• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Romantisch of hard

20 jaar
5 dagen geleden
Een vraagje voor de meiden,

Wat ik me nu al heel lang af vraag: Meiden hebben jullie het liefste romantische seks of houden jullie meer van een beest in bed, en wil je het liefst alle hoeken van de kamer zien?

Reageer graag met je voorkeur en geef ook een voorbeeld.
Ik ben heel nieuwschierig
8 reacties
19 jaar
5 dagen geleden
Ik vind standjes niet perse hard of niet. Is meer hoe je ze uitvoert. Als de jongen in control is in het standje (praktisch elk standje, behalve als ik bovenop ga) en mij stevig vasthoud/vastklemt/in het matras duwt/etc. en met een stevig tempo stoot vind ik het wel harde seks. Dan geef ik me helemaal over aan die jongen
21 jaar
5 dagen geleden
Wat vinden jullie onder harde standjes vallen? Of wat is in jullie ogen ruige seks?
16 jaar
1 week geleden
Romantisch is leuk, beetje knuffelen, kroelen, kussen, lieve woorden,het brengt ons beide in de stemming, maar even later ben ik dan wel zo geil dat ik haar hard wil nemen, en zij vind dat totaal niet erg, ze spoort me zelfs nog wel eens aan harder te gaan.
20 jaar
1 week geleden
Kan je een voorbeeld geven op wat voor manier je graag gedomineerd wordt? En hoeveel jaar zijn die mannen dan ouder? Als je geen antwoord wilt geven snap ik dat hoor zijn best persoonlijke vragen natuurlijk.
21 jaar
1 week geleden
Ik ben al enkele jaren sexueel actief en enkele sex partners gehad. Ik merk dat romantische sex snel saai wordt. Ik hou van grenzen aftasten en verleggen. Ik wil graag gedomineerd worden. Ik merk wel dat oudere mannen hier vaak beter in zijn dan jongens van mijn leeftijd
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

19 jaar
1 week geleden
Zijn er ook meiden die het leuk vinden als een jongen onderdanig is? Dus al hun juist dominant zijn in bed. Ik vraag dit voor een vriend ;P
20 jaar
1 week geleden
Dank voor je reactie! Dus bij jou is de afwisseling belangrijk maar wel graag met een vleugje dominantie. Wel leuk inderdaad!
21 jaar
1 week geleden
Beide. Soms uitgebreid en romantisch. En soms hard en dominant. Hangt heel erg af van de vibe. Mijn ex was heel romantisch, maar totaal niet dominant. Dat werd op een gegeven moment te klef voor mij. Mijn vriend nu is meer dominant. Die kan ook wel romantisch doen, maar er blijft altijd een vleugje dominantie bij. Dat is voor mij perfect. En soms vind in het heerlijk om gewoon voorover in het matras geduwd te worden en keihard 'gepakt' te worden.