• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Schaamhaar

18 jaar
4 dagen geleden
Schaamhaar ja of nee?
Bij een jongen/bij een meisje
27 reacties
22 jaar
4 dagen geleden
M18, ik vind mooi als 'n meisje het in hartvorm getrimd is. Heeft wel iets speciaals of wat vinden jullie daarvan
18 jaar
5 dagen geleden
Nee bij een meisje. Ja bij een jongen. Ik ben hetero dus eigenlijk boeit jongens schaamhaar me niet. Maar ik heb het zelf wel gewoon staan
18 jaar
5 dagen geleden
Bij meiden vind ik kaal persoonlijke het mooiste en fijnste. Zelf scheer ik mijn balzak, liezen en stam van mijn piemel kaal en houd de rest lekker kort. Helemaal kaal vind ik bij mijzelf niet mooi slap is mijn piemel daar te klein voor.
18 jaar
6 dagen geleden
Ik vind persoonlijk helemaal kaal niet mooi, daarom heb ik zelf een bijgewerkt driehoekje en m'n lippen kaal. Bij jongens houd ik van bijgewerkt. Het liefste zie ik kale ballen en lul, maar wel getrimt erboven
23 jaar
2 weken geleden
Zelf scheer ik me in het voorjaar en de zomer en najaar helemaal kaal. In de winterperiode laat ik het altijd gewoon lekker groeien tot een volle bos
23 jaar
3 weken geleden
Vorig jaar zomer heb ik samen met vriendinnen op het naaktstrand langs het water gewandeld.
Wat wij zagen was een mix van leeftijd met schaamhaar.
Mannen en vrouwen van een wat oudere leeftijd liepen er ook rond

Wij hebben al met elkaar afgesproken dat we het dit jaar weer gaan doen maar dan
gaat ons gaat schaamhaar er af
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

23 jaar
3 weken geleden
Ik voetbal en ga naar de sportschool, maar ik moet zeggen dat ik vooral veel geschoren zie, of heel kort getrimt. Compleet bos zie ik vaak alleen maar bij 50+. Persoonlijk heb ik het liever geschoren en vind dat bij een vrouw ook mooier.
22 jaar
3 weken geleden
Wij zijn beiden volledig naturelle, vindt het volwassen staan. Zeker bij mijn vriendin, vindt het juist geil.
Wel de lengte wat bijhouden anders zit het tussen mijn voorhuid en sta je daar ongemakkelijk te friemelen...
22 jaar
3 weken geleden
Hier een beetje hetzelfde ervaren. Ik ga niet naar sauna maar wel paar keer naaktstrand geweest met vriendin en bevriend stel. Het viel ons op dat er genoeg, met name jongeren, waren met schaamhaar. Soms hele bossen. Ouderen meer kaal. Wij hebben ook schaamhaar staan en vinden het prettiger.
22 jaar
3 weken geleden
@meisje 20: Mijn vriendin en ik zelf hebben schaamhaar en laten het lekker staan.
Het was ons ook opgevallen dat de oudere generatie volledig kaal zijn. Nou ja, op een enkeling na dan :-)

