• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Dates die ongeschoren zijn
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Dates die ongeschoren zijn

19 jaar
6 maanden geleden
Hoi. Ik ben bi en ik heb de afgelopen tijd een drietal dates gehad (2 meisjes en 1 jongen). Met alle 3 ben ik naar bed gegaan (wederzijdse goedkeuring). Nu viel me op dat ze alle 3 niet kaal waren daar beneden. Het was zeker niet erg laat dat duidelijk zijn want ik ben zelf ook niet helemaal glad maar had het gewoon niet verwacht. 1 meisje was echt verzorgd met make up enzo maar ze had aardige bos staan en die jongen was half Turks dus had ik ook wel verwacht. Hij was behoorlijk harig. Hebben jullie ook al zoiets meegemaakt en hoe gingen jullie ermee om?
8 reacties
21 jaar
1 maand geleden
Ik heb enkele dates gehad waarmee ik tussen de lakens beland ben. (en soms nog eens afspreek)
Jammer genoeg bijna allemaal geschoren. Hou net meer van behaard of toch minstens een driehoekje schaamhaar...
Ik vertel hun ook dat ze zich voor mij niet hoeven scheren. Meestal zijn ze verwonderd en opgelucht dat het hele gedoe niet nodig is.
23 jaar
2 maanden geleden
Ikzelf ben intiem helemaal kaal op vraag van mijn vriendin, maar ik vind een keurig perkje schaamhaar ook wel mooi. Voor een meisje hoeft dit niet een klein driehoekje of smal streepje te zijn, maar echt totaal niet geschoren vind ik bij beffen en eventueel rimmen niet zo fijn. Ongeschoren bij een jongen is bij een pijpbeurt geen issue, maar ook wel bij anaal, vind ik. Helemaal kaal is ook niet bij iedereen even mooi en oogt inderdaad soms bij kinderlijk en dit vind ik ook niet wenselijk, om eerlijk te zijn.
22 jaar
2 maanden geleden
Heb enkele dates gehad, bijna allemaal geschoren. Wel jammer want vind behaard net volwassener bij vrouwen.
Gelukkig heeft mijn vriendin het laten groeien, vind ze zelf ook beter nu.
18 jaar
2 maanden geleden
Ik heb nu 1x seks gehad met een Marokkaanse jongen van 25 jaar. Hij was ook flink behaard. Het maakt mij niks uit. Als de seks maar lekker is
23 jaar
3 maanden geleden
@meisje19: Heb je zelf schaamhaar. Voor ik mijn lieve vriend ontmoeten heb ik twee relaties met andere jongens gehad.
Eentje was geschoren en de andere had genoeg lichaamsbeharing

Mijn huidige vriend heeft schaamhaar en borsthaar. Ik vind het prima en heb er geen bezwaar tegen
23 jaar
6 maanden geleden
Ook wel vreemd dat je de noodzaak voelt om expliciet te benoemen dat het met wederzijdse goedkeuring gebeurd is. Moeten we dan twijfelen bij posts waarbij dit niet vermeld wordt? Of heb jij op andere momenten wel seks met mensen die dit expliciet niet willen? Is toch normaal om aan te nemen dat je niet doodleuk iemand verkracht hebt als je zegt dat je met iemand naar bed bent geweest? En noem mij 'old-fashioned ' maar het lijkt mij sowieso veel natuurlijker om af te tasten, seksuele spanning te voelen en fysiek initiatief te nemen met het risico om een blauwtje te lopen, dan om een verbaal seks contract af te stemmen en de seksdodende noodzaak te voelen om expliciet elke handeling vooraf geaccordeerd te krijgen.
18 jaar
6 maanden geleden
Ik vind dat je iedereen moet respecteren om wie hij of zij is. Dus dan maakt een behaarde lul of kut geen verschil toch? Je hebt een leuke klik met iemand en je vind diegene aantrekkelijk. En daarom ga je seks hebben. Als iemand dan opeens een tattoo blijkt te hebben maakt dat ook niet uit toch? Tenzij iemand misschien een hakenkruis tattoo heeft. Dat zegt wel veel over hoe iemand denkt. Maar schaamhaar zegt echt helemaal niets over iemand...
22 jaar
6 maanden geleden
jij maakt je druk om haren? Dame, je stelt hier dood leuk dat je met 3 vreemden op ''date'' geweest bent; om met alle drie aan het eind van de avond in je nest te belanden.... klinkt mij nogal sl*tterig....
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.