• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Vrijen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Voorbinddildo

22 jaar
1 dag geleden
Samen met mijn vriendin hebben we een voorbindharnas gekocht zodat ze mijn kontje kan verwennen. De keuze van de voorbindharnas is gevallen op eentje die we beiden kunnen dragen al was dat niet de voornaamste reden maar prijs was redelijke en bleef stevig op zijn plek.

We hadden thuis al enkele dildo's die we konden gebruiken maar we hebben twee extra dildo's gehaald die toch wel stukje groter en dikker waren dan de huidige.

's avonds hebben we het gelijk getest en ook de grotere dildo's. Mijn vriendin zijn toen van wil jij heb voorbinden en me daarmee nemen. Ik vond erg leuk om haar zo te nemen en zo zien te genieten. Maar als we nu seks heeft wilt ze liever alleen daarmee genomen worden.
11 reacties
23 jaar
1 dag geleden
Wij gebruiken ook een voorbinddildo, maar alleen om haar te neuken. Mijn pik zit meestal opgesloten in een kooi en met de voorbinddildo, die een stuk groter is dan mijn pik, kan mijn vriendin toch geneukt worden zonder dat mijn kooi af hoeft.
23 jaar
2 dagen geleden
Inderdaad, ik ben ook heel blij dat mijn vriendin dit voorstelde.
22 jaar
2 dagen geleden
J23, ja wij vinden het beide erg opwinden om elkaar zo te nemen. Me vriendin zegt ook dat ze het heerlijk vindt me kontje zo te verwennen..
23 jaar
2 dagen geleden
Ok, had ik dus verkeerd begrepen. Is inderdaad ook heel opwindend, toch?
22 jaar
3 dagen geleden
J23, oh ja zeker wel! Ik mag hem zeker regelmatig ontvangen ook hoor ;)
23 jaar
3 dagen geleden
J22 Julie gebruiken die voorbinddildo dan enkel bij je vriendin en niet andersom, begrijp ik?
22 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

1 week geleden
Ik en me vriendin gebruiken ook vaak een voorbinddildo. Meestal zit mijn pik dan in een kooitje als ik haar neuk met het voor bind dildo dan zit me pik ook niet in de weg.
23 jaar
1 week geleden
De voorbinddildo zit hoger dus bij vaginaal geen probleem bij anaal zit soms wel in weg maar neuk haar dan zowel anaal als vaginaal tegelijk. Ze wilt kijken voor een kleine/platte penis zodat hij niet in de wegzit
23 jaar
1 week geleden
Er zijn verschillende modellen: met een holle dildo voor de penis of een harnas met ruimte voor de penis en een dildo, om je vriendin dubbel te penetreren.
23 jaar
2 weken geleden
Dit kan je misschien best gewoon openlijk met jouw vriendin bespreken? Je mag haar eerlijk zeggen dat je begrijpt dat ze graag door jou met een dildo genomen wil worden, maar je soms ook graag zonder dildo seks wil met haar. Je weet zelf ook hoe lekker dit is en dus gun jij jouw vriendin dit ook graag, maar zonder dildo is uiteraard ook fijn wel voor jullie beide. Jullie kochten samen met het strapon-harnas ook grotere dildo's schreef je. Jij vindt het af en toe misschien ook wel lekker om met die grotere dildo genomen te worden door jouw vriendin? Dus begrijp je haar keuze ook, maar misschien wil zij dit ook niet altijd, maar is het nu nog gewoon nieuw en spannend? Ik vermoed dat jouw vriendin ook best ruimdenkend is? Ze staat er alvast voor open om een strapon te gebruiken, ook bij jou begrijp ik toch?
18 jaar
2 weken geleden
En waar blijft jou eigen stijve piemel dan? Zit hij dan niet in de weg?
Ik vind dat zij jou piemel niet zomaar mag negeren. Jij wilt toch ook lekker klaarkomen/spuiten.