilt leren, ook een klein beetje voorzichtig in zijn kloten kunnen knijpen. Ik denk dat het dan voor hem al een hele uitdaging wordt om recht op zijn benen te lijven staan.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Iemand in z’n ballen trappen, daar kan je deze jongen ernstig mee verwonden.

Ik snap sommige niet die zeggen: “pff gewoon trappen joh”.
Fucking eikels.

Wat ben je dan voor persoon, ik zou zeggen ga zelf met de benen dan wijd staan en laat je in de ballen trappen, maar dat is het domste wat je juist dan kan zeggen.
Schiet je geen flikker mee op.

Je kunt hiermee de jongen zo verwonden dat als je te hard trap een bal kan springen (moet dan wel echt hard gaan) maar het is wel zo.

En dan ben je verder van huis, want dan ben jij degene die zich door andere laat opnaaien (omdat ze het zo stoer vinden en niet met hun domme kop nadenken) het haasje.
Jij meisje bent dan degene die het gedaan heeft en de rest lacht jou achter de rug uit.

Bezint eer ge wat begint.
Keuzes en consequenties.
15 jaar
2 kwartalen geleden
M14. Ik zou nooit een jongen een schop in zijn kloten geven. Jullie zitten nu letterlijk en figuurlijk met de koten voor het blok door die rare weddenschap. Als ik mij in jou plaats zou bevinden, dan zou ik iets ludieks bedenken. Maak bijvoorbeeld een nepzak en doe daar 2 ballen (nepkloten) in en geef dat aan die jongen en zeg tegen hem dat hij dat vast moet houden, waarna je daar een schop in geeft. Als zijn echte kloten om een behandeling vragen, dan kun je hem ook nog even kusjes geven op zijn kloten. Je zegt dat je zijn moedig gedrag, om aan deze weddenschap mee te doen, hebt gewaardeerd en dat je daarom deze dappere jongen zijn beloont door zijn kloten te kussen (dat kan op zijn broek natuurlijk!). Ik weet zeker dat die jongen liever op zijn kloten gekust wordt dan dat hij in zijn kloten wordt geschopt. Dan hebben jullie beide een uitweg, die voor beide partijen, de jongen en jij, aanvaardbaar is.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Een weddenschap is leuk . Dat deed ik ook eens toen ik 11 was . Vriendinnetjes zeiden dat het bluf was dat ik naakt zou zijn in kleedkamer van jongens bij zwembad. Mijn tweeling broer had ik gezegd dat ik het zou doen, maar alle andere jongens wisten het nog niet.

