• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Schaamhaar
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Schaamhaar

18 jaar
4 weken geleden
Schaamhaar ja of nee?
Bij een jongen/bij een meisje
45 reacties
23 jaar
1 week geleden
Alles mooi glad geschoren, zowel bij mezelf ald bij een vent
19 jaar
1 week geleden
Ja schaamhaar bij jongens en meisjes
14 jaar
1 week geleden
Ben 14 en overal blond, t is erg weinig en scheer het kaal daar .mn vriendinnetje is 13 en scheert helemaal niks. Grote bos haar beneden en dr oksels ook. Ik accepteer dat ze flink behaard is. En zelf wil ze niet anders dan
een harig meisje te zijn
23 jaar
1 week geleden
Bij beiden alles kaal
23 jaar
2 weken geleden
@Meisje 22: Een tijdje geleden heeft mijn vriendje rondom mijn schaamlippen ontdaan van schaamhaar. Dit vind ik wel oké.
Samen met een vriendin heb ik onlangs een string gekocht die aan de voorkant behoorlijk laag is. Om dan je schaamhaar te laten staan vonden wij niet zo n fris gezicht.

Helemaal vind ik niet om aan te zien. Ga toch maar voor een beetje schaamhaar
22 jaar
3 weken geleden
Ik heb alles kaal en vindt dat bij ander ook het mooist/fijnst.
22 jaar
3 weken geleden
@meisje 23: je zegt dat het wel even wennen is, maar pal erop ben je er al klaar mee, je gaat het weer laten groeien. Ben je al uitgewend? Voor wie deed je het eigenlijk, je scheren? Is die ander er blij mee wel? Enne, tussenoplossing, alleen je lippen, en je driehoek erboven late staan, is dat niks? Mijn vriend beft me graag, en goed, en hij is blij dat mijn kutje glad is, likt zoveel beter zegt hij. En ik geniet enorm van gebeft worden, dus scheer ik me graag voor hem ;-)
23 jaar
3 weken geleden
@jongen23: Ieder zijn keuze. Zoals ik al zei het is wennen. Als het weer terug is laat ik het weer lekker staan : ))
23 jaar
3 weken geleden
Ik ben altijd kaal en vind dat bij vrouwen ook mooier. @M23, kan me voorstellen dat het wennen is, hoe vind je het?
23 jaar
4 weken geleden
Gisteren heb ik voor de eerste keer mijn schaamhaar weggeschoren. Het is wel even wennen
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.