Hoiii,
Ik had van het weekend een voetbalwedstrijd en na het spelen van de wedstrijd heb ik natuurlijk gedouched en omgekleed. Er waren al een hele hoop uit mn team weg en waren nog maar met z'n vieren of vijfen (eigenlijk niet heel belangrijk voor het verhaal) en toen wijn ook klaar waren liep ik als eerst de kleedkamer uit. Ik draaide me om omdat ik op de rest wou wachten maar toen ik dat deed stond de deur van de kleedkamer daar naast op een kier open want iemand wou daar ook bijna weg gaan. Het ding was nu dus dat dit een meiden kleedkamer was en net op het moment dat ik me om draaide om te kijken of de rest van mijn team eraan kwam, kwam er ook net een meisje naakt onder de douche vandaan bij die kleedkamer er naast en ik zag dat dus precies net.
Ik draaide eigenlijk meteen door (dus een rondje), maar volgens mij hadden ze wel iets in de gaten ofzo. Want toen ik weer omgedraaid was hoorde ik een meid iets zeggen van doe die kleedkamer deur dicht ze kunnen me zien.
Dus ja denken jullie dat ze weten dat ik die meid naakt heb gezien (alleen de achterkant trouwens)?
Zouden jullie dit erg vinden als een jongen je zo zou zien?
En is het erg dat ik het eigenlijk stiekem best wel leuk vond en ik het niet erg zou vinden als het nog is zou gebeuren.
(Als je vragen hebt mag je die ook stellen natuurlijk)
Gr, J17