• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Verliefd & Verkering
  4. Verliefd & Verkering
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

verkeering vragen

14 jaar
1 kwartaal geleden
ik vind dus een jonge uit de 3e leuk maar ik weet niet hoe ik hem moet vragen en of hij wel bi/gay is.
ik heb ook nog nooit eerder met hem gesproken en vind het een beetje spannend mijn vriendine weten het wel al het bleek ook de ex te zijn van 1 van hen uit de kleuters maar mijn vraag is nu hoe vraag ik hem.

ik zit zelf in de 2e en ben gay btw maar hebben andere gay/bi mensen hier ervaring mee? ik hoor graag antwoorden iedereeag antwoorden btw
7 reacties
15 jaar
1 kwartaal geleden
Hoi TS/J13
Bedankt voor de update. Het is inderdaad duidelijk. Hoewel hij bi zou kunnen zijn. Wel vervelend voor je om te zien. Maar... je kunt over hem blijven dromen en fantaseren. Dat is niet verboden.

Je kunt nu uitkijken naar een vriendje. Dat gaat goed komen. Vertrouw en geloof in jezelf. Zelfverzekerd overkomen is de eerste stap.
13 jaar
1 kwartaal geleden
hoi ps hier ff quick update ik heb met halloween 2 dagen geleden mijn crush met een meisje zien zoenen dus helaas word het niks meer

iniedergeval bedankt voor de antwoorden en big hugs allemaal
15 jaar
1 kwartaal geleden
Geen dank hoor, elkaar helpen cis normaal. :) Dus het is voor