• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Er kwam niks uit

13 jaar
2 dagen geleden
We zouden een opdracht samen doen maar dat werdt niks.
Ik heb hem wel afgetrokken maar er kwam niks uit. Deed echt zijn vel op en neer!
81 reacties
17 jaar
2 dagen geleden
M19 Nou ik niet, maar ik ben homo haha
M17 Sommige jongens komen eerst zonder sperma klaar wanneer ze jonger zijn. Droog klaarkomen heet dat. Die jongens is ook 13 dus dat kan heel goed
15 jaar
2 dagen geleden
Gast!
m13, je bent 13! Hoezo ga jij een jongen aftrekken?!
16 jaar
3 dagen geleden
M19 je hebt gelijk als jongens een kutje zien dan wordt de lul pas echt goed stijf, tenminste bij mij wel, soms al wel toen mijn vriendin in een legging een kleine cameltoe zichtbaar werd.
Maar als een jongen klaarkomt kun je dat wel zien hoor, ademhaling gaat fors omhoog- te kreunen- pik wordt vaak nog iets harder, en aan de ballen kunnen je het ook zien en voelen die trekken omhoog, en voel je een soort pompachting beweging. En komt in schokken uit de penis eerste shot sperma is vaak het meeste en het verste ook. En penis is hierna snel weer slap.
17 jaar
4 dagen geleden
Als hij is klaargenomen moet er toch een kwakje uitkomen?? En dat is iets meer dan een druppel
13 jaar
4 dagen geleden
TS hier hij zegt dat hij dan is klaargekomen
19 jaar
4 dagen geleden
Als een jongen een kut ziet dan krijgt ie instant een harde lul volgens mij
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

