• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Foute vrienden
  4. Foute vrienden
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Niemand mag mij

14 jaar
6 jaar geleden
Nou ik zei dus laatst voor de grap dat ik liever met mijn andere vrienden wilde zijn, dat met degene wie ik was. Hij nam dat serieus, en nu haat iedereen mij. Die jongen weet denk ik niet dat het een grapje was. Wat moet ik doen?
3 reacties
22 jaar
6 jaar geleden
Nou beste jongen, dan weet je nu dus dat grapjes maken heel vervelend kan uitpakken. Voortaan maar even wat beter nadenken. Tegen iemand zulke onaardige dingen zeggen als jij gedaan hebt is nooit leuk. Het is kwetsend en kan pijn doen in je hart.
Voorlopig ben jij dus even niet meer populair, maar dat slijt wel. Je vriend zit nog steeds naast je dus kun je laten merken dat je hem toch wel aardig vindt. Trakteer hem gewoon eens. Als die anderen zien dat jullie weer goed zijn met elkaar dan gaan ze ook wel weer aardig doen.
14 jaar
6 jaar geleden
Ik hoop en denk dat hij een grapje maakt, want in de klas zitten we wel nog samen, alleen alle kinderen met wie ik in de groep zit kiezen voor zijn kant. Dus ja
22 jaar
6 jaar geleden
Beste jongen, Hier onder staat het verhaal van een jongen die de andere kant van jouw verhaal vertelt. Wat ik mij nu afvraag is wie hier wie voor de gek zit te houden. Als je serieus bent dan ga je tegen die jongen die jij gekwetst hebt vertellen dat het je erg spijt en dat je het niet meende. Als hier grappen aan het maken bent, zoek dan iets anders om te doen als jij je verveelt.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.