Vorige pagina

Kotsneigingen van 1 slok

16 jaar
5 jaar geleden
Ik heb een tijdje geleden iets te veel alcohol gedronken en toen moest ik ook overgeven. De 4 dagen daarna heb ik constant buikpijn gehad en nu ongeveer een paar maanden later kan ik geen allochtoon meer drinken. Ik kan alles nog eten en drinken behalve alcohol. Van 1 slokje bier krijg ik al kotsneigingen. Ik dacht eerst vanwege de buikpijn dat ik maagzweer had maar nu weet ik het eigenlijk echt niet meer. Weet iemand wat dit kan zijn.
6 reacties
21 jaar
5 jaar geleden
ja dat komt door je maagzweer
17 jaar
5 jaar geleden
Oké. Dan wens ik je veel succes met de rest van je leven TS en val vooral geen anderen lastig met jouw alcoholgebruik
16 jaar
5 jaar geleden
TS hier. M17 het boeit me niet wat jij doet, ik wil gwn weer een beetje kunnen drinken ik zeg niet dat ik gelijk helemaal los ga.
20 jaar
5 jaar geleden
Altijd luisteren naar je lichaam. Dat zendt niet voor niets signalen uit. Nooit negeren of overrulen. Anders betaal je vroeg of laat de rekening.
17 jaar
5 jaar geleden
Wees blij dat je niet meer tegen drank kan want alcohol maar kapot dan je lief is en veroorzaakt alleen maar ellende. Je wt toch niet hebben dat op een nacht de politie bij je ouders aan de deur staat met een slechte mededeling omdat jij zo stom geweest bent om teveel te drinken?! Zo der alcohol kun je ook lol hebben op een feestje (ik drink ook geen druppel alcohol)
14 jaar
5 jaar geleden
Nou mooi dat je geen allochtonen meer kan drinken toch?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.