Vorige pagina

Is dit een afknapper???

16 jaar
3 maanden geleden
Ik heb een heel groot probleem. Help! Ik heb een hele grote crush op een jongen. We werken bijna altijd samen en hij is zo leuk en knap en vooral heel lief. Hij heeft altijd een hele schattige lach.
We zitten allebei op een andere middelbare en er kwamen een paar jongens bij mij aan de kassa die bij mij in de klas zitten. Ze vroegen of ik een andere jongen uit mijn klas al verkering had gevraagd en of we al gezoend hadden enzo. Gewoon om te plagen alleen mijn crush stond achter me. Hij zag dat ik helemaal rood werd maar dat was niet omdat die jongen waar het over ging leuk vind. Het was gewoon heel ongemakkelijk.
Ik heb mijn crush er verder niet over gehoord maar ik merkte dat hij niet zo vrolijk meer was de rest van de dag. Hij leek een beetje teleurgesteld en was de hele tijd een beetje voor zich uit aan het staren.
Ik vind die jongen uit mijn klas helemaal niet leuk en we hebben ook nooit gezoend alleen misschien denkt mijn crush dat nu wel.
Is dit een afknapper? Straks denkt hij dat ik iemand anders leuk vind. Ik zie hem pas woensdag weer maar straks denkt hij niet eens meer aan me.
7 reacties
15 jaar
3 maanden geleden
Je hoeft ook niks goed te praten. Je had die avond iets kunnen zeggen over je klasgenoten, over hun humor ofzo.

Maar maak een praatje met hem. Toon interesse. Geef complimenten. Geef net iets meer aandacht, dan een normale collega. Zo kun je ontdekken of het wederzijds is. Om eens iets af te spreken. Verlegen zijn we allemaal wel. Maar met afwachten gebeurt er niets. Dan loop je de kans, dat er een ander meisje je voor is...

Wees vooral jezelf. Stel niet te lang uit. Succes ermee. Diep van binnen weet jij, dat je dit kunt.

16 jaar
3 maanden geleden
Ik zit in de pauzes niet echt bij hem. Want dat kan niet omdat we op dezelfde afdeling staan.

Ik zie ook wel dat andere meiden wel naar hem kijken en ook bij de kassa dat ze wel een beetje praten en leuk doen maar ik heb gewoon het moment nog niet gevonden om het tegen hem te zeggen.

Maar dat mijn klasgenoten dat zeiden overviel me gewoon, en ik heb nog niks met hem dus ik hoef ook niks goed te praten toch?

Ik ben gewoon iets meer verlegen dan de rest van de meiden tegenwoordig.
15 jaar
3 maanden geleden
Je hebt een grote crush op een jongen. Met wie je veel samenwerkt. En vermoedelijk ook samen pauze houdt. 🤷 Maar je doet helemaal niets.

Als hij zo knap en leuk is, dan zijn er meer geïnteresseerd in hem.

Nu werd je geconfronteerd door "klasgenoten". Over de "relatie" met een jongen uit de klas. En dan ben jij niet open/ eerlijk. Je draait eromheen. Daarna valt het gedrag van je crush jou op. En weer doe je niets. 🤷 Dat was het moment op de situatie te redden. Om hem te vertellen over jou gevoelens voor hem.

Met zo' n afwachtende houding valt hij nooit op de knieën voor je...
17 jaar
2 kwartalen geleden
Als hij je leuk vindt laat hij zich echt niet afschrikken door zoiets kleins. Waarschijnlijk denkt hij er veel minder over na dan jij nu doet.
14 jaar
2 kwartalen geleden
Je moet met je crush praten en hem het uitleggen. Hij vindt je leuk denk ik, anders was hij niet teleurgesteld.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Waarom zei je dan niet gewoon dat die jou niet (of niet meer) interesseert? Als er ooit iets was, zeg dan dat dat niets (meer) voorstelt. Gewoon open en eerlijk. Als je iets verbergt of erger nog als je liegt, dan voelen de anderen dat altijd, ook als ze er niet direct de vinger op kunnen leggen. Als je eerlijk bent, voelen ze dat ook.

Als je iets wil met je crush, zeg dat dan ook eerlijk: dat je hem beter wil leren kennen, of dat je graag bij hem bent, je goed voelt bij hem. Zoiets. Dan weet hij het tenminste. Tegenwoordig mogen jongens geen initiatief meer nemen, want dan worden ze direct beschuldigd van alles wat vuil is. Dus je moet zelf laten weten als je iets wil.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Gewoon het gesprek aan gaan met je leuke lieve collega, succes
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.