Hoi, ik ben de topicstarter.
Afgelopen maandag vroeg mijn moeder of de ouders van ........ (mijn vriendin) morgen ook komen. Ik zei.. Ja die komen ook. Ooo leuk om kennis met haar ouders te maken... zei mijn moeder. Toen keek ik haar aan van... Hoe bedoel je, ga maar verder, wat wil je zeggen?.... Toen zei ze dat ........ een leuke meid is en dat ze graag de ouders wil leren kennen. Ik begon een beetje te kleuren en toen barste ik uit in janken!!!! Gelijk haar armen om me heen..... Liefie, ik ken je toch! Ons maak het niet uit, zij is een lieve meid en jij bent een lieve meid en samen zijn jullie een leuk stel. Toen we samen op de bank zaten met een kop thee zei ze dat ze me al een paar weken zag worstelen met hoe ga je het vertellen. Toen hebben we er lang over zitten praten en toen kwam mijn vader thuis.... Mijn moeder schonk koffie voor m in en toen hij binnen kwam jankte ik alweer omdat hij ook gelijk zijn armen om me heen deed en zei.... Het is goed schatje, het is goed! Luister je? Het is goed! Dat heeft wel ff een tijdje geduurd. Moet je meisje het niet weten? zei mijn moeder. Toen haar geappt en gevraagd of ze wilde komen. Toen ze er was heb ik in mijn kamer verteld hoe het ging. Oké dan ga ik het thuis ook vertellen. Toen zat ik in spanning te wachten tot zij appte. Haar ouders vinden het ook helemaal goed en zij hadden eigenlijk dezelfde reactie als mijn ouders. Dus, ja het viel op hahahaha. En jullie hadden gelijk! Moeders zien meer dan je denkt. Heb het die avond ook aan mijn broer en schoonzus verteld. Zij reageerden beide van.... Ooo eindelijk vertel je het....
Toen mijn vriendin dinsdag mee naar huis kwam gaf mijn moeder haar ook een dikke knuffel zo van... Jij hoort er ook bij. Ton mijn vader thuis kwam hij ook gelijk een knuffel geven en zeggen dat ze welkom is. Ze bleef eten en woensdag ging ik met haar mee naar huis en daar kreeg ik hetzelfde warme gevoel. Haar vader noemde ons stoere meiden om uit de kast te komen. Voor de rest houden we onze relatie nog even geheim. Morgen hebben we dat diner op school waar we niet meer zenuwachtig voor zijn. Onze ouders willen elkaar heel graag ontmoeten. Tussen ons voelt het ook heel anders. Ze noemde me schatje waar haar ouders bij waren en nu ze het weten voelt het ook niet meer stiekem wat we hebben wat het gewoon makkelijker maakt. We zijn erg blij dat het nu gewoon eruit is en dat ze het begrijpen en goed vinden.
XXX van ons