16 jaar
5 dagen geleden
Als hij klaar is gekomen zonder te spuiten omdat hij nog geen sperma heeft zou je aan zijn gezicht en ademhaling moeten kunnen merken dat hij klaarkomt.
Of hij vond t niet veel aan, maar dat moet je dan gewoon vragen.
14 jaar
5 dagen geleden
Als het slap wordt dan is hij toch al klaargekomen??
17 jaar
5 dagen geleden
@m 13: oei, niet goed als ie zacht wordt want dan is de jongen niet opgewonden meer. Misschien je kutje laten zien dan...?
16 jaar
5 dagen geleden
Mond werkt beter dan hand natuurlijk
13 jaar
6 dagen geleden
@m16 een paar minuten en het wordt zacht in mijn hand
@m17 ik heb nog geen borsten dus ik kan ze niet laten zien. Hij heeft me wel topless gezien.
17 jaar
6 dagen geleden
Misschien moet je je tieten laten zien dan worden jongens sneller opgewonden en tegelijk hard trekken...
16 jaar
1 week geleden
Dat zal voorvocht zijn denk ik. Hoelang heb je moeten rukken vooraleer dat kwam dan? Effe doorgaan en de volle lading zou kunnen komen. Suksexxx!
13 jaar
1 week geleden
TS hier het is gelukt er komt iets uit was maar een druppel
16 jaar
2 weken geleden
je moet 'em echt goed melken. En af en toe ook z'n ballen effe masseren. Vooral de eikel is supergevoelig!
14 jaar
2 weken geleden
m12 het is wat zoutig en plakkerig
17 jaar
2 weken geleden
Je moet z'n lul stevig vastgrijpen en lang genoeg op en neer trekken. Dan komt er normaal wel wat uit na een tijdje.
13 jaar
2 weken geleden
TS hier @m12 geeft niet. Weet ook niet of ik het wil proeven als hij het heeft.
12 jaar
2 weken geleden
Ow ik dacht dat hij nu wel spoot maar dat doet hij nog niet sorry
13 jaar
2 weken geleden
TS hier wat smaakt @m12?
13 jaar
2 weken geleden
Ik weet nu dat als je voelt dat je moet plassen door gaan en dan kom je klaar. Doe het onder de douche voor de zekerheid
13 jaar
2 weken geleden
Elektrische tandenborstel douche straal of je kussen wrijven maar door gaan als je denkt dat je moet plassen
18 jaar
2 weken geleden
M12
Als jij je gaat vingeren, moet je altijd je clitoris stimuleren. Met alleen je vinger in je vagina bewegen zal het niet lukken. Je clit is het gevoeligste plekje. Je kan het wel beide tegelijk doen, maar probeer eerst maar eens alleen over je clit te wrijven.
12 jaar
2 weken geleden
Hoi, zelf vinger ik soms, maar zelfs als ik het 30 minuten doe en rustig opbouw lukt het me niet om klaar te komen. Heeft iemand tips hoe je beter kan vingeren en ook klaar kan komen?
13 jaar
2 weken geleden
TS hier bij mij met vriend kon het al alleen droog.
@12 wat proeven?
12 jaar
2 weken geleden
Hoe smaakt het?
17 jaar
2 weken geleden
Gelukt dat hij klaarkwam, of jij?
13 jaar
2 weken geleden
TS hier en het is gelukt :)
17 jaar
2 weken geleden
Als je voelt alsof je moet plassen, maar dat moet niet, kan het zijn dat je dicht bij klaarkomen zit. Volgende keer kun je hem laten doorgaan en kijken wat er dan gebeurt..
13 jaar
2 weken geleden
Ts hier als hij het lekker wrijft moet ik er van plassen maar op de wc dan hoef ik niet. En dan is alle gevoel weg
23 jaar
3 weken geleden
Waarschijnlijk is je vriendje nog niet zo ver. Komt allemaal vanzelf
13 jaar
3 weken geleden
Ts hier ja het voelt lekker maar ik moet er elke keer er door naar de wc.
15 jaar
3 weken geleden
Voelt hij je dan wel goed? Hij moet wel zijn best doen en proberen of je klaarkomt hoor
13 jaar
3 weken geleden
TS hier we knuffelen en zoenen heel vaak en zoenen wordt steeds lekkerder. En zijn voelen doet hij ook fijn.
13 jaar
3 weken geleden
Bij mij komt er ook nog geen sperma uit hoor, en ik heb ook nog geen haar. Maar ja hoef dan ook niks op te ruime haha
Maar ik trek me wel af en na 1 keer heb ik wel eve pauze nodig hoor.
17 jaar
3 weken geleden
De eerste keer dat ik klaar kwam was toen ik 11 jaar was. Ik was met mijn piemeltje aan het spelen en toen die stijf werd en ik aan het trekken was, kon ik op een gegeven moment niet meer stoppen en mijn kloten gingen toen van onder in mijn zak naar boven en ineens begon ik toen te spuiten en in een boog kwam het eruit. Voor een jongetje van 11 best nog wel een hoeveelheid, maar de eeste keer wel heel dun en waterig. Het gevoel dat mijn kloten "leeg gespoten" werden was heerlijk. Ik voelde mij toen echt heel stoer. Toen ik 12 was heeft een keer een meisje van 14 mij afgetrokken. Zij dacht dat ik als jongetje van 12 nog geen sperma had, maar daar is zij daarna wel achter gekomen.
