@ m17 Ja , intussen kent iedereen me als roker maar toen ik ermee begon waren er toch enkele awkward momenten . Mijn ouders zijn rokers en er zijn altijd sigaretten voor het grijpen bij me thuis , toch had ik tot vorig jaar nooit de behoefte om het ook te proberen , ik had ook geen rokende vrienden op school en daarbuiten . Tot ik mijn huidige vriendin tegenkwam he , Een hele tijd rookte ik daarna alleen wanneer ik bij haar was , niemand anders wist het . Tot mijn ouders het ontdekten maar die gingen er heel chill mee om , Anders was het toen ik nog een hele tijd later mijn eerste sigaret durfde opsteken na school waar de anderen bijstonden , daar waren de reakties heel dubbel van ronduit afkeurend tot nieuwsgierig en nooit verwacht van jou . Maar intussen vind iedereen het normaal als ik mijn pakje bovenhaal . Ik rook intussen wel graag , ooit stop ik er wel eens mee maar nu nog niet , haha ! Mijn vriendin heeft wel al eens gezegd dat ze zich schuldig voelt omdat ik door haar ermee begonnen ben maar dat probeer ik uit haar hoofd te zetten , het was mijn beslissing om het te doen , zij heeft het me nooit opgedrongen .