Vorige pagina

Red bull verslaving

18 jaar
5 jaar geleden
Ik ben een jongen van 18
Ik ben bijna 2 verslaafd aan red bull. Ik haal elke dag een sixpack red bull. Ik word gek als zonder zit. Ik koop dat allemaal van m'n fooi ik drink het m'n vriendin
Wat moet ik
2 reacties
19 jaar
5 jaar geleden
Bedenk dat je eerder je tanden kwijt gaat raken, ze sneller geler zullen worden, plus van al dat geld (reken maar uit over een jaar) kan je supergave dingen doen of kopen.

Mijn buurjongen heeft zo echt een lelijke mond gekregen die dronk alleen maar bullit
En ja stoppen is ruk want je lichaam is gewend geraakt aan die stoffen, nu is het red Bull maar blijkbaar ben je gevoelig voor straks is het nog drugs
18 jaar
5 jaar geleden
Wat je misschien kan proberen is een doelstelling voor jezelf vast te stellen, van een hele sixpack kan je misschien proberen naar een halve te gaan. Haal geen hele voorraden meer bij de supermarkt. Als je de red bull koud drinkt, zet dan voortaan het aantal blikjes dat je nog wilt drinken klaar in de koelkast en verstop de rest in de kelder of een kast. hetgeen wat je klaarzet, daar moet je het gewoon met de rest van de dag mee doen, of je nou alles tegelijkertijd op drinkt of verdeelt over de dag is dan aan jou. Op is op! Probeer ook eens af te wisselen met andere drankjes
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.