Ik ben laatst naakt bij de dokter geweest en het was niet fijn.
Zijn er dingen die ik kan doen om het comfortabel te maken?
10 reacties
21 jaar
2 weken geleden
Je moeder of vriendin meenemen.
22 jaar
3 weken geleden
Ik ben vorig jaar voor een kijkoperatie in mijn blaas geweest in het ziekenhuis geweest. Van te voren was ik al zenuwachtig omdat ik gedeeltelijk naakt moest zijn, maar het onderzoek gebeurde door 3 vrouwelijke dokters die net iets ouder waren als ik. Nou daar zat ik dan haha. Toen moest er dus een slangetje met camera door mijn piemel heen mijn blaas in. En toen konden ze in mijn blaas kijken. De meiden waren heel professioneel en deden alles super goed maar het was wel een aparte ervaring.
22 jaar
3 weken geleden
Een volgende keer dat je je (deels) naakt moet laten onderzoeken of behandelen door jouw dokter helpt het wellicht als je 'gewoon zegt' dat je je ongemakkelijk voelt, dat maakt een dokter net even alerter op dat er zich een vrouw aan zijn zorg overgeleverd voelt, waardoor je dokter net even wat respectvolle zal werken.
17 jaar
3 weken geleden
Als je dat echt heel lastig vindt kun je misschien bij een vrouwelijk dokter gaan
12 jaar
3 weken geleden
Ts ik begrijp je niet helemaal je zegt dat je naakt bij de dokter bent GEWEEST. Dus je kunt het niet meer comfortabel maken of moet je nog een keer terug
14 jaar
4 weken geleden
Ik weet niet waarvoor je naar de dokter bent geweest. Voor sommige dingen moet je bloot als je daar problemen hebt.
17 jaar
4 weken geleden
Waarom moest je naakt?
Meestal mag je je ondergoed aan houden.
Meestal mag je je ondergoed aan houden.
18 jaar
4 weken geleden
Naar de dokter gaan is meestal niet leuk, maar soms nodig. Was je helemaal naakt of toch nog wat gekleed? En was dat het dan ook nodig om (bijna) naakt te zijn? Je hoeft niet te vertellen waar je last van had.
15 jaar
4 weken geleden
Wat was niet fijn, geef meer context dan kunnen we tips geven.
16 jaar
4 weken geleden
Artsen zijn professioneel en kijken echt niet allemaal seksueel naar je
Sommige dingen moeten nou eenmaal gebeuren.
Geef je er aan over en maak er een spannende ervaring van
Sommige dingen moeten nou eenmaal gebeuren.
Geef je er aan over en maak er een spannende ervaring van
Plaats je reactie