• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Drugs
  4. Drugs
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Cocaïne

19 jaar
4 jaar geleden
Hey, zijn hier nog jongens die van cocaïne een kleine piemel krijgen? Telkens ik heb gesnoven wordt mn piemel super klein 3cm ofzo en kan ik geen stijve krijgen.
6 reacties
19 jaar
4 jaar geleden
hoeveel lijntjes kun je nemen voordat je niet meer hard word? iemand tips??
22 jaar
5 jaar geleden
Als ik 1 tot 2 puntjes gebruik heb ik er weinig last van maar als ik meer gebruik wordt ik vreselijk geil echter is het voor mij dan bijna onmogelijk om een erectie te krijgen. Ik ben homo en hoe er van om geneukt te worden maar vaak als ik het gebruik meestal met vrienden zoek ik achteraf vaak een top die me lekker wilt neuken.
22 jaar
5 jaar geleden
Blijf weg van coke als je <20 jaar jong bent. Sterker nog, blijf er altijd vanaf als je het kan laten. Het is verradelijk omdat het geen "high" is.
19 jaar
5 jaar geleden
Ik heb dit ook! Mijn piemel is slap normaal 7cm ongeveer en als ik te veel heb gesnoven wordt ie heel dun en is ie maar 4cm ofzo. Heb dit ook wanneer ik ben gaan sporten dan krimpt die ook zo hard.
21 jaar
5 jaar geleden
Ik gebruik af en toe samen met wat vrienden coke en paar keer vlak voor seks. Ik wordt van coke als ik me er aan toe geef mega geil. Ik merk hoe meer ik neem hoe moeilijker het wordt om een stijve te krijgen tot onmogelijk.
16 jaar
5 jaar geleden
Nee dat heb ik niet. Ik word door coke geiler en heb langere sex. Ik kom minder snel klaar maar dat vinden ik en m’n vriendin alleen maar fijn.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Vapen

Hoe slecht?