• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Een jongen leuk vinden. voelen

14 jaar
4 dagen geleden
Hallo. Ik vind een jongen wel leuk, en hij volgens mij ook wel. Nu praten we samen best wel vaak. Nu wil ik hem wel graag knuffelen. Dan wil ik graag met mijn knie een beetje in zijn kruis wrijven. Vinden jongens dat fijn of beter niet te doen? Als ik dat doe trek ik een legging aan, dat vindt hij erg mooi staan bij meiden.
34 reacties
22 jaar
4 dagen geleden
M14, leuk als je dat doet
20 jaar
4 dagen geleden
Mijn vriendin pakt ook wel eens mijn ballen vast hoor, maar zak niet hoor. Ze geeft er soms wel een plagerig tikje of klapje op ik voel ze, maar ik sta niet krom ofzo pak ze ook niet vast.
16 jaar
4 dagen geleden
M16. Leuk dat jij zachtjes aan jouw vriendje zijn kloten hebt gevoeld. Daar moet hij zeker van hebben genoten. Ik vind het als jongen heerlijk als mijn vriendin (18) zachtjes aan mijn kloten voelt. Als zij dat doet, dan zak ik net als jouw vriendje ook even door de knieën. Dat is een reflex bij veel jongens, doordat bij ons als jongens de zak en de kloten onze zwakke plek is. Maar ik vind het wel lekker als mijn vriendin zachtjes aan mijn kloten voelt. J17, jij zegt dat je niet door de knieën gaat als een meisje jou zachtjes aan jouw kloten voelt. Maar bij jouw zijn toch jouw zak en jouw kloten ook wel heel gevoelig? Ik dacht dat dit bij alle jongens zo was. Eerlijk gezegd ben ik daar ook wel heel blij mee, want als mijn vriendin daar zachtjes mee speelt, wat zij gelukkig graag en vaak doet, dan geniet ik hier heel intens van.
16 jaar
4 dagen geleden
J17. Ik zak ook door mijn knieën als een meisje aan mijn kloten voelt, ook al doet zij dat nog zo zachtjes. Dit komt doordat mijn kloten super gevoelig zijn voor aanraking. Heb jij dat dan niet?
15 jaar
1 maand geleden
Als je een panty aantrekt kan hij nog meer opgewonden raken.
Ook als je zachtjes aan de binnenkant van zijn dijen wrijft kan helpen. Steeds een beetje hoger en de spanning gelijkelijk opvoeren.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

17 jaar
1 maand geleden
M16 Waarom zakte hij een beetje door zijn knieën dan.
Deed je het te hard?
Mijn vriendin kan bij mij gewoon aan de ballen zitten, ga niet door mijn knieën hoor.
22 jaar
1 maand geleden
M16, het is ook leuk voor 'n jongen als hij aandacht van 'n meisje krijgt hoor. Wij kijken naar meisjes , maar als meisjes terug kijken en eens willen voelen is voor ons ook 'n compliment
16 jaar
1 maand geleden
Ik heb laatst een jongen zachtjes aan zijn zak gevoeld. In zijn spijkerbroek kon ik zijn mooie grote ballen zien hangen, waardoor ik mijzelf niet meer kon beheersen en hier dus zachtjes aan heb gevoeld. De jongen zakte toen wat door zijn knieën en hij moest toen een beetje lachen.
16 jaar
2 maanden geleden
@meisje 16; wat schrijf je fantastisch! Tilt hij je wel is op tijdens het zoenen?
15 jaar
2 maanden geleden
Hey m16, ik ben die j15 van eerder.
Fantastisch om te horen dat alles dik aan is! Ik ben wel jaloers. Hahahah. Je zei na een vrijpartij dat jullie naast elkaar op bed lagen. Jullie hebben dan al seks gehad samen? Hoe was de eerste keer? Het klinkt wel alsof hij veel ervaring heeft. Ben jij zijn eerste vriendin of had hij al meerdere? Het is goed dat jullie goed kunnen lachen, genieten en ook een goede emotionele band hebben en dat het dus niet alleen om seks draait.
Het is vandaag kerst, heb je een cadeautje gekocht ( of hij voor jou)? Weten je ouders dat je een relatie hebt? En hoe heb je dit verteld? Hebben jullie elkaar al afgetrokken of gevingerd? Als jullie masseren is dit dan met olie?

