Ik werk momenteel in een supermarkt en heb het prima naar m'n zin.
De laatste tijd werk ik steeds vaker met een collega waar ik steeds meer gevoelens voor krijg. We werken vaak wel allebei vaak op een andere afdeling, maar toch, elke keer als ik haar zie, dan krijg ik kriebels in m'n buik.
We praten de laatste tijd wel meer met elkaar maar ik weet vaak niet goed wat te zeggen. Ik denk gewoon veel te veel na over wat ik doe en hoe ik dingen zeg omdat ik het niet 'fout' wil doen.
Elke keer als ik iets zeg dan denk ik na over wat ik beter had kunnen zeggen of beter had kunnen doen.
Ik merk dat we eigenlijk onbewust best wel veel naar elkaar kijken en ik krijg dan ook spontaan een glimlach op m'n gezicht.
Nu ik dit zo schrijf krijg ik weer kriebels in m'n buik.
Alleen 's avonds als ik op bed lig voordat ik ga slapen denk ik best wel veel na.
"Wat als zij mij niet zo ziet zoals ik haar zie?"
"Wat als ze gewoon al een vriendje heeft?"
"Waarom onderneemt zij geen actie als ze mij toch ook leuk vindt?"
Soms denk ik gewoon te veel na over wat er fout gaat of fout kan gaan en doe ik dingen die misschien niet zo logisch zijn.
Heeft er iemand toevallig iets soortgelijks ooit meegemaakt of zijn er mensen met advies? Vooral de vraag "Waarom onderneemt zij geen actie als ze mij toch ook leuk vindt?" blijft de hele dag in mijn hoofd ronddwalen...