• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Wat is de huidige schaamhaar trend?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wat is de huidige schaamhaar trend?

18 jaar
1 maand geleden
Ik vroeg me af, wat is nu eigenlijk de huidige trend op het gebied van schaamhaar?
Zelf scheer ik mijn bikinilijn en lippen glad en de rest trim ik netjes, mijn vriend scheert zijn ballen en de basis van zijn pik.
20 reacties
23 jaar
1 week geleden
@meisje 19 en 22: Wat ik al eerder typte iedereen moet lekker weten hoe of zij het schaamhaar heeft.
Maar ik zie tijdens nudistenzwemmen geen of weinig mannen / vrouwen die nog een volle bos schaamhaar hebben staan.

De meeste zijn kaal, maar een streepje of een volle streep komt ook regelmatig voor.
Ik laat zelf ook mijn schaamhaar staan
23 jaar
1 week geleden
Dat gekriebel van een volle bos bij het beffen vind ik erg opwindend. Ik vind het ook nog altijd een prachtig gezicht als ik de slip van mijn vriendin mag uittrekken en ik al dat haar te zien krijg. En ze houdt het prima schoon, ze wast het dagelijks. Alleen scheren en trimmen doet ze nooit.
19 jaar
2 weken geleden
Mijn vriend heeft er geen problemen mee met beffen dat ik een volle bos schaamhaar heb. Hij vind het lekker kriebelen. En met ongesteld heb ik ook geen problemen. Ik weet mijn cyclus en heb optijd tampon in. En ik was me altijd wat extra dan.
22 jaar
2 weken geleden
M22, wat ik ook mooi vind als het geschoren is als 'n stoppelbaardje maar dan in hartjes vorm of 'n mooie v- vorm. En dan 'n doorschijnend string aan, dat is lekker sexy. Als ik eraan denk krijg ik kriebels.
22 jaar
2 weken geleden
Volle bos vind ik echt niet mooi, ik laat graag mijn best lange lippen zien, en mijn vriend is er blij mee, likt lekkerder zegt hij, plus geen kans op haartjes tussen zijn tanden. Dus scheer ik me graag, of laat ik hem mij scheren, want, gebeft worden is de beste manier om tot een orgasme te komen.
16 jaar
2 weken geleden
Ik scheer het vind het vies als ik ongesteld bent. En vriendje blij geen haartje in zijn mond.
21 jaar
2 weken geleden
@M19 helemaal mee eens. Ik heb ook een volle zwarte gekrulde bos. Tussen m'n billen zit ook haar. Ik vind het geweldig mooi en volwassen. Je hoofdhaar moet je tenslotte ook wassen dus beneden ook. Niks met vies te maken. Jammer dat je het weinig ziet maar blij dat er nog zulke mensen als jouw zijn m19 !
19 jaar
2 weken geleden
Vind jammer dat de volle bos niet echt geaccepteerd word. Vind dat echt veel mooier en fijner. Ik heb wel volle bos
23 jaar
1 maand geleden
Ik heb een bijbaan in een zwembad als badjuf.

In de eerste en laatste uren is het bad geopend voor nudisten. Ik heb al veel naakte mensen gezien maar er is geen trend.

Iedereen moet het lekker op zijn of haar manier laten groeien. Maar de volle bos dat is wel verleden tijd
15 jaar
1 maand geleden
Voor mij volledig kaal
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.