• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Wat vinden dames van mannen in vrouwenkleiding
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wat vinden dames van mannen in vrouwenkleiding

23 jaar
2 weken geleden
Ik zie regelmatig dat er vrouwen zijn die het leuk vind dat mannen in het algemeen of hun partner vrouwenkleding dragen. Hoe vinden jullie dat?
16 reacties
22 jaar
2 dagen geleden
k draag zelf weleens lingerie. Het geeft me echt een sexy, uitdagend en geil gevoel, en eerlijk: die stoffen zitten ook gewoon veel chiller.
23 jaar
4 dagen geleden
Zelf ben ik er niet zo voor om vrouwenlingerie dragen. Ik wil dit wel eens een keer doen voor mijn vriendin, maar geen dure lingerie gaan kopen voor me. Misschien toch liever wat andere strings bijvoorbeeld of een soort heren-lingerie.
17 jaar
6 dagen geleden
Mijn vriendin vind het sexy als ik dames kleding draag meestal geeft zijn dan haar kleding aan mij dan maken we er een rollenspel van
14 jaar
6 dagen geleden
Ik draag wel eens stiekem kleding van mijn zus ik wil het zelf ook wel kopen maar dat durf ik nog niet
23 jaar
1 week geleden
@J23 Waarom zou je niet samen met haar dan lingerie voor jou gaan kopen? Als jullie het beide leuk vinden wie is dan de persoon in de winkel om er iets van te vinden? Je vriendin zoekt het samen uit, dus die steunt je volledig.

Ik zou er 100% voor gaan hoor.
23 jaar
1 week geleden
Ik draag strings als ondergoed en zwembroek en mijn vriendin vindt dit ook mooi bij me. Onlangs zei ze dat ze me wel eens in lingerie wou zien, maar die van haar past niet voor me. Ik wou dit wel eens doen voor haar en dacht dus aan iets online te bestellen, maar dit was niet haar idee. Ze wil nu samen met mij lingerie gaan kopen in een winkel. Dit vind ik echt nog wel iets anders en ben nog niet overtuigd.
22 jaar
1 week geleden
Als eerste moet iedereen dragen wat hij zelf wil. Denk overigens wel dat veel meiden het raar vinden als een man lingerie draagt. Echter mijn vriendin werkt in lingerie en vertelde me dat er regelmatig mannen die iets kopen voor hun zelf.
14 jaar
2 weken geleden
Mijn bestie doet dat maar ze heeft 1 keer seks gehad met een jongen en niet met een meisje. Maar denk dat ze nogsteeds een maagd is want een tampon past niet haha. En ik heb nog nooit getongt dus, stom commentaar
20 jaar
2 weken geleden
Hoi J23, dat zeg je heel mooi en fijn dat jullie elkaar gevonden hebben. Ik hou zelf ook wel van wat stoerdere meisjes en hou van mooie kleren maar niet fem’achtig. Ben wel een beetje bi. Veel plezier samen.
23 jaar
2 weken geleden
Hoi m22, wat een fijn kortzichtig commentaar.

Mijn vriendin vindt het juist wel leuk dat ik een beetje aan genderbending doe. Ze is ook wel bi… In ieder geval past het bij ons dat ik iets femboy-achtigs heb en zij wel een beetje een tomboy is. Geluk hoeft niet altijd over dezelfde paden te lopen. 😃
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.