Ja sorry, eenderzijds omdat ik wat later reageer en anderzijds dat ik weer te veel vragen stel. Sorry ik ben gwn nieuwsgierig. Ik wens jullie samen nog veel geluk toe in de liefde en misschien dus ook wel in de seks ( veilig blijven e! Hahah), maar vooral een fantastische en gezellige 2026. Tot de volgende!
16 jaar
2 maanden geleden
Het is heerlijk om aan een jongen te voelen. Vooral om hem lekker te verwennen.
17 jaar
2 maanden geleden
M16. Wat mooie verhalen, die jij met ons deelt. Leuk om te lezen dat jij zo blij en gelukkig bent. Ook mooi om te lezen hoeveel jij van jouw vriendje houdt en hoeveel jij van jongens houdt. Jouw vriendje boft maar met zo'n vriendin zoals jij.
16 jaar
2 maanden geleden
J15. Bedankt voor jouw leuke reactie. Gelukkig is het nog aan tussen ons. Ik vind dit zo ontzettend leuk en ik geniet hier enorm van. Ik heb jongens altijd al leuk en interessant gevonden, al in mijn kleutertijd. Ik keek dan altijd heel veel naar wat zij deden. Ook speelde ik graag met jongens. Ik had toen ook al graag jongens om mij heen. Jongens zijn in mijn hele leven altijd heel belangrijk geweest en nog steeds. Ik kan mij geen leven zonder jongens voorstellen. Maar nu ik verkering met deze jongen heb, ervaar ik hoe buitengewoon fantastisch een jongen voor mij kan zijn en hoe diep ik kan verlangen naar een jongen. Ik ben ongelooflijk blij en gelukkig van binnen, dankzij de jongen. Wij zijn intussen al vaker bij elkaar geweest. Wij hebben veel gezoend. Ik kan dan bijna niet van de jongen afblijven. heb de jongen veel gestreeld, zachtjes aan zijn mooie gezicht voelen, zijn schouders lekker masseren, wat hij heerlijk vindt. Laatst heb ik zelfs zijn rug, zijn benen en zijn armen gemasseerd, waar hij heel veel van genoten heeft, zei hij. Heel voorzichtig heb ik toen ook even aanzijn geslacht gevoeld, heerlijk voor ons allebei. Omgekeerd heeft de jongen mij ook heerlijk gemasseerd over mijn hele lichaam. Ik vind het heerlijk om die grote jongenshanden van hem aan mij te voelen. Zijn jongenshanden zijn natuurlijk sterker dan mijn meisjeshanden, maar zoals jij mij heeft gemasseerd, dat is echt perfect. Het gevoel alleen al dat die mooie grote jongenshanden je heel teder en liefdevol strelen en masseren. Wat ik ook zo in de jongen waardeer is dat hij voorzichtig is en mijn grenzen respecteert. Hij bouwt alles heel mooi op. Gisteren zijn wij na een lange vrijpartij naast elkaar op bed in slaap gevallen en ik vond het heerlijk om naast mijn vriendje wakker te worden.
15 jaar
2 maanden geleden
Wauw m16 hoe jij jou verhaal beschrijft is fantastisch eindelijk iemand die een beetje uitgebreid haar verhaal doet. Ik ga ervan uit dat het nog aan is? Hebben jullie nog dingen gedaan of was dat het enige speciale moment. Het was fijn om te lezen dat je zo gelukkig was. Zeg maar tegen die jongen dat hij zeker moet verderdoen waar hij mee bezig was! Nog veel plezier samen!!