Vorige week zijn wij naar de sauna geweest en daar was een 50+ die ook de boel lekker liet staan
ze viel duidelijk op :-((
20 jaar
3 weken geleden
Ik ga regelmatig naar de sauna. Of met een vriendin of met mijn zus. Ik heb schaamhaar en bikinilijn bijgewerkt. Vriendin heeft een streepje. En mijn zus heeft een bredere streep schaamhaar. Wat mij op valt is dat de oudere generatie in de sauna alles kaal scheert en de wat jongere generatie juist weer wat schaamhaar laat staan. Misschien ligt het aan mij maar dat is wat ik afgelopen jaar zag en zie. Ik vind schaamhaar wel mooi
21 jaar
3 weken geleden
M22 Ik ben zelf kaal en ga ieder jaar op vakantie naar spanje en ga daar naar een naaktstrandje In het begin heb je zoiets van dat ze allemaal kijken maar geef ik niks om .Mijn vriendje is ook helemaal kaal en vind ik supermooi . aan iedereen ..je moet zelf weten of je kaal , een streep, driehoekje of volle bos hebt maar houd het wel bij en schoon
14 jaar
4 weken geleden
Ik heb schaamhaar en doe daar niks aan. Mijn vriendje is 13 en nog kaal.
In de zomer scheer ik wel mn oksels
23 jaar
4 weken geleden
Ik vind bij mezelf een keurig getrimd "perkje" mooier dan helemaal glad. Mijn vriendin vindt helemaal kaal mooier bij me, zeker in combinatie met bepaald ondergoed. Hetzelfde voor haar trouwens. Ik vind een streepje of driehoekje ook wel mooi, maar inderdaad niet zo bij sommige ( kleine) onderbroekjes die ze draagt.
Op het strand vindt ze helemaal glad ook mooier.
22 jaar
1 maand geleden
Volle bos en vriendin ook. Meeste vrienden ook omdat we er weleens over hebben gesproken. Allemaal zelfde conclusie: je bent volwassen en zit er niet voor niets. Natuurlijk wel schoon en verzorgen maar dat doe je met hoofdhaar ook.
23 jaar
1 maand geleden
Ik heb het zelf kaal, mijn vriendin heeft een volle bos.
23 jaar
1 maand geleden
@Meisje22, helemaal met je eens! Ik heb ook driehoekje getrimd boven mijn pik, als ik alles kaal heb dan lijk ik net een jochie. Bij meiden vind ik een streepje ook het geilste eruitzien. Helemaal kaal mag ook natuurlijk, maar een streepje of driehoekje is wel heel sexy.
18 jaar
1 maand geleden
Ben zelf meer in voor kaal, vind dat lekkerder ook bij de ander. Al mijn vrienden scheren ook glad
19 jaar
1 maand geleden
Ik heb zelf een netjes getrimd bosje boven mn pik. Mn zak scheer ik wel helemaal kaal. Mijn vriendin is helemaal kaal beneden, dat vind ik wel het mooist. Maar zolang het gewoon netjes bijgewerkt is maakt het me niet heel veel uit.
23 jaar
1 maand geleden
Dit moet je voor jezelf bepalen. In de sportclub zijn wel meer zowel jonge als oudere mannen intiem kaal, andere laten het schaamhaar wel staan. Onlangs was ik in een openbare sauna en daar was ongeveer iedereen glad geschoren.
19 jaar
1 maand geleden
Voor jongen 23. Of ik reageer bepaal ik zelf wel. Daar heb ik jou of je belerende commentaar niet voor nodig.
13 jaar
1 maand geleden
Ik heb überhaupt nog geen schaamhaar maar als het gaat groeien haal of laat ik het weghalen
19 jaar
1 maand geleden
Nee voor een meisje. Ja voor een jongen (ballen mogen wel kaal)
23 jaar
1 maand geleden
Als je een topic overbodig vindt - en dit is jouw recht uiteraard - kan je misschien beter totaal niet reageren.
19 jaar
1 maand geleden
Zucht.... Topic nummer 1528 over schaamhaar. De vorige 1527 waren niet volledig genoeg.
23 jaar
1 maand geleden
Alles kaal hier
22 jaar
1 maand geleden
Het is heel persoonlijk. Ik heb zelf een innie en ga graag op een stil strandje in mijn blootje zonnen en zwemmen. Makkelijk zou je zeggen. Scheer het kaal want je ziet eigenlijk niets behalve een spleetje. Maar ik vind dat kinderlijk staan, dus ik heb een streepje er boven getrimd.
Mij vriend net zoiets. Hij heeft zeker slap een kleintje. Met een volle bos is hij helemaal onzichtbaar. Kaal staat kinderlijk dus hij ook een leuk figuurtje getrimd. Wat kaler om zijn piemel dan lijkt die groter. Maak er wat leuks van.