Vorige pagina

Moet ik gaan roken??

12 jaar
4 kwartalen geleden
Hoii, ik ben een meid die zich afvraagt hoe het is om te roken..., ik wil eraan beginnen, maar ook weer niet, heeft iemand tips of ervaringen?? Dankjewel! ;)
4 reacties
22 jaar
4 kwartalen geleden
Als je levenslang verslaafd wil zijn, als je uit je bek wil stinken als een vuile assenbak, als je een grijze vale huid wil, en als je je longen en de rest van je lichaam wil vergiftigen en vernielen, dan moet je zeker gaan roken ja. Roken is ook niet goed voor je hersenen; ik ken bijna geen intelligente en bekwame rokers. En hun IQ is niet verbeterd nadat ze begonnen roken.

Maar als je mooi en aantrekkelijk wil zijn voor anderen, dan vooral niet gaan roken. Als je spaarcentjes wil hebben, of mooie en nuttige dingen wil kopen, ook niet. Want al je geld gaat op aan roken.

Mijn vader heeft al meer dan een mooie auto opgerookt, bij wijze van spreken. Of ieder jaar een mooie reis voor het hele gezin.
23 jaar
4 kwartalen geleden
Absoluut niet doen!
18 jaar
4 kwartalen geleden
Slecht voor je gezondheid
Slecht voor je portemonnee
Minder kansen op relatie omdat als je niet rookt een partner die wel rookt stinkt
Roken is iets van ouwe domme mensen vind ik
16 jaar
4 kwartalen geleden
Als je al je zakgeld wil gebruiken aan sigaretten die je niet eens mag kopen. En voor wat een makkelijke omkoopbaar kind wat alles doet voor sigaret?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.