• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Perongeluk kleedkamer in gekeken
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Perongeluk kleedkamer in gekeken

17 jaar
1 maand geleden
Hoiii,
Ik had van het weekend een voetbalwedstrijd en na het spelen van de wedstrijd heb ik natuurlijk gedouched en omgekleed. Er waren al een hele hoop uit mn team weg en waren nog maar met z'n vieren of vijfen (eigenlijk niet heel belangrijk voor het verhaal) en toen wijn ook klaar waren liep ik als eerst de kleedkamer uit. Ik draaide me om omdat ik op de rest wou wachten maar toen ik dat deed stond de deur van de kleedkamer daar naast op een kier open want iemand wou daar ook bijna weg gaan. Het ding was nu dus dat dit een meiden kleedkamer was en net op het moment dat ik me om draaide om te kijken of de rest van mijn team eraan kwam, kwam er ook net een meisje naakt onder de douche vandaan bij die kleedkamer er naast en ik zag dat dus precies net.
Ik draaide eigenlijk meteen door (dus een rondje), maar volgens mij hadden ze wel iets in de gaten ofzo. Want toen ik weer omgedraaid was hoorde ik een meid iets zeggen van doe die kleedkamer deur dicht ze kunnen me zien.
Dus ja denken jullie dat ze weten dat ik die meid naakt heb gezien (alleen de achterkant trouwens)?
Zouden jullie dit erg vinden als een jongen je zo zou zien?
En is het erg dat ik het eigenlijk stiekem best wel leuk vond en ik het niet erg zou vinden als het nog is zou gebeuren.
(Als je vragen hebt mag je die ook stellen natuurlijk)

Gr, J17
12 reacties
17 jaar
1 week geleden
3 jaar geleden was ik van school verandert en was de jongens kleedkamer links ipv rechts. dus ik deed per ongeluk de verkeerde deur open. er kwam een gegil en gescheld uit de kleedkamer dat was echt niet normaal. ik moest zelfs op gesprek komen met mijn ouders erbij.
als het een meisje was geweest die bij ons naar binnen liep had het waarschijnlijk niks uitgemaakt.
23 jaar
1 week geleden
Als je dat vaker doet krijg je wel een naam denk ik. Maar je hebt gelijk dat de meeste jongens dat best vinden.
23 jaar
1 week geleden
Ook niets m18.
21 jaar
1 week geleden
Helemaal waar @m20. Mannen gaan ook niet gillen als er een keer een vrouw binnenkomt. Ik moest een keer dringend de autosleutels aan mijn broer teruggeven dus even tegen de kleedkamer deur die overigens open stond geklopt en gezegd wat ik kwam doen. Iedereen ging gewoon verder en zei me gedag. Dat zou een man bij ons moeten doen. Ik denk dat de helft daar moeilijk over zou doen.
18 jaar
1 week geleden
Ja, wat is er zo bijzonder aan saunablootje
20 jaar
1 week geleden
Bij ons staat de deur bij de heren vaak half open. Zo te horen, en heel enkele keer te zien, is het er leuker en opener dan bij ons.
23 jaar
1 week geleden
Vertel s andere m23: wat is er zo bijzonder aan een handbalblootje?
23 jaar
1 week geleden
@jongen17: je verhaal komt mij heel bekend voor.

Het is bij mij/ons na een handbal wedstrijd ook gebeurd. Wij (onze schuld) de deur open laten staan toe wij gingen douchen.
Toen ik uit de douche kwam en de kleedruimte in kwam lopen zag ik ook iemand voorbij lopen.

Kan je zeggen het was geen fijn idee. Heb toen ook snel (in mijn blootje) de deur dicht gedaan.
22 jaar
1 maand geleden
Wanneer komen zij bij jullie spelen?
Voor wat hoort wat, dus ik weet wel wie er dan in zijn blote slurfje hun dameskleedkamer in wordt gegooid..
17 jaar
1 maand geleden
Hey (TS hier),
Als een meisje bij dezelfde voetbalclub (uitwedstrijd) mij heel kort naakt had gezien had ik dat niet heel erg erg gevonden.
ik zou het niet zo erg vinden als ze het erover had met vriendinnen. Ik heb het er zelf trouwens met niemand over gaat.
Maar hoe zou jij het allemaal vinden dan?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.