Ik heb wel gedaan en mijn Vriendinnetjes durven dat niet
17 jaar
2 kwartalen geleden
Moeten we niet even rekening houden dat ts misschien zich niet aangetrokken voelt tot deze jongen en niet wil zoenen of andere dingen doen. Een mep met de platte hand is dan misschien wel een idee ja. Maar die jongen was er ook zelf bij toen hij afsprak dat zij hem mocht schoppen. Ik zou hem sowieso niet plezieren, niet alleen het leuke en altijd beloond worden.
16 jaar
2 kwartalen geleden
Misschien wel doen: benen spreiden en dan knallen!
15 jaar
2 kwartalen geleden
M14. Je kan de jongen ook gewoon kietelen onder zijn ballen. Dat verwacht hij misschien niet, maar dat is wel veel leuker. Waarschijnlijk zal hij dan schaterlachen, maar in dat geval kan hij ook niks meer en geeft hij zich helemaal over aan jou. Je hebt dan ook gewonnen van de jongen, alleen doe je hem gelukkig geen pijn. Een trap in de zak is zeer pijnlijk en ik zou dat niet doen als ik jou was. Dat is ook niet leuk voor de jongen. Als je hem in zijn zak graait en daar kietelt, dan is dat voor jullie beiden een beter gevoel, voor de jongen en voor jou.
16 jaar
2 kwartalen geleden
M14. Niet doen. Een jongen een trap in de zak geven is niet eerlijk. Ook niet na zo'n weddenschap. Hij vindt jou waarschijnlijk leuk, zelfs zo leuk dat hij zelfs bereid is een pijnlijke trap in de zak hiervoor te riskeren. Hij heeft dus veel voor jou over. Als ik jou was, zou ik die jongen zoenen in plaats van schoppen. Hij zal dat wel niet verwachten, maar je kan ook zeggen, nadat je hem hebt gezoend, dat hij heeft bewezen hoeveel hij van je houdt en dat je dat beantwoordt door hem te zoenen. Dat is ook veel liever en veel lekkerder natuurlijk. Misschien zoent die jongen wel heel goed en dan hebben jullie beide extra genoten.
19 jaar
2 kwartalen geleden
Je kunt ook als alternatief voorstellen dat hij je zou vingeren of zo. Dan heb je er zelf ook nog iets aan... ;-)
17 jaar
2 kwartalen geleden
Nooit een jongen een trap in de zak geven. Wat je in plaats daarvan kunt doen is even met jouw platte hand een beetje plagerig een paar tikjes tegen zijn zak geven. Na een paar van die plaagstootjes tegen zijn kloten zakt die jongen ook wel even door zijn knieën, alleen is het niet zo extreem pijnlijk als een trap in de zak. Na afloop van die plaagstootjes kunnen jullie er beide wel om lachen, denk ik. Je kan daarna ook nog besluiten om hem alsnog te zoenen. Dat zal hij zeker leuk vinden en dan hebben jullie beiden die anderen buitenspel gezet. Jullie beiden gelukkig genieten en de anderen hebben het nakijken. Zo heb je de jongen ook uit een mogelijk moeilijke situatie gered en ook van hem een gelukkige overwinnaar gemaakt. Dan hebben jullie beide gewonnen en dat is veel leuker.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Heb dit ook een keer gezien een paar jaar geleden met twee klasgenoten. Zij schopte hem toen wel vol in zijn ballen.
18 jaar
2 kwartalen geleden
je kunt in ieder geval stellen dat hij je leuk genoeg vindt om een schop in zn zak te riskeren als de kans op zoenen met je op het spel staat. Tamelijk romantisch wel eigenlijk. Als je hem ook maar enigszins leuk vindt, kun je meer uit de situatie halen door hem niet in zn zak te trappen. Mocht je niet warm of koud van hem worden, dan is het uiteraard je kans om hem wijzer te maken in het accepteren van zelf gecreëerde consequenties. Belofte maakt schuld, of zoiets.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Hij vind je leuk en daarom wilde hij zoenen. En hij dacht dat hij zou winnen NOT :P:P:P.
19 jaar
2 kwartalen geleden
Niet doen. Verras hem gewoon als jij dat ook wel door je hand er tegen aan te houden. Dan zie je zijn gezicht en waarschijnlijk voel je ook wel iets.

Dat is toch veel leuker om te doen en je verrast hem er ook mee.
13 jaar
2 kwartalen geleden
hey, ik zou het niet doen of je doet het zacht en eerder op een speelse manier, omdat een harde trap serieuze schade kan achterlaten.
15 jaar
2 kwartalen geleden
Ik zou het niet doen. Je kan concluderen uit de weddenschap dat hij wat in je ziet, anders zou hij nooit willen zoenen. Maar het hierboven geopperde aaien is dus wel een leuke optie, maar niet als het openbaar moet. Doe dat alleen als je zelf ook wat wil. Maar voor de leuk een jongen in zn ballen trappen is echt een van de laagste dingen die iemand kan doen
14 jaar
2 kwartalen geleden
Het is niet dat ik verlief om hem ben of zo maar hij is ook niet lelijk. Zijn vrienden zijn wel al bezig dat ik zou moeten schoppen morgen en mijn vriendinnen vinden sommige ook schoppen omdat hij wist dat het zou gebeuren als hij verloor en andere vinden het dan ook weer zielig haha. Misschien doe ik wel gewoon helemaal niets
22 jaar
2 kwartalen geleden
Nooit jongens in hun kruis schoppen (tenzij je aangerand wordt natuurlijk, dan wel). Dat doet extreem pijn, soms wekenlang, en kan hen onvruchtbaar maken.
14 jaar
2 kwartalen geleden
Zijn jullie gewoon vrienden of vind je hem wel leuk?
Als je hem leuk vind dan kan je misschien juist wel zoenen, in zijn kruis schoppen is zielig.

Zoals meisje 15 zegt, je kan het ook aaien (tijdens het zoenen) dan gebeurt er iets leuks.
15 jaar
2 kwartalen geleden
Niet doen daar is dat niet voor. Zachtjes aaien dan gebeuren er leukere dingen.
12 jaar
2 kwartalen geleden
In z’n kruis schoppen moet je gewoon niet willen en doen. Wat als een jongen jou tegen je borsten slaat???,
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.