Vorige pagina

Ouders weten het niet.

15 jaar
6 jaar geleden
Hallo, ik heb volgende week een verjaardag bij iemand en daar is alcohol aanwezig. Ik drink best vaak en heb het best onder controle (denk ik). Het probleem is alleen dat ik in de ochtend vroeg weg moet dus willen mijn ouders mij ophalen de volgende ochtend of de avond van het feest zelf. Maar ze weten niet dat ik drink en ze mogen het ook niet weten. En ik wil heel graag na mijn proefwerkweek even helemaal lam gaan. Wat moet ik doen?
6 reacties
16 jaar
6 jaar geleden
Ik zou het gewoon doen. Echt helemaal stront zat zuipen en je dan laten ophalen door je pa en ma die merken toch nix. Wor vast héél gezellig...
17 jaar
6 jaar geleden
Blijf bij een vriend slapen ;) en anders een uurtje vantevoren beginnen met water drinken
16 jaar
7 jaar geleden
hey, ik kan het zeker begrijpen hoor ik heb zelf in je schoenen gestaan. Al mijn bijna al mijn vrienden waren al 16 en ik niet omdat ik op het einde van het jaar jarig ben. Ik hoop wel dat je het onder controle hebt . Zelf vind ik dat je mag drinken MAAR niet te veel! Zelf drink ik ook niet zo veel zodat ik geen of weinig gevolgen voel de ochtend ervoor. Je kan altijd volgend jaar eens helemaal lam gaan maar nu nog niet
14 jaar
7 jaar geleden
beetje gek verhaal, jongen helemaal, als je pas 15 bent!mijn vader of moeders, zouden gehakt van mij maken!dwaas
15 jaar
7 jaar geleden
als je bier wilt drinken, doe dan gewoon 0.0
14 jaar
7 jaar geleden
Gewoon niet doen. Je zegt het onder controle te hebben maar je bent pas 15! Het is echt niet goed voor je om al alcohol te drinken. Daardoor worden je hersenen onherroepelijk aangetast. Je krijgt er later nog last van!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.