15 jaar
4 weken geleden
Ik zou hem zeggen dat je graag wil knuffelen en zoenen. Dat kan ook met ondergoed aan, maar ook zonder.
Jullie zijn jong jong en eigenlijk begonnen bij de sexuele handelingen, maar wanneer je elkaar leuk vind dan zou ik het rustiger opbouwen.
Ga een samen zwemmen of andere leuke dingen doen. En knuffelen, zoenen, voelen, helemaal bloot zijn en een stukje verder gaan. Bouw het op.
Dan is het niet zo alleen op het aftrekken of bij elkaar piemel en speeltje voelen.
15 jaar
4 weken geleden
Komt er helemaal niks uit? Ook geen voorvocht? Een druppel, doorzichtig en zout? Mijn vriendje had dat al voordat hij kon klaarkomen.
14 jaar
4 weken geleden
Je kan ook aan zijn piemel zuigen, klinkt vies maar is best lekker en hij mijn vriendje vind dat ook lekker en als je het goed doet dan komt er iets warms uit schieten wat best wel zoet smaakt en dan weet ik dat mijn vried klaar gekomen is ík blijf dan gewoon zijn piemel schoon zuigen want daarna wilt hij ookmij neuken wat ik ook lekker vind
22 jaar
4 weken geleden
M18 Klopt dat het inderdaad pijn kan doen net nadat je heb gespoten, is bij mij niet altijd het geval. Wel moet ik zeker een kwartier wachten tot ik weer kan aftrekken.
Lus moet wel een soort van bijkomen, hij blijft ook eventjes slap. Op het moment dat hij weer stijf wordt kan ik weer trekken, zal vast per jongen verschillen.
De teelballen maakt zaad aan en er wordt voldoende aangemaakt, daarom zijn deze ook zo gevoelig. Dit wordt dan opgeslagen in onze bijballen.
13 jaar
4 weken geleden
TS hier. Niet meteen achter elkaar maar als hij stijf werd. En er komt nog niks uit zie titel.
18 jaar
4 weken geleden
Bedoel je 2x vlak na mekaar? Raar want als een jongen pas gespoten heeft dan doet het volgens mij net pijn om hem dan al terug af te rukken... Die lul moet even recupereren en die ballen moeten terug wat vocht aanmaken denk ik dan.
13 jaar
4 weken geleden
M18 Ik vind het 2 keer doen niet erg om te doen. Ik vinger nog niet maar hij wel voelen en dat doet hij fijn.
18 jaar
1 maand geleden
M13
Ik vind dat hij je iets teveel pusht om hem af te trekken. 1 keer kan nog, maar die 2de keer is nergens voor nodig. Jullie zijn nog jong ( jij zeker, hem weet ik niet) genoeg. Hij kan zich later in zijn eigen bed ook nog aftrekken. Wil hij jou ook 2 keer vingeren, terwijl jij misschien 1 keer genoeg vind.
Doe het rustig aan voordat hij steeds meer en vaker dingen wilt doen.
17 jaar
1 maand geleden
Twee of drie keer is wel normaal. Jongere jongens wel vaker, mijn vriend en ik nu meestal 2x.
12 jaar
1 maand geleden
Bij mij gebeurt er ook niks, misschien eerst een grotere piemel.
13 jaar
1 maand geleden
Als ik er ben wil hij altijd dat ik hem 2 keer aftrek is dit normaal of is het veel?
17 jaar
1 maand geleden
Ik zou rustig aan doen hoor. Pijpen is verder niet moeilijk. Mijn tong gebruik ik alleen om aan zijn eikel te likken als er voorvocht (doorzichtige druppels) uitkomen en verder beschermt het zijn pik tegen mijn tanden. Ik ga met mijn hoofd op en neer zodat zijn eikel telkens langs mijn lippen gaat en zuig er lekker op en dat werkt prima.
13 jaar
1 maand geleden
TS hier M17 wil nog niet hem pijpen wil alleen weten hoe het was. Is het moeilijk en wat doe je met je tong? Hij heeft vor het eerst beetje gevoeld bij me daar.
17 jaar
1 maand geleden
Het is nu meer dan in het begin. In het begin een theelepel, nu een eetlepel? Het smaakt niet vies, soms een beetje bitter, meestal zout. Ik vind het fijn om hem te voelen schokken en dan mijn "beloning" in mijn mond te krijgen. Eerst slikte ik het meteen door, maar nu laat ik het altijd eerst aan hem zien, dat vind hij geil. Er zit verder geen tijd aan wanneer hij begint met spuiten, gewoon genieten van elkaar en het gebeurt vanzelf een keer. Laat je hem wel beffen?
13 jaar
1 maand geleden
M17 is het veel en is het vies?
14 jaar
1 maand geleden
@TS, wat spannend!

