• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Dames met okselhaar?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Dames met okselhaar?

16 jaar
6 maanden geleden
vanwege een huidaandoening is het voor mij beter om mijn okselhaar te laten staan. Ik heb ook lelijke littekens onder mijn oksels, dus kaal is bij mij sowieso geen fraai gezicht.

Nu heb ik er persoonlijk niet zo'n moeite mee om okselhaar te hebben, maar het lijkt wel alsof ik de enige in nederland ben. In mijn omgeving kunnen mensen ook echt raar reageren of zeggen dat ze het vies vinden. Het wordt weer t-shirtjes tijd en ik zie er nu al weer tegenop. Maar ja het is toch gewoon natuurlijke haargroei.. Ik hou het wel netjes bij hoor, het is een beschaafd toefje, geen wuivende bos tot op mijn knieën.

Zijn er meer dames met okselhaar te vinden hier?
13 reacties
23 jaar
1 week geleden
Ik vind okselhaar en schaamhaar bij meiden ook opwindend. Gelukkig kom je het weer steeds meer tegen
22 jaar
2 weken geleden
Ik vind okselhaar bij meiden best sexy
22 jaar
2 weken geleden
Ik vind okselhaar bij meiden best sexy
19 jaar
2 weken geleden
Geen last van stinkende oksels, gewoon elke dag wassen. En schoon houden. Ik knip het iets korter in de zomer. Voor de rest laat ik het altijd staan
21 jaar
3 weken geleden
Mannen laten het meestal toch ook staan, stinken wij dan ook allemaal?
Kwestie van persoonlijke hygiene denk ik, mss wel iets vaker wassen ja.
Persoonlijk vind ik het niet erg, evenals schaamhaar, vind het wel nog iets hebben eigenlijk. Mss vrouwelijke rijpheid :D
20 jaar
4 weken geleden
Dat gaat toch stinken? Ik zweet tenminste nog wel eens 🤷???
16 jaar
4 weken geleden
Ik heb nog nooit geschoren. Dus ja okselhaar en volle bos schaamhaar. Ik vind het niet nodig om te scheren
19 jaar
2 maanden geleden
Ik heb een super gevoelige huid. Dus als ik scheer krijg ik zoveel irritatie en zelfs scheurtjes en soms bloed. Dus laat al sinds m'n 15e staan. Zomers knip ik het soms iets korter maar schaamhaar doe ik echt niets aan. Te gevoelig. En ik moet eerlijk bekennen dat ik het juist ook wel erg mooi vind en geil
21 jaar
3 maanden geleden
Ik vind t mooi hoor. Lekker laten staan
23 jaar
6 maanden geleden
Ik heb wel eens meiden gezien met okselhaar, en een knappe meid met okselhaar vind ik wel wat hebben. Ik heb mijn vriendin wel eens gevraagd om het te laten groeien, maar het langste dat ze het heeft laten staan is twee weken. Normaal scheert ze haar oksels elke week, het groeit niet heel snel. Dus na twee weken stonden er maar korte haartjes, misschien 4 mm. Langer heeft ze het nooit gehad. Schaamhaar schoor ze eerst wel, maar dat laat ze tegenwoordig staan en daar heeft ze een volle bos waar ze niks aan doet, ook niet bijwerken.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.