• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Hoe belangrijk vinden jongens grote borsten bij een meisje?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Hoe belangrijk vinden jongens grote borsten bij een meisje?

18 jaar
2 weken geleden
Een vriendin van me werd onlangs door haar vriendje bedrogen met een ander meisje omdat ze grotere borsten had. Is dat echt zo belangrijk? Zelf heb ik ook maar kleine tietjes maar ben ook verder erg mager.
14 reacties
23 jaar
4 dagen geleden
Grote borsten is heerlijk en kleine borsten zijn heerlijk. 🥰
22 jaar
4 dagen geleden
Liever te kleine borsten dan te groot voor mij persoonlijk. Toch was een ex van me zo gefocust op grotere borsten ondanks dat ze een mooie gevulde B cup had en voor mij wel perfect waren.

Laat jullie niks wijsmaken dat je per se grote borsten moet hebben hoor...
Al zullen waarschijnlijk gemiddeld meer mannen van wat grotere borsten houden omdat dat een teken van vruchtbaarheid is. Al is dat met schaamhaar dan net het omgekeerde.
16 jaar
5 dagen geleden
Ik hou wel van grote borsten, maar als ze kleine borsten heeft is dat geen afknapper.
16 jaar
1 week geleden
Nou, te groot is niks, qua lul, ik heb het wel uitgemaakt omdat het nooit wat zou worden omdat het gewoon niet past. En te grote borsten doen alleen maar pijn. Dus size matters.
20 jaar
2 weken geleden
Van J20 hierboven:

Dat is dom geneutsel.

En voor mij (en voor de mensen, die niet "om erbij te horen gaan":

Die gaan voor iemand die ze tegenkomen, ik weet het niet, maar het kan aan mij liggen, maar ik heb het totaal niet van: "kijken naar borsten, kijken hoe mooi (natuurlijk wel gewoon normaal gekleed, gedoucht e.d.)," -> Het punt is, het hoeft geen perfectie te zijn, of ben ik de enige die dat zo ziet?

En "de dingen" werken uiteindelijk allemaal hetzelfde. Van borsten tot piemels, tot spieren.
17 jaar
2 weken geleden
Persoonlijk maakt het mij niet uit, ik heb zo het gevoel dat zoals het bij meiden met de penis grootte niet echt uit maakt dat dit ongeveer zo voor jongens is
18 jaar
2 weken geleden
Wat een gezeik allemaal over hoe groots of kleins iets is. Borsten, piemels, schaamlippen of billen zijn nu eenmaal anders. Het gaat erom of je een klik hebt met elkaar en dat zit meer in die persoon dan in het uiterlijk. Ik verwacht dat er meer hierover zo denken.
20 jaar
2 weken geleden
Hoe groter, hoe liever dat ik het heb eigenlijk. Kun je lekker je lul tussen schuiven en zo.
22 jaar
2 weken geleden
Goed, dan weet zij ineens wat voor een achterlijke lul haar zogenaamde vriend is. Ineens uitmaken, daar zit geen toekomst in, met zo'n gast die alleen maar blind achter zijn piemel aanloopt. Beter nu erachter komen, dan nadat ze al een vaste relatie met hem heeft.

Er zijn genoeg fatsoenlijke jongens die meer waarde hechten aan een meisje met goed karakter (mits ze niet te lelijk is), dan aan een superknap uiterlijk maar inhoudelijk lege doos. Overigens, ik vind kleine borsten ook mooi. Sommige meisjes staan wel met grote borsten, als het in harmonie is met hun figuur (dus overal mooi rond figuur, rond gezicht, ronde handen en zo), maar niet allemaal. Bij slanke meisjes passen kleine borsten beter. Vind ik. Maar het is wat het is. Ga er zeker nooit aan zitten prutsen, laat ze niet verminken. Puur natuur is mooier dan siliconentetten.
15 jaar
2 weken geleden
Ik vind normale maat mooi of kleinere borsten. Ik vind heel groot helemaal niet mooi.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.