• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Slapen bij vriend
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Slapen bij vriend

16 jaar
1 maand geleden
Ik ga in t weekend voor de eerste keer slapen bij mijn vriend hij heeft me vaak zonder makup gezien dus dat is geen probleem maar wat moet ik aan moet mijn bh uit is hij er dan bij wat heeft hij aan help!!
8 reacties
19 jaar
2 weken geleden
Misschien ben ik iets te laat maaaar, mij tip is gewoon een leuk hemdje en kort pyjama broekje meenemen. In mijn ervaring slapen meeste jongens in hun onderbroek dus dan past een broekje en hemdje er prima bij! Je kan ook
Beetje verschillende opties meenemen en kijken wat hij doet en wat de “vibe” is. Ik zou je bh gewoon uit doen is veel comfortabeler en ook sexy haha. Als je je er toch niet comfortabel bij voelt kan je ook een strak hemdje onder je pyjama aan doen!
14 jaar
1 maand geleden
Lijkt mij zo gezellig samen in bed.
16 jaar
1 maand geleden
ik slaap ook, regel matig bij me vriend, of hij bij mij, ik trek me BH uit waar hij bij is, en dan een t shirt aan, waar me tepels tegen de stof aan drukken, knuffelen doen we ook graag samen, laatst lag ik op me rug, ik had geen slipje aan, en me vriend merkte dat, toen ging hij met zijn hand richting me vagina,
17 jaar
1 maand geleden
Ts hier ik heb mijn bh uitgedaan toen hij naar de wc is gegaan en ben tegen hem aangaan liggen hij vroeg wel of ik mijn bh uit had gedaan verder niks gdbeurt
16 jaar
1 maand geleden
Als je graag wil dat hij aan je zit zou ik de beha uit laten, je kan hem snel geil krijgen als je tepels door je shirt steken, voor de rest je normale kleding aan
14 jaar
1 maand geleden
Gewoon doen als of je thuis bent maar misschien omkleden in de badkamer. Maar het leukste is volgens mijn zus (zonder seks of iets anders) samen gezellig in bed liggen en knuffelen. En ja natuurlijk krijgt een stijve die kan je negeren of niet.Mijn zus had al 3 keer samen geslapen voordat ze iets deden. Ik zou dat ook willen maar ik heb geen vriend.
13 jaar
1 maand geleden
Als jij graag zonder bh slaapt kun je ook even naar de badkamer gaan of vragen of hij zich even wil omdraaien. En wat hij aan heeft kwestie van vragen
18 jaar
1 maand geleden
Als hij nog nooit aan je borsten heeft gevoeld of ze nog niet heeft gezien, dan is het beste dat je ze nog bedekt houd. Als jullie dan wat verder gaan, kan jij (of hij) je BH uit doen. Het ligt eraan wat jouw grens is op dit moment. Misschien zijn jullie samen al toe aan sex, maar dan zonder dwang van de ander.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.