Aan J17:
Het mag dan maar een fantasie zijn, als uw verbeelding goed is kan het een enorm plezante masturbatie worden!
Op de grens van slaap, tussen de werelden van fantasie en realiteit, vind ik dat de geest het meest open staat.
Dan roep ik die fantasie op en heel langzaam bouwt zich dan het verhaal op. Niet onmiddellijk seks met de jongens die ik in die fantasie verkies, maar het betreden van de grot, het aanleggen en aansteken van het vuur. De grot die langzaam warmer en warmer wordt; anderen spiezen de jachtbuit boven het vuur (dat wil ik zelf niet doen). Het wordt warmer, zwoel. De kleren gaan één voor één uit; de lucht zindert van de hitte. De buit braadt; iedereen is naakt. Er wordt gelachen en gedanst; krijgsdansen omheen het vuur ...
En al die tijd, in mijn bed, masturbeer ik heel langzaam. De snelheid moet laag blijven want de grens tussen fantasie en werkelijkheid moet bewandeld blijven. Soms voel ik dat ik in slaap ga vallen en verlies ik het gevecht. Soms kan ik me op tijd herpakken. Deze fantasie gebruik ik sinds ik het boek voor de eerste keer las, ik denk rond 15 of 16 jaar was dat.
Sinds de jaarwisseling is de fantasie nog beter geworden: mijn vriend en ik waren in de homosauna en we hadden de buitenstaande Finse sauna voor ons alleen. We lagen helemaal vanboven waar het bloedheet is; we hebben seks gehad, een ervaring die onbeschrijfelijk is behalve dan dat het het heetste is wat ik ooit meegemaakt heb, letterlijk en figuurlijk.
Als ik in bed dan het voorvocht voel vloeien kan de volgende fase beginnen ...
Met wie ik er in de fantasie op dat moment goesting in heb: seks. Langzaam beginnen, genieten. Het vuur flakkert, wij kletsnat van het zweet. De andere jongens dansen hun krijgsdans, of gaan doen gelijk wij doen.
En omdat ik die ervaring heb ik de homosauna, is mijn fantasie in die bloedhete grot er een heel pak rijker door.
Het tempo van masturberen blijft laag, maar dat maakt niet meer uit want als de fantasie rijk genoeg is komt er dat moment dat ge de dekens van u af moet zwaaien en grijpen naar het op voorhand reeds gevouwen vodje toiletpapier. Een krachtig orgasme, dat garandeer ik u.
Fantasie kan heel krachtig zijn, maar ge moet het trainen. Als ge boeken leest kunt ge dat, want het decor moet ge zelf bij de tekst verzinnen.
Soms kan een film een fantasie compleet vernietigen. Zo is er het boek 'Dune', van Frank Herbert. Voor het hoofdpersonage Paul had ik zo een mooie jongen in mijn fantasieën, de perfect gevormde Griekse half-god. Zelfs zijn gezicht had ik perfect uitgewerkt. En dan is er de film met een acteur die helemaal niet aantrekkelijk is. Iedere keer ik Paul in mijn fantasie breng, en het verhaal dat ik rond hem gewoven heb, springt die fantasie kapot omdat het gezicht van de acteur de boel verpest.
Soms is het omgekeerd. Eerst zag ik de film 'The name of the Rose', naar het boek van Umberto Eco. Een bloedmooie jongen was die Christian Slater! En daar waar mijn broer (we waren toen jonge tieners) helemaal opgewonden raakte van het meisje tijdens de seks scène, kleefden mijn ogen aan Christian Slater.
Pas vele later las ik het boek en kon ik de fantasie die ik er rond gewoven had, enorm verrijken. Heel recent is er een tweedelige stripreeks van uitgebracht. Het meisje wordt in volle, volle naakte glorie afgebeeld op het einde van het eerste deel. Meer dan een jaar was het wachten op het tweede deel want ook in de strip is de jongen zeer knap! Het tweede deel kwam uit en vol hoop sloeg ik de pagina's open. Maar vergeet het maar: meisjes mogen naakt zijn, jongens niet. Of toch niet in volle glorie. Later in het verhaal is hij wel naakt te zien, met alles er op en er aan. Maar de setting: het afbranden van de toren en de verslagenheid, zorgen er voor dat de verwachting niet ingelost werd.
Nu ja, deze post is weer veel te lang geworden, maar ik wou gewoon laten zien dat als ge uw fantasie traint, en het moment juist weet te kiezen, dan kan uw masturbatie juist als gelijk een echte ervaring aanvoelen.
Veel plezier :-)
S.