• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Verliefd & Verkering
  4. Verliefd & Verkering
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

ik ben verliefd maar durf het niet te vragen

10 jaar
4 weken geleden
ik ben verliefd op iemand uit mijn klas en ik wil daar verkering mee maar ik durf dat niet te vragen heeft er iemand advies? alvast bedankt
6 reacties
12 jaar
4 weken geleden
Heyy ik doe vaak briefjes schrijven met behulp van chatgpt en die doe ik in zn la en toen had ik dat gedaan en toen had ik erop gezet als je weet van wie dit briefje is ga naar mn vriendin en daar zegt ze als je het goed heb of niet en als die jongen het geraden heeft moet hij tegen hem zeggen loop naar haar toe en zeg of je wil of niet het gen bij mij een beetje geholpen om dat die jongen die ik leuk vond vond mij niet leuk.
18 jaar
1 maand geleden
Als ik jou was, je bent 10,dus geen stress geen druk. Er moet toch niet gelijk verielfheid En namen op geplakt worden zoals verkering. Want dan kan zwaar klinken. En an ben je meer verantwoordelijk voor elkaar. Dus probeer goede vrienden te worden en vanuit daar kan alles groeien. Probeer niet over te komen alsof je verkering wilt maar je kan wel intresse tonen. Maar dus niet heel de tijd rond haar hangen en haar lastig vallen. Probeer tijdens de speeltijd af toe eens dag te zeggen en uit zo uit te bouwen. Succes
10 jaar
1 maand geleden
he j14 bedankt voor je reactie (aan die van jouw had ik het meest:-) )
het is een meisje maar ze is snel geiriteerd dat is het probleem nou dus wat moet iik daarmee
14 jaar
1 kwartaal geleden
Gewoon doen. Je hebt 50 % kans.
14 jaar
1 kwartaal geleden
@TS J10
Je hebt het over iemand in de klas. Gaat dit over een jongen of een meisje? Als dit om een jongen gaat, zijn twee dingen belangrijk. Is het bekend dat jij homo of bi bent? Weet jij dit van de andere jongen? ( homo is jongen houd van jongen, bi is jongen houd van jongen en meisje, hetero is jongen houd van meisje)
Als dit om een meisje gaat, is het minder moeilijk. Vraag of ze iets leuk wil doen met jou, of wil daten. Ga cola drinken, ijsje of frietje eten. En dan kun je het vertellen. Dat je haar geweldig vind, zo leuk en knap enzovoort. En dan kan je vragen of ze verkering wil.
Succes ermee!
Als het om een jongen gaat, kan dit ook. Maar dan moet je wel weten dat de andere jongen ook jongens leuk vind.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

14 jaar
1 kwartaal geleden
Praat met haar en misschien leer je meer over haar.