Ik was 15 jaar toen ik voor het eerst een jongen heb gezoend. Ik was toen al helemaal verliefd op die jongen. Ik kon nergens anders meer aan denken, behalve aan die jongen. Toen wij een keer van school een opdracht moesten maken en wij richting de mediatheek liepen, stond hij voor mij en terwijl hij tegen mij praatte raakte ik helemaal in vuur en vlam van hem. Zijn knappe gezicht, zijn mooie ogen, zijn mooie mond met mooie tanden, zijn mooie jongensstem, elk woord wat hij zei. Ik wou hem toen al gelijk zoenen, maar dat kon ik natuurlijk niet maken. Ik weet niet meer wat ik allemaal precies zei of deed, maar ik weet wel dat ik mij van binnen helemaal verliefd en gelukkig voelde met deze jongen in mijn buurt. Hij stelde voor om 's middags bij hem thuis verder aan die opdracht te werken. Toen wij naar zijn huis fietsten, kwamen we langs een snackbar en hij vroeg mij of ik ook zin in een ijsje had. Toen wij allebei ons ijsje op hadden en wij weer naar onze fietsen liepen en ik opeens voor hem stond, heb ik hem spontaan een kusje gegeven op zijn wang en daarna op zijn mond, waarop hij mij ook een kus op mijn mond gaf. Toen hij dat deed, sloeg ik mijn armen om zijn schouders en begon ik hem spontaan te zoenen. Dat was mijn eerste keer dat ik een jongen getongzoend heb. Hij zoende terug en dat deed hij geweldig. Het was net alsof ik in een fantastische droomwereld terecht kwam, zo heerlijk voelde die kus van hem. Hij heeft mij hiervan heerlijk laten genieten. Toen wij weer verder gingen fietsen en wij onderweg praatten met elkaar, klonk de stem van deze jongen helemaal blij
Hij lachte veel en ik kreeg toen alleen maar zin in meer. Bij hem thuis, op zijn kamer, kreeg ik, nadat we een glaasje cola hadden gedronken, van hem nog een spontane zoen, nadat ik tegen hem had gezegd dat hij goed kon tongzoenen. Terwijl hij mij toen heel enthousiast aan het tongen was, streelde ik over zijn mooie jongens lichaam en toen ik hem aan de binnenkant van zijn bovenbenen streelde, moest hij opeens lachen. Hij kon toen amper nog tongzoenen, waarna ik hiermee stopte. Toen ging hij verder met tongzoenen. Even later voelde ik hem weer zachtjes aan de binnenkant van zijn bovenbenen en ging ik met mijn hand een beetje omhoog. Hij keek mij toen heel verliefd aan, terwijl ik met mijn hand iets verder omhoog ging. Opeens voelde ik zijn zak, die ik heel zachtjes streelde, waarop deze jongen moest lachen. Ik vond het leuk dat hij lachte, zodat ik door ging met zijn zak en zijn kloten zachtjes te strelen. Het enige wat deze jongen toen nog kon, was lachen van genot. Toen hoorden wij de buitendeur en de jongen vertelde dat dat zijn jongere broertje was, die thuis kwam uit school. Wij zijn toen gestopt en zijn toen verder gegaan met onze schoolopdracht. Sindsdien hebben deze jongen en ik verkering. Dit was de eerste keer dat ik aan een jongen voelde.