Hey. Ik ken al een tijdje een leuke jongen, hij is 25, hebben het samen heel leuk, nog geen seks, maar dat hoeft voor ons allebei nog niet. Ik heb niets met anderen van mijn eigen leeftijd. Ik wordt al vanaf groep 6 gepest en bijna de helft van groep 8 ging naar het vmbo waar ik ook weer met die etterbakken in de klas kwam en waar het pesten gewoon door ging. Ik ben ook een tijdje thuisgebleven van school en zit vanaf februari op een andere school. Daarvoor moet ik een half uur met de trein. Het gaat nu goed met me. Ik ben een meisje maar krijg vaak de vraag of ik een jongen ben, in transitie zit of non binair ben. Nee, ben gewoon een meisje, zo voel ik me, dat wil ik ook zijn, ben geen lesbienne of bi maar val gewoon op mannen. Ik heb kort haar, ben sportief, ik zwem, voetbal (sta op doel), vind het super om met mijn mtb door de bossen te fietsen. Op vakantie ga ik berg beklimmen of raften, klimbos,
Ik kwam hem tegen in de trein waar hij naast me ging zitten en binnen een paar minuten hadden we al een gesprek. Precies een week later kwam ik uit school en liep het perron op en toen zag ik m staan, weer naast elkaar gezeten en zo hebben we elkaar al meerdere keren gezien. Een paar weken geleden met de staking van de NS ging hij met de auto en ik kon meerijden. We zijn nu vrienden en hebben dagelijks contact en hebben chilmomenten. Broodje eten bij de Hema, shoppen. Hij moest nieuwe broeken en shirts en hij vroeg wat ik hem leuk vind staan. En ik kan mijn verhaal bij hem kwijt want hij werd op de basisschool ook gepest. Hij is ook sportief en hij heeft nu een paar keer een mtb geleend en gaat nu zelf 1 kopen. Hij kwam al een paar keer kijken als we een wedstrijd hadden. Het is gewoon chill en super gezellig, ben heel graag bij hem en voel me vertrouwd bij hem. Thuis staan ze ook achter me en hebben ze me ook geholpen toen ik een moeilijke tijd had maar bij hem is het toch anders. Elkaar aankijken en elkaar begrijpen. Vorige week waren we samen de stad in en toen kwamen we een oud klasgenoot van me tegen. Ze keek me aan met een vuile blik en zag aan haar reactie dat ze jaloers was. Zij was 1 van de ergste pestkoppen. Hij vroeg wie het was en toen pakte hij mijn hand en zei.... Kom schatje, gaan we even verder kijken..... Toen zagen we die kop van haar en uit het zicht van haar hebben we hard staan lachen. Is het raar dat wij elkaar leuk vinden? Hij is wel 10 jaar ouder maar mijn ouders merken daar niets van. Ze dachten dat hij 19 of 20 was toen ie voor het eerst bij ons thuis kwam. Toen hij aan kwam op zijn fiets zei mijn moeder.... Is hij 25?????? Ja! Zijn vader is 52 en als je hem ziet denk je ook, 35, 40......