Kwam er nu wel een keer wat uit of nog steeds droog? En als hij al een paar keer gekomen is op een middag dan gaan jullie wel lekker snel.

Je moet natuurlijk niets doen wat je niet wilt, maar dat weet je zelf ook wel. En als het zover gaat komen moeten jullie gaan denken aan condooms.
13 jaar
1 maand geleden
Ts hier ja mocht aanraken maar ik ben nog plat maar hij wilde toch graag kijken. En ja hij is een paar keer klaargekomen.
14 jaar
1 maand geleden
@M13, heeft hij je topless gezien of ook mogen aanraken? Ik weet zeker dat hij dat net zo spannend vond als jij.

En het (andere) M13, kwam hij nu wel klaar toen je hem trok?
17 jaar
1 maand geleden
Dat had ik vroeger met mijn vriendje toen ook. Hij ging toen een tijdje niet meer zichzelf aftrekken. En ik ging hem pijpen. Toen kwam hij na een paar weken wel en meteen mijn eerste keer slikken.
13 jaar
1 maand geleden
Ts hier. J13 bedankt voor je tip maar had dat al gedaan :) En hij vond nu ineens super lekker.
13 jaar
1 maand geleden
Ik heb ook nog niets, trekken of getrokken worden vind ik wel heel leuk
13 jaar
1 maand geleden
Ts wanneer zegt hij dat je moet stoppen? Als hij op een gegeven moment een zuur getrokken gezicht krijgt en zegt dat hij moet plassen moet je doorgaan zoals iemand hier al zei. Als je dan nog even heel langzaam doorgaat wordt z’n piemel vanzelf slap in je hand en dan is hij (droog) klaargekomen
13 jaar
1 maand geleden
Ts hier ben topless bij hem geweest
13 jaar
1 maand geleden
Hij heeft echt nog geen 10 cm bij mijn vriend en hij willen mijn borsten zien die ik nog niet heb. J14 ik ben door gegaan en ja hij was blij.
14 jaar
1 maand geleden
@M12 hierboven,

Hoe oud is jou vriendje en wat doen jullie dan als jij zijn zaad al hebt gezien?
20 jaar
1 maand geleden
Waarschijnlijk zijn zijn ballen nog niet rijp of zo, nog geen zaad in de zak...
12 jaar
1 maand geleden
Mijn vriendje heeft wel een plukje haar, en hangende balletjes. Zijn slap piemeltje heeft een tuitje. Slap 6, stijf 10 cm en recht omhoog eikel vrij. Hij geeft enele druppels zaad. Dan gaan zijn balletjes eerst omhoog. Zijn piemel word dan harder en dikker. Heel nice om te zien.
13 jaar
1 maand geleden
ts hier vergeten te zeggen hij had nog nergens haar daar. En zijn ballen bewegen als je voelt
18 jaar
1 maand geleden
Natuurlijk zitten zijn ballen daar. Jouw borsten zitten toch ook niet op je rug?
Moest jij stoppen omdat hij klaarkwam?
14 jaar
1 maand geleden
Dat is duidelijk. Beloof hem de volgend keer een grote verrasing. Zorg dat de piemel stijf is. Een beetje spuug onder het velletje. En dan rustig heen en weerbewegen. Wanneer hij zegt stop. Zeg jij, vertrouw mij naar. En ga je door. Hij zal jou dankbaar zijn!
13 jaar
1 maand geleden
Ik heb het nog een keer gezien. Nu deed hij zijn broek omlaag en zijn ballen zitten onder zijn piemel. Ik heb het gedaan toen hij zei dat ik moest stoppen.
14 jaar
1 maand geleden
@TS, hebben jullie zaterdag nog huiswerk gemaakt en is er dan misschien nog iets gebeurd? Als je dit wilt vertellen natuurlijk
16 jaar
1 maand geleden
Als ik dit zo hoor heeft hij gewoon nog geen sperma, zal wel dit jaar en anders volgend jaar komen, maar dat is dus gewoon even wachten, kan best zijn dat als jullie dit vaker doen dat hij zo ineens wel begint te spuiten.
15 jaar
1 maand geleden
Het vel op en neer doen is niet voldoende. Je moet dit toch enkele minuten doen, om een orgasme te krijgen. En met een stijve pienmel uiteraard. Je kunt wat spuug op de eikel , onder het velletje doen, dat glijd beter. Dat er nog niets komt met 13 is niet zo raar. Maar een (droog) orgasme krijgen kan hij wel. Praat eens met hem, over zijn ervaring, en of hij het voor kan doen.
14 jaar
1 maand geleden
@TS, Ik denk dat hij nog niet in de puberteit zit wat je zelf ook zegt.
Het is ook helemaal niet erg dat het niet gelukt is om hem te laten spuiten, als je het allebei maar fijn vonden.

Vind je hem wel leuk (genoeg om het nog een keer te doen) of blijft het bij deze ene keer?

