• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Voor schut
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Voor schut

16 jaar
1 maand geleden
Hallo iedereen ik heb een vraag Ik draag vaak dames lingerie strings Brazilian stringbody normale dames body Maar gisteren bracht ik een aantal strings en een stringbody terug omdat ze net klein waren eenmaal bij de kassa riep de kassière we hebben een retour en hield de Strings en stringbody in de lucht zodat iedereen en kon zien paar van de medewerkers moest beetje lachen ik voelde me gelijk heel onzeker
8 reacties
23 jaar
6 dagen geleden
Wat M22 zei klopt ook misschien had ze toestemming nodig om het retour te nemen buiten dat als ze gebruikerssporen zien mogen ze het weigeren
21 jaar
2 weken geleden
Persoonlijk ben ik wel klaar met topic van jou over je avonturen met strings. Kun je niet gewoon alles in 1 topic stoppen?
Dit voelt meer als aandachttrekkerij dan dat we dit serieus nog moeten lezen. Je kan tegenwoordig de meeste zaken die je prive wil doen ook online doen.
22 jaar
2 weken geleden
Bij ons in de buurt is er geen enkele winkel die lingerie of ondergoed terugneemt "om hygienische redenen". Sokken ook niet. Staat er overal in koeien van letters op. Alleen bij productiefouten in garantie, mits kasticket, kan je ruilen voor identiek hetzelfde product dat wel onbeschadigd is. Dus ik vind het een raar verhaal. Niet onmogelijk, wel raar.
15 jaar
2 weken geleden
@J16 niet lief van haar waarom zo iemand voor schut zetten als ik dat zou zien dan zou ik er zeker wat van zeggen ik weet natuurlijk niet of iemand je heeft geholpen
22 jaar
2 weken geleden
Heel raar gedrag van de kassière lekker bijzonder wat er retour gaat ik snap zeker dat jij je ongemakkelijk voelde
22 jaar
1 maand geleden
@J16 wat vervelend om mee te maken zulke dingen mogen echt niet gebeuren ik werk zelf ook in een kledingwinkel en zou er nooit op komen om dit te doen
16 jaar
1 maand geleden
Dat is wel raar dat ze dat deed heb je gevraagd waarom ze dat deed en hoe is het verder afgelopen
19 jaar
1 maand geleden
Dat is inderdaad niet fijn maar misschien was het voor hun ook een beetje raar dat een jongen dat komt terug brengen
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.