16 jaar
2 maanden geleden
Ik was 15 jaar toen ik voor het eerst een jongen heb gezoend. Ik was toen al helemaal verliefd op die jongen. Ik kon nergens anders meer aan denken, behalve aan die jongen. Toen wij een keer van school een opdracht moesten maken en wij richting de mediatheek liepen, stond hij voor mij en terwijl hij tegen mij praatte raakte ik helemaal in vuur en vlam van hem. Zijn knappe gezicht, zijn mooie ogen, zijn mooie mond met mooie tanden, zijn mooie jongensstem, elk woord wat hij zei. Ik wou hem toen al gelijk zoenen, maar dat kon ik natuurlijk niet maken. Ik weet niet meer wat ik allemaal precies zei of deed, maar ik weet wel dat ik mij van binnen helemaal verliefd en gelukkig voelde met deze jongen in mijn buurt. Hij stelde voor om 's middags bij hem thuis verder aan die opdracht te werken. Toen wij naar zijn huis fietsten, kwamen we langs een snackbar en hij vroeg mij of ik ook zin in een ijsje had. Toen wij allebei ons ijsje op hadden en wij weer naar onze fietsen liepen en ik opeens voor hem stond, heb ik hem spontaan een kusje gegeven op zijn wang en daarna op zijn mond, waarop hij mij ook een kus op mijn mond gaf. Toen hij dat deed, sloeg ik mijn armen om zijn schouders en begon ik hem spontaan te zoenen. Dat was mijn eerste keer dat ik een jongen getongzoend heb. Hij zoende terug en dat deed hij geweldig. Het was net alsof ik in een fantastische droomwereld terecht kwam, zo heerlijk voelde die kus van hem. Hij heeft mij hiervan heerlijk laten genieten. Toen wij weer verder gingen fietsen en wij onderweg praatten met elkaar, klonk de stem van deze jongen helemaal blij
Hij lachte veel en ik kreeg toen alleen maar zin in meer. Bij hem thuis, op zijn kamer, kreeg ik, nadat we een glaasje cola hadden gedronken, van hem nog een spontane zoen, nadat ik tegen hem had gezegd dat hij goed kon tongzoenen. Terwijl hij mij toen heel enthousiast aan het tongen was, streelde ik over zijn mooie jongens lichaam en toen ik hem aan de binnenkant van zijn bovenbenen streelde, moest hij opeens lachen. Hij kon toen amper nog tongzoenen, waarna ik hiermee stopte. Toen ging hij verder met tongzoenen. Even later voelde ik hem weer zachtjes aan de binnenkant van zijn bovenbenen en ging ik met mijn hand een beetje omhoog. Hij keek mij toen heel verliefd aan, terwijl ik met mijn hand iets verder omhoog ging. Opeens voelde ik zijn zak, die ik heel zachtjes streelde, waarop deze jongen moest lachen. Ik vond het leuk dat hij lachte, zodat ik door ging met zijn zak en zijn kloten zachtjes te strelen. Het enige wat deze jongen toen nog kon, was lachen van genot. Toen hoorden wij de buitendeur en de jongen vertelde dat dat zijn jongere broertje was, die thuis kwam uit school. Wij zijn toen gestopt en zijn toen verder gegaan met onze schoolopdracht. Sindsdien hebben deze jongen en ik verkering. Dit was de eerste keer dat ik aan een jongen voelde.
16 jaar
3 maanden geleden
De eerste keer zoenen met een jingen ging bij mij zo
Ik ging dicht tegen hem aan staan hij pakte me bij men billen vast en duwde zichzelf nog meer tegen me aan ik voelde dat hij stijf werd toen voelde ik voorzichtjes hij kneep een beetje in mijn billen toen ben ik met mijn hand in zijn broek gegaan eerst op zijn onderbroek daarna in mijn hand zoizo is het heerlijk om een piemel in je hand te hebben stijf if slap is allebij leuk
16 jaar
3 maanden geleden
M16. Ik ben een andere meisje van 16. Maar dit is zeker leuk. Een jongen lekker zachtjes in zijn kruis voelen. Ik doe dat wel eens bij mijn vriendje en hij vindt dat ontzettend leuk. Ik voel dan altijd met mijn hand. Heel voorzichtig uiteraard, want deze plek is voor jongens heel gevoelig. Als je het goed doet, dan kun je jouw jongen daar heel erg van laten genieten.
16 jaar
1 kwartaal geleden
Als ik een leuke jongen zie loop ik gewoon wel eens vlak langs hem met mijn handen langs mijn lijf waardoor ze langs zijn kruis af glijden. Lekker onopvallend.
