• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

pyama-slaapfeest

16 jaar
3 dagen geleden
(waarom is deze post gister niet geplaatst?)

Een meisje uit mijn klas wil volgende week bij haar thuis een pyama-slaapfeest geven voor de hele klas, wie kan en wie daar zin in heeft.
Haar ouders zijn op vakantie en verder is er dan niemand thuis.
Het is haar bedoeling dat als je binnenkomt je gelijk je slaapkleding aantrekt zoals je ook thuis gaat slapen. Dus niet nog extra kledingstukken daaronder of over. Een jongen die grappig wilde zijn reageerde toen al gelijk dat hij thuis naakt slaapt en of dat dan ook mag...
Maar ik zit daar dus ook een beetje mee want ik draag alleen een hemd en natuurlijk geen bh daaronder. Of moet ik een leugentje doen om mezelf te beschermen en zeggen dat ik altijd in een pyama slaap. Maar het probleem is dan dat ik die helemaal niet heb.
Ik will niet flauw doen en afzeggen. Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig, maar toch. Wat zouden jullie doen en wat adviseren jullie mij?
Alvast bedankt.
14 reacties
18 jaar
3 dagen geleden
Ik slaap thuis meestal naakt en ben ook al eens naakt op eens slaapfeest geweest. Dat was dan wel met 2 andere jongens waar ik goed bevriend mee was en de regel was dat je moest dragen wat je ook thuis zou dragen, ik was naakt en de 2 andere in enkel hun boxershort. Vond ik eigenlijk wel leuk.

Als er mensen bij waren die ik minder goed kende had ik wel een boxershort aan en dat raad ik ook wel aan dan.
22 jaar
4 dagen geleden
En die jongen, kwam hij naakt? Of niet omdat hij bang was dat hij hem niet kon bewingen?
16 jaar
4 dagen geleden
Nou, bedankt voor jullie reacties tot zover. Sorry dat ik niet eerder reageerde maar het hier in het zuiden carnaval hé.
Even over dat slaapfeestje; ik begrijp uit veel reacties dat ik niet duidelijk ben geweest, want ik slaap ook altijd met een slip onder mijn nachthemd. Dat nachthemd is trouwens een t-shirt van mijn vader wat tot over mijn billen valt. En dat doe ik zo dan ook maar aan denk ik. Er is dan toch ook niet meer te zien dan net zoals je in een zwembad bent.
En het gaat ook door denk ik. Er zijn er genoeg die komen. Maar ook weer niet iedereen. Een meisje uit onze klas is moslima. Zij is best wel westers ingeburgerd en draagt ook geen hoofddoek ofzo. En ze wil zelf ook graag naar het slaapfeestje komen, alleen van haar vader mag ze niet. Ik vind dat heel jammer voor haar want ik vind haar wel aardig en ik wil niet dat ze zich zelf (haar vader dan) op die manier buiten de groep plaatst.
We doen het vrijdag a.s. tot zaterdag. En ze wil dat we allemaal bij haar in de huiskamer samenblijven. Dus niet overal in hun huis. Zo is er dan toch ook een soort van sociale controle. Ze heeft gevraagd om zoveel als mogelijk zelf een slaapmatje mee te brengen en ook een slaapzak zodat we allemaal op de grond kunnen zitten en liggen.
En alcohol is niet verboden maar het mag geen zuipfeest worden.
Nou, ik ben benieuwd. Het lijkt me wel heel gezellig zo heel de avond en nacht bij elkaar. Van slapen zal wel niet veel komen, denk ik.
20 jaar
4 dagen geleden
Oh this brings back memories. Toen ik 15 was hielden mijn vriendinnen en ik ook wel eens van die feestjes. Ik droeg toen net als M15 hier helemaal bovenaan ook net als thuis een nachthemdje met verder niets eronder. Dat leidde bij sommigen de eerste keer wel tot wat hilariteit, maar een ander meisje dat ik niet zo goed kende reageerde door haar pyjama uit te trekken onder het motto ‘je hebt gelijk, eerlijk is eerlijk, thuis slaap ik altijd in mijn string’.
Sindsdien waren wel meer meiden wat minder preuts op zulke feestjes. Tot die keer dan dat er ook jongens uitgenodigd waren, toen bleven string meisje en ik weer als enige over. En eerlijk, ook al gebeurde er verder niets, ik weet nog steeds precies hoe spannend dat toen voelde (op een heel positieve manier).
14 jaar
5 dagen geleden
Nachthemd aan met onderbroek bij logeren thuis zonder onderbroek behalve als ik bij mijn bestie slaap dan ook zonder onderbroek.
13 jaar
5 dagen geleden
Ik heb geen tieten en heb altijd een hemdje met slipje aan ook op bed en als het wat kouder is ook een kort nachthemdje, een pyjama met broek vindt ik niet prettig slapen en spuuglelijk.
Als ik bij vrienden of vriendinnen blijf slapen heb ik altijd mijn kort nachthemdje aan dan kunnen ze misschien wel af en toe mijn onderbroek zien maar dat boeit niet.

