Ik stond vorige week op mijn bus te wachten. Er stond ook een meisje die ik verder niet kende. Ze was bezig op haar telefoon maar het viel me op dat ze geregeld met haar ene hand haar kruis aanraakte en dan even wreef. Op de bus bleef ze dat doen? Kan dat betekenen dat ze opgewonden was? Begint het daar dan te kriebelen? Ik vond het wel een geil idee, maar misschien had ik het helemaal verkeerd.
8 reacties
19 jaar
1 maand geleden
Zolang ze in haar eigen kruis voelt en niet in dat van een jongen is er toch geen probleem, hahaha
18 jaar
2 maanden geleden
Het kan ook dat ze gewoon een maandverband draagt dat een beetje kriebelt in haar slipje. Of dat er een haar is dat een beetje in het plaklaagje kleeft. Soms kan het verband wat nattig zijn zodat het plakkerig gaat aanvoelen. Het kan iets heel simpels zijn, daarom is het nog geen soa of infectie.
22 jaar
2 maanden geleden
Zit jij er nooit even aan? Misschien wel omdat er steeds een jongen naar zat te gluren.
Ik heb het ook wel gehad dat mijn blaas bijna overstroomde, dan leid je van vervelende dat gevoel je aandacht af. Om nou gelijk aan een soa te denken.
21 jaar
2 maanden geleden
Snelle wip, gehad, geen tijd om het schoon te maken, te wassen, kleding aan en weg. Bovenstaande is mij ook al eens overkomen omdat vriendje nodig moest terwijl er eigenlijk geen tijd voor was.
19 jaar
2 maanden geleden
Of jeuk door schaamhaar, ten minste, dat heb ik soms. Als het te lang is, krijg je dat (vooral met ietwat verkeerd ondergoed, altijd leuk).
Het kan echt alles zijn.
14 jaar
2 maanden geleden
Misschien een schimmelinfectie die jeuk veroorzaakt.
23 jaar
2 maanden geleden
Het kan ook gewoon zijn dat ze jeuk had of dat haar ondergoed niet goed zat. Zoveel redenen denkbaar.
18 jaar
2 maanden geleden
Misschien had ze wel jeuk vanwege een soa. Dat kan natuurlijk ook nog.