• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Zonder bh natuurlijker?

16 jaar
4 dagen geleden
Een enkele keer heb ik na het douchen ofzo wel eens een truitje aan zonder bh eronder. Mijn vriend vind dit geweldig om te zien, volgens hem komen mijn borsten dan natuurlijker uit. Hij zou het ook wel mooi vinden als ik onder sommige truitjes helemaal geen bh zou dragen.

Ikzelf voel me daar echter niet echt prettig bij. Ik vind de vorm van mijn borsten zonder bh minder mooi (ze lijken ook wat kleiner dan) en voel me ook heel 'naakt' als ik zonder bh over straat zou gaan. Plus dat het dan duidelijk te zien is dat ik geen bh draag, en andere mensen op straat daar dan ook naar gaan kijken.

Maar goed, nu ben ik wel benieuwd naar jullie mening hierover. Draag jij zelf altijd een bh, of ga je ook wel eens zonder bh de deur uit en vindt je het wel of niet mooi om te zien?
12 reacties
20 jaar
4 dagen geleden
@TS Ik herken het gevoel van onzekerheid wel, dat had ik de eerste keren dat ik zonder bh de straat op ging ook. Ik had op dat moment dan wel geen vriendje die me pushte, maar gewoon een hekel aan hoe mijn bh zichtbaar was onder of langs mijn topjes. Misschien dat ik me er daarom makkelijker overheen kon zetten. Geloof me, ik heb uren voor de spiegel gestaan voor ik het durfde, maar sindsdien there has been no point of return.
23 jaar
5 dagen geleden
In huis heb ik nooit een BH aan. In de zomer ga ik regelmatig BH loos naar de winkel, zorg dan wel dat ik een ruim zittend shirt aan heb.
Heb een C cup, zie je regelmatig mannen naar mijn borsten kijken
14 jaar
5 dagen geleden
Met een trui aan kan je bij niet zien of ik een bh aan heb of niet.
13 jaar
6 dagen geleden
Is makkelijk want ik heb nog geen borsten :( mijn vriendinnen wel.
16 jaar
6 dagen geleden
klinkt alsof je een beetje onzeker bent over je lichaam, is vaak helemaal niet nodig.
23 jaar
6 dagen geleden
Beste TS, als jij je zonder bh niet zo fijn voelt met je dit niet doen. Jij bent toch de enige die dit beslist. Ik denk ook wel dat, afhankelijk van de grootte misschien ook wel, het ook niet zo goed is om steeds zonder bh rond te lopen? Mijn vriendin draagt soms ook geen bh onder een trui ofzo en dit merk je inderdaad ook meteen.
Op het strand draagt ze zelden tot nooit een bovenstukje, maar dit is ook omdat ze liever egaal gebruinde borsten heeft dan wat zijn dan twee witte koplampen noemt. Maw je moet doen waar jij je best bij voelt, ongeacht wat anderen je vragen of hiervan denken, lijkt me.
14 jaar
6 dagen geleden
Ik haat ook een bh en doe deze uit als thuis ben en niet wat moet doen.
Mijn vriend vind het ook leuk en hij weet wanneer hij ze mag voelen en wanneer niet.
En wanneer worden je punttieten normaal?
21 jaar
6 dagen geleden
Ik heb nog nooit een BH gedragen. Maar dat is ook niet nodig met cup-maat A70.
17 jaar
6 dagen geleden
Ikzelf draag altijd een bh behalve in bed natuurlijk. Draag veel topjes en dan vind ik mijn borsten juist beter zitten met een bh aan. Sinds ik bh's draag van Victoria's vind ik het helemaal geen straf. Die zitten zo lekker.
22 jaar
1 week geleden
Spelen met schaamtegevoelens kan flink opwindend zijn, dus zonder bh lopen, buitenshuis, kan dat ook zijn. Vraag is natuurlijk of je dat wilt, opwinding, zelf opgewonden raken of opwinding losmaken. Blijf bij jezelf!!
18 jaar
1 week geleden
Na het douchen heb ik meestal geen BH meer aan, behalve als ik weer de deur uit moet. Dus ik heb altijd een BH aan uit huis.
Ik vind dat jij zelf moet kunnen beslissen of jij een BH aantrekt. Het zijn jouw borsten. Of hij het nu leuk vind of niet.
23 jaar
1 week geleden
Net als jouw vriend zie ik het ook het liefst dat mijn vriendin geen bh draagt. Maar zij moet het zelf weten. Ik vind het onwijs sexy wanneer haar borsten "vrij zijn" en haar tepels soms door een trui of shirtje heen prikken.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.