Hey. Ik weet niet precies of dit onder verslavingen valt, maar dan merk ik vanzelf dan wel. Ik ben zo'n persoon die houd van snelheid en dan heb ik het niet over de "Ik ga lekker even F1 kijken", maar over de "hoe hard kan mijn auto vandaag". Ken je die Russische videos waarin mensen door het verkeer slingeren? Welkom in mijn leven. Overdag en zowel 's nachts ga ik met 150 over de snelweg met totale schijt. Beetje de limiet die ik aanhoud zit zo'n 40 boven de maximale snelheid. Natuurlijk in woonwijken of gebied van scholen rij ik gewoon rustig, maar daar buiten trap ik het gas in en luister ik naar het mooie gevluit van mijn Vtec. Je raad het vast al wel, Civic rijder. Hij is volledig standaard alleen ben ik recentelijk achter gekomen dat ik van 0-100 in 4 seconden doe. Dit laat mij dan denken "Kan wel sneller". Ik wil het alleen niet meer doen, maar ik wil snel rijden. In iets willen, maar het ook niet willen ben ik echt een koning. Hoe stop ik met gassen overal en leer ik rustig rijden??
PS: Die benzine prijzen helpen wel wat mee stiekem