zelf vind in het fijn om zonder een BH de deur uit te gaan.(ik mag dan ook van geluk spreken dat ik niet te grote borsten heb) wel word ik op aangesproken door vriendinnen. Soms positief en soms negatief.
Nu vroeg ik me af hoe daar hier over gedacht wordt
Kan een vrouw in deze tijd nog zonder bh naar buiten
Nu vroeg ik me af hoe daar hier over gedacht wordt
Kan een vrouw in deze tijd nog zonder bh naar buiten
9 reacties
22 jaar
1 dag geleden
@meisje15 hier vlak voor (ivm. "strijkplank"): bij sommige van mijn vriendinnen begonnen hun borsten pas te groeien rond hun 15-16 jaar, en bij eentje pas op 18, dus het kan nog altijd komen. Bij sommigen in mijn familie pas als ze kinderen kregen. Verder zijn er ook veel jongens (of meisjes, als je lesbisch zou zijn) die net wel houden van kleine borsten, of van heuveltjes zonder echte borsten, omdat ze dat net eleganter vinden.
Borstvergroting zou ik absoluut afraden: dat is voor veel jongens een echte afknapper. En als de operatie niet 100% perfect zou gaan, en ze zitten scheef of je houdt er littekens aan over, dan is het een nog veel grotere afknapper. Plus de risico's als ze zouden gaan lekken en kanker veroorzaken.
De betere jongens (en meisjes) willen puur natuur, geen fake. Hier aan de univ bij de hoogintelligente jongeren zie je zeer weinig met make-up.
Probeer trots te zijn en te genieten van wat je wel hebt. Het is wat het is, groot, gemiddeld, of klein. Laat je innerlijk stralen, niet je tieten.
Borstvergroting zou ik absoluut afraden: dat is voor veel jongens een echte afknapper. En als de operatie niet 100% perfect zou gaan, en ze zitten scheef of je houdt er littekens aan over, dan is het een nog veel grotere afknapper. Plus de risico's als ze zouden gaan lekken en kanker veroorzaken.
De betere jongens (en meisjes) willen puur natuur, geen fake. Hier aan de univ bij de hoogintelligente jongeren zie je zeer weinig met make-up.
Probeer trots te zijn en te genieten van wat je wel hebt. Het is wat het is, groot, gemiddeld, of klein. Laat je innerlijk stralen, niet je tieten.
15 jaar
2 dagen geleden
Ik zou heel erg graag willen dat ik een bh nodig had.
Op school noemen ze strijkplank, dat heeft me heel onzeker gemaakt.
Ik durf ook nooit naar een zwembad of naar het strand.
Altijd draag ik ruimzittende kleding om te verhullen dat heel erg kleine borstjes heb, eigenlijk geen.
Voor een borstvergroting ben ik nog te jong.
Ik ben jaloers op meiden jonger als ik die wel borsten hebben.
Op school noemen ze strijkplank, dat heeft me heel onzeker gemaakt.
Ik durf ook nooit naar een zwembad of naar het strand.
Altijd draag ik ruimzittende kleding om te verhullen dat heel erg kleine borstjes heb, eigenlijk geen.
Voor een borstvergroting ben ik nog te jong.
Ik ben jaloers op meiden jonger als ik die wel borsten hebben.
22 jaar
2 dagen geleden
Zonder bh naar buiten gaan vraagt toch wat lef. Ik heb dan wel geen heel grote borsten, maar ze bewegen wel en dat kan gezien worden, en ik ga dan niet hardlopen ofzo. Maar ik heb wel best grote tepels en donkere tepelhoven en als ik stijve tepels heb is dat wél zichtbaar. Soms voel ik me daar niet echt zeker bij, dan draag ik gewoon een bh, maar vaak denk ik ook van laat ze maar kijken, ja, ik ben een vrouw, met tepels, en doe ik mooi geen bh aan dus
14 jaar
3 dagen geleden
Laat mij voorop stellen, dat ik goed begrijp, dat als je grote borsten hebt, een bh geen overbodige luxe is. Gelukkig heb ik een 75 b cup. Niet groot maar stevig rond. Ik heb een week een bh gedragen, toen mijn bff er ook een ging dragen. Maar vanaf de eerste dag vond ik het niet fijn. Na die week, nooit meer een gedragen. Dat vind ik heerlijk. Jongens mogen er ook graag naar kijken, ik draag veel strakke kleding. Nogmaals, als je een grote cup hebt zul je eigenlijk niet zonder kunnen.
20 jaar
3 dagen geleden
Een bh is bedacht en bedoelt voor het comfort.. zeker als je wat grotere hebt is het niet fijn als dat de hele dag heen en weer wiebelt.
Dus als je liever geen bh aan hebt, doe je het lekker niet.
Maar het heeft ook wel wat te maken met hoe het eruit ziet. Zonder bh is alles toch gewoon wat beter te zien, dat is ook jouw beslissing of je dat erg vind of niet. Als je niet veel steun nodig hebt kun je ook een topje ofzo dragen.
Ikzelf vind een bh meestal toch wel fijner, ik heb ook niet echt kleintjes en dat gaat toch pijn doen als het een tijdje niet ondersteund wordt.
Dus als je liever geen bh aan hebt, doe je het lekker niet.
Maar het heeft ook wel wat te maken met hoe het eruit ziet. Zonder bh is alles toch gewoon wat beter te zien, dat is ook jouw beslissing of je dat erg vind of niet. Als je niet veel steun nodig hebt kun je ook een topje ofzo dragen.
Ikzelf vind een bh meestal toch wel fijner, ik heb ook niet echt kleintjes en dat gaat toch pijn doen als het een tijdje niet ondersteund wordt.
17 jaar
3 dagen geleden
Ik denk dat de meeste jongens liever meiden zonder BH zien zodat ze onze tieten beter kunnen zien...
17 jaar
3 dagen geleden
Ik heb een D cup en draag altijd een BH van zodra ik opsta tot ik naar bed ga. Heb ook wel echt wat duurdere gekocht en die zitten heerlijk. Persoonlijk moet ik er niet aan denken om zonder de deur uit te gaan.
14 jaar
4 dagen geleden
Ik heb ook geen grote maar het voelt raar zonder. Maar thuis draag ik het niet vaak.
18 jaar
4 dagen geleden
Hangt er van af hoe groot je tieten zijn denk ik ...
Plaats je reactie