Als je gewoon een nette hemd met onderbroek en nachthemd of badjas aandoet tijdens slaapfeestje kun je deze altijd nog uitdoen als jullie gaan slapen.
14 jaar
5 dagen geleden
Ik had onderbroek en hemd zonder bh aan bij slaapfeest.
2 jongens en 1 in boxer andere pyjama
4 meisjes: badjas, pyjama, net als mij, onderbroek en bh
12 jaar
6 dagen geleden
Ik slaap altijd naakt maar ik zou dan denk ik in boxer of slip daar zijn
14 jaar
6 dagen geleden
Een half jaar geleden een pyamaparty bij een klasgenoot en draag ook nooit een pyama en had alleen mijn hemd en onderbroek aan, een paar andere jongens gewoon hun boxershort.
Een paar meisjes een lang T-shirt en hun onderbroek was ook gewoon zichtbaar.
Niemand zij er iets van was gewoon relaxed.
14 jaar
1 week geleden
Een bh als je slaapt? Ik trek dat ding uit als ik thuis ben. Hempje onder mijn trui of niks onder mijn nachthemd thuis slaap ik zonder slip maar zou dat nu wel doen.
13 jaar
1 week geleden
Waarom zou die ene jongen grappig willen doen, er zijn zoveel jongens en meiden die naakt slapen
18 jaar
1 week geleden
Voor 8 Euro koop je bij Hema een Nijntje nachthemdje en klaar.
https://www.hema.nl/dames/nachtmode/nachthemd/nijntje-damesnachthemd-micro--bordeauxrood-23400870BURGUNDYRED.html?gad_source=1&gad_campaignid=18851647585&gbraid=0AAAAADiojoDMocItUMHXntid77pk-8I10&gclid=EAIaIQobChMIuZ-p56bXkgMVeJGDBx1QZAiFEAQYBSABEgINuPD_BwE
16 jaar
1 week geleden
Ik zou niet gaan liegen aangezien het niet zo raar is om in hemd te slapen, en gewoon in hemd gaan, alleen niet in de blote punani, maar een klein broekje er onderaan ofzo, mss sportbroekje? En volgens mij slaapt zo'n beetje elke meid zonder beha, m'n zussen en vriendin wel iig.
en het gaat er toch om dat het comfortabel is, je moet er tenslotte in slapen, en iedereen zal wel vrij weinig of vrij dunne stof aanhebben en wss zonder beha.
Ik ga er trouwens niet van uit dat die gast daadwerkelijk naakt gaat, dan staat ie mooi voor lul.
15 jaar
1 week geleden
Wij waren met alleen meiden en ik slaap altijd met een lang shirt zonder iets eronder aan en dat had ik toen ook aan. Ik was de enige die er niks onder aan had en de rest liep in onesie of pyjama rond en de meeste hadden geen bh aan onder pyjama.

Dus ik zou lekker aandoen wat jij aan wilt doen en waar jij je op je gemak voelt.
Ik verwacht niet dat die jongen naakt gaat rondlopen, jongens hebben vaak praatjes en uiteindelijk doen ze niet wat ze zeggen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.