22 jaar
1 kwartaal geleden
Zeker niet met jouw knie doen, maar met een hand. Streel en voel zachtjes, van zijn bovenbeen, naar de binnenkant van zijn been, naar boven. Ik denk als je dat doet, dat je een flinke erectie voelt, de meeste jongens vinden dat super opwindend.
15 jaar
1 kwartaal geleden
Heb zelf wel eens bij een jongen toen die tegenover mij zat met mijn voet onder de tafel door tussen zijn benen gevoeld haha
20 jaar
1 kwartaal geleden
Gewoon met je hand voelen. Met je knie zal misschien ook wel gaan maar dan moet je oppassen dat je hem geen knietje per ongeluk geeft. Met je handen heb je meer controle vind ik.
17 jaar
1 kwartaal geleden
De eerste keer dat mijn vriendin daar streelde was met haar hand. Eerst voelde zij aan mijn bovenbeen, aan de binnenkant van mijn dijbeen en zo langzaam omhoog tot ze bij mijn zak uitkwam. Zij streelde voorzichtig over mijn zak en mijn kloten. Ik denk dat je met je hand dit voorzichtiger kan doen dan met je knie. Ik kon merken aan haar dat ze hier heel erg van genoot.
19 jaar
1 kwartaal geleden
Met mn knie heb ik nog niet gevoeld. Maar met mn handen wel boven of in de broek. Ik vond eens een jongen leuk dat bijna mn vriendje was en toen we eens in de zetel zaten waren we aan het “stoeien” ik had geen bh aan onder mn tshirt en hij vroeg of ie eens mocht kijken dus deed ik mn tshirt omhoog. Ik voelde erna aan zn kruis boven zn broek en maakte hem blijkbaar zo geil dat ie in zn broek was klaargekomen. Hij schaamde zich maar vond het wel nog grappig en helemaal niet erg.
14 jaar
1 kwartaal geleden
M19 Nee wil zijn ballen zeker geen pijn doen op die manier. Morgen zie ik hem weer .
18 jaar
1 kwartaal geleden
Ik nogmaals. Natuurlijk niet je knie er vol inzetten. Maar als ja staand knuffelt of zoent even met je bovenbeen erlangs bedoel ik.
19 jaar
1 kwartaal geleden
M14 een knietje is voor een man heel erg pijnlijk je drukt zijn ballen eigenlijk eventjes plat of een flinke opdonder.
Hetzelfde als een schop tegen zijn ballen.
Maar dat zie je snel genoeg als hij daar pijn heeft, geloof mij.
Dus als je met knie wilt voelen is voorzichtigheid geboden.
21 jaar
1 kwartaal geleden
@M14 Je knie en de meest gevoelige onderdelen van een jongen zijn geen gelukkige combinatie. Als je wil voelen, voel dan met je hand en begin ergens anders met aanraken dan tussen zijn benen, bvb schouder/rug, dij/knie of zo - tenzij je heel zeker weet dat hij dat goed vindt.
14 jaar
1 kwartaal geleden
Oké, vind het wel spannend hoor, zal voor het eerst zijn dat ik een stijve piemel zal gaan voelen. En dan met mijn knie, nog niet eens met mijn handen.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Doen! Dat vinden jongens heerlijk. Waarschijnlijk zul je meteen een stijve voelen.
14 jaar
1 kwartaal geleden
TS hier. wat bedoelen jullie met harde knie of knietje j15 en m16.
M14 ja ja misschien werkt dat ook wel maar weet niet of ik dat wel durf.
M18 ja dat lijkt mij helemaal eng om mijn hand tegen zijn pik te drukken.
Met mijn knie daar voorlangs durf ik wel, zeker met legging aan wil hij mij vast bij mijn billen aanraken.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Niet verkeerd maar waarom niet met je hand even in op z'n dij en dan naar z'n pik gaan?
14 jaar
1 kwartaal geleden
Op schoot zitten helpt ook weet ik eigen ervaring.
16 jaar
1 kwartaal geleden
Ja doen zal ik zeggen! deed ik toen ook.
Grote kans dat je zijn pik en misschien zijn balletjes wel voelt.
Let op dat je hem niet per ongeluk een knietje geeft.
15 jaar
1 kwartaal geleden
er zijn best wel wat jongens die dat fijn vinden,maar kijk uit dat je niet echt een harde knie geeft