• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Meidenvragen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Kunnen meiden klaarkomen bij alleen zoenen

16 jaar
1 dag geleden
Ik had dat wel toen ik jonger was dat ik klaarkwam bij lang zoenen en nu nog krijg ik wel een stijve. Vanmiddag ook toen ik heel lang met een klasgenootje heb gezoend en ook getongd.
Maar zij had een heel grote natte plek in haar broek. Kennelijk dus heel nat geworden. Ik voelde ook iets alsof ze klaar kwam.
Ik heb niets gezegd en vond het alleen maar leuk dat ze het zo lekker vond. Vraag dus of anderen dat ook hebben en hoe vaak?
5 reacties
21 jaar
1 dag geleden
@J22. Ging je gillen of zoiets? Ik vond het leuk om voor de school begon een boy zover te krijgen dat hij spontaan in de broek kwam. Er waren op een gegeven moment zelfs boys bij die in hun kluisje een schone slip hadden liggen. Zat op het gymnasium met voornamelijk boys (90% boys, 10% meiden) en was qua tongen nogal populair onder boys uit de hogere klassen. Was een leuke tijd op school, veel ''geleerd'' over de mannelijke anatomie in de schaamstreek.
22 jaar
2 dagen geleden
@m21, ik was zo n jongen. Netjes meisje thuisgebracht en zoenen en een beetje voelen in de garage naast haar thuis.
Heerlijk totdat ik ineens merkte dat ik over het point of no return ging. Grote paniek in plaats van dat ik het rustig in mijn broek liet gaan. Deed ze het licht aan. Grotere afgang was niet mogelijk. Het was 7 jaar terug maar als ik haar weer tegenkom en ze lacht naar me dan weet ik waaraan ze denkt.
18 jaar
2 dagen geleden
Ja heel soms is het mij ook al wel eens gebeurd.
Is beter zichtbaar dat ik een legging draag.
21 jaar
2 dagen geleden
Had het in het voortgezet onderwijs regelmatig. Met een leuke (meestal oudere) boy een beetje zoenen, tongen, en voelen bij de fietsenstalling of het ding ging groeien. En lukte dat, dan werd ik meestal ook redelijk nat. Ook wel meegemaakt dat met tongen en een beetje voelen de boy spontaan in de broek klaar kwam.
17 jaar
3 dagen geleden
Dat hangt er helemaal vanaf hoe jullie stonden/ zaten...
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.