De sperma komt vanzelf wel als hij ouder word. Heeft hij ook iets bij jou gedaan of hebben jullie gezoend?
13 jaar
1 maand geleden
TS hij wil morgen samen huiswerk maken
20 jaar
1 maand geleden
Vraag of hij het wil zeggen als hij bijna komt dan weet of het goed gaat. Bij mij komt er uitzonderlijk veel sperma uit maar echt uitzonderlijk veel. Een meisje had mij gepijpt van zomer naast mijn auto. Ze wist ervan dus ik moest haar waarschuwen voor ik kwam. Alles vloog onder haar kin door, en was tussen haar borsten door gelopen. Ze had alles afgeveegd. Alleen je raad het al, onder haar borsten zat een hele grote natte vlek. Komt haar moeder er aanlopen die van het strand kwam. Die vroeg op een gegeven moment hoe ze aan die vlek kwam, en tegelijkertijd klopte ze met haar platte hand erop hahaha .
13 jaar
1 maand geleden
@Ts, Mijn vriendje is ook 13, nog helemaal kaal en hij heeft nog een kleintje. Hij is gewoon nog niet in de puberteit. Als ik hem aftrek, komt er dus ook nog niets uit. Hij komt nog droog en dat is heel normaal!
13 jaar
1 maand geleden
Hoe oud was hij.Hij is 13
Zit hij in al de puberteit. denk het niet
Heeft hij nog een klein schattig piemeltje. ja het was klein
Groeit er al haar. nee
Zit zijn zakje tegen het lichaam geplakt. weet niet wat normaal
Misschien heeft hij nog niks.
Of stoptje je te vroeg. nee hij zei dat het lekker was
Fapt hij al, en heeft hij dan wel wat. weet ik niet
Heb jij ervaring. was mijn eerst keer

Hoelang trok je hem af? paar minuten
Zei hij iets toen je het deed ? Dat hij voelde dat hij ging komen ofzo? denk het wel
Was het voor allebei de eerste keer? ja
Hebben jullie een relatie/fix of gewoon random gebeurd? random
14 jaar
1 maand geleden
Het is lastig antwoord te geven. Het roept juist veel vragen op:
Hoe oud was hij.
Zit hij in al de puberteit.
Heeft hij nog een klein schattig piemeltje.
Groeit er al haar.
Zit zijn zakje tegen het lichaam geplakt.
Misschien heeft hij nog niks.
Of stoptje je te vroeg.
Fapt hij al, en heeft hij dan wel wat.
Heb jij ervaring.
19 jaar
1 maand geleden
Hoi, jij zegt dat je een jongen hebt afgetrokken en er niks uit kwam. Dat kan meerdere oorzaken hebben. Was de jongen opgewonden genoeg, had hij misschien (kort) daarvoor nog afgetrokken, was hij wel klaar gekomen? Het kan ook gewoon komen door z’n leeftijd, dat de jongen nog jong is en alleen nog droog klaar komt, dus dat er nog geen sperma uit komt. Ik denk dat het niks met jou te maken heeft hoor, en je hoeft je geen zorgen te maken of denken dat het aan jou ligt, er kunnen meerdere factoren achter zitten waarom hij niet klaar komt of dat er niks uit komt als hij klaar komt
18 jaar
1 maand geleden
Er kan alleen wat uitkomen als hij een orgasme heeft en zijn lichaam ook sperma aanmaakt. Hij kan ook een droog orgasme hebben gehad. Maar misschien kwam hij nog helemaal niet klaar. Vraag het hem.
22 jaar
1 maand geleden
Hoe oud is hij en had hij wel een erectie (een stijve)? Anders komt er natuurlijk niks uit 😉
14 jaar
1 maand geleden
@TS, hoe oud is de jongen die je aftrok? Misschien heeft hij nog geen sperma.

Nog een paar vraagjes?
Hoelang trok je hem af?
Zei hij iets toen je het deed ? Dat hij voelde dat hij ging komen ofzo?
Was het voor allebei de eerste keer?
Hebben jullie een relatie/fix of gewoon random gebeurd?

Het is ook wel een heel random bericht, van samen een opdracht doen naar aftrekken dat is best een verschil😅
16 jaar
1 maand geleden
Misschien heeft die jongen nog geen sperma.