• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Waarom

14 jaar
1 dag geleden
Hallo allemaal ik draag sinds kort strings nou wou ik gister een paar zelf kopen maar toen ik wou afrekenen kreeg ik ze niet mee van de kassière ze zei niet waarom
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

18 reacties
14 jaar
1 dag geleden
@M22 ik vind dames strings er leuk uit zien en qua stof ook fijn zitten Ja met een stringbody naar het toilet gaan is inderdaad lastig het is al een paar keer fout gegaan
14 jaar
1 week geleden
Misschien wou ze die strings wel voor der zelf houden
22 jaar
3 weken geleden
Wat deed die mevrouw lastig zeg gelukkig heb je aankoop toch kunnen doen maar waarom kies je voor dames strings zitten die wel lekker en is het mee een string body niet lastig als je naar het toilet moet ik vind het al vervelend
14 jaar
3 weken geleden
@M19 de stringbody is niet zichtbaar ik draag er nog een trui of shirt over ik vind het heel fijn zitten eigenlijk beter dan een string
19 jaar
4 weken geleden
@J14 goed om te horen dat het gelukt is om de strings te kopen Hoe draag je de stringbody is die zichtbaar en hoe vind je het zitten
14 jaar
1 maand geleden
@J14 dat is ook een soort ondergoed maar het lijkt op een soort shirt dus een shirt en onderbroek in 1
14 jaar
1 maand geleden
Wat een aardige vrouw, en een geluk voor jou. Ik moet even kijken wat een stringbody is. Was dit in dezelfe winkel?
14 jaar
1 maand geleden
Hallo allemaal hier een laatste update ik kreeg hulp van de mensen die achter in de stonden je moet dragen wat je fijn vind of het nou een dames string is of een boxer of slip jij bepaalt uiteindelijk heeft de vrouw die achter mij stond de strings gekocht en ik mocht van haar ook eens stringbody kopen wat mij heel erg beviel die zitten heel fijn
18 jaar
2 maanden geleden
Wel een rare opmerking en ook schameteloos om dat zo te zeggen en ja ik heb ook wel eens een streep in mijn string maar dat is na een hele dag en niet als je ze alleen past maar heb je het wel bij een andere winkel geprobeerd
16 jaar
2 maanden geleden
Wat een nare opmerking wij meiden hebben ook wel eens een een streep in onze string dat gebeurd nou eenmaal maar als je ze allem zou passen zou dat niet kunnen btw heel kinderachtig van haar
14 jaar
2 maanden geleden
Rare verklaring. Iedereen weet toch dat gedragen ondergoed, niet geruild kan worden. Maar hebben jullie ze uiteindelijk wel kunnen kopen? Of ga je nu naar een andere winkel?
14 jaar
2 maanden geleden
Hallo allemaal hier een update ik ben samen met me zus gegaan en de kassière stond er weer ik ging eerst alleen afrekenen om te kijken of het zelfde zou gebeuren en ja hoor toen kwam me zus erbij en vroeg ze om de reden ze zei beetje lachend als hij ze past er mogelijk strepen in kunnen komen en dat als ik ze dan terug zou brengen het niet mogelijk is om mijn geld terug te krijgen uiteindelijk heeft me zus gevraagd of er een leidinggevende aanwezig was dat bleek dus de vrouw achter de kassa te zijn
14 jaar
2 maanden geleden
@TS/J14
Veel succes morgen! Mocht dezelfde kassière er zijn. Gewoon naar de kassa lopen. En als zij opnieuw weigert. Vraag haar dan om de reden. Daarna zal ik om een andere kassière vragen of om de manager.

Je kunt ze desnoods samen met je zus kopen, of je zus de strings laten kopen.
14 jaar
2 maanden geleden
Ik ga het morgen weer proberen hopelijk is zij er niet Mijn ouders weten het niet ik durf het niet te vragen ik pakte ze eerst van mijn zus maar die had het door ze vond het niet erg maar ze had het liever niet dat ik ze van haar pakte
14 jaar
2 maanden geleden
Awel, als gij het plezant vind om die te dragen. Gewoon doen, Een kassière mag dit niet weigeren. Gewoon bij een andere winkel kopen. En een slechte recensie op de website plaatsen. Of vraag voortaan strings aan je ouders.

Heb je er ook goesting van strings?
13 jaar
2 maanden geleden
Misschien was ze chagrijnig ofz. Gewoon nog een keer proberen of een andere winkel of online kopen
23 jaar
2 maanden geleden
Misschien vond je nog wat jong, maar er is niets zoals een minimum leeftijd voor strings, lijkt me. Een gewone sportieve herenstring string lijkt me toch echt geen probleem?
14 jaar
2 maanden geleden
Ligt niet aan jou maar aan de caissière. Gewoon nog een keer kopen bij een andere caissière.