• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Meidenvragen
  4. Ben ik de enige die een normale/kleinere lul pijnlijker vind dan een grote lul?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Ben ik de enige die een normale/kleinere lul pijnlijker vind dan een grote lul?

21 jaar
2 weken geleden
Ik hoor juist altijd dat een grote pijn doet maar ik heb dat juist helemaal niet en met een kleinere wel. Ervaren jullie dit ook?
8 reacties
19 jaar
1 week geleden
Een kleine doet mij mij geen pijn maar vind het minder leuk. Nou ja ik moet eerlijk zijn ik vind er niets aan. Ik heb liever een grote piemel. Mn ex had echt een hele kleine hij was maar 12cm en dat is ook de reden dat ik het gedaan heb gemaakt. Ik date nu met een jongen en die zn piemel is 18cm dat vind ik persoonlijk veel leuker.
16 jaar
1 week geleden
Kan het zijn dat je gewoon niet geniet van een iets kleinere en dat je dan te droog bent?
18 jaar
2 weken geleden
Als jij dat lekkerder vind, dan is dat maar zo. Ik kan alleen niet begrijpen dat een kleine pijn doet en en dikke, lange niet. Jij geniet ervan, ik niet zo.
18 jaar
2 weken geleden
Als jij dat lekkerder vind, dan is dat maar zo. Ik kan alleen niet begrijpen dat een kleine pijn doet en en dikke, lange niet. Jij geniet ervan, ik niet zo.
21 jaar
2 weken geleden
TS hier @M18 ik denk dat het mij eerder om de dikte gaat. Een grotere lul is meestal ook dikker en dat vult veel lekkerder in plaats van dat ik een dunnere lul voel stoten en dat doet soms echt pijn. Lengte kan ik vaak wel altijd hebben en niet alles hoeft er altijd in
22 jaar
2 weken geleden
Eigenlijk snap ik niet wat er dan bij jou pijn doet aan seks met een normale lul. Wil je dat toelichten?
18 jaar
2 weken geleden
Voor mij liever 15 of 16 cm dan 18 cm of groter.
Maar waar doet het dan om bij jou? Stoot hij dan te hard tegen je lippen? Want heel diep komt een kleinere niet zoals een lange piemel die tegen je baarmoedermond komt. Als je niet nat genoeg bent kan je dat zelf ook wel verhelpen.
21 jaar
2 weken geleden
Nee, ik vind het formaat meestal niet zo heel veel uitmaken behalve als hij echt mega groot is Mini is natuurlijk. Is veel belangrijker hoe de jongen is die eraan vast zit.
Misschien vind je een kleinere minder aantrekkelijk waardoor je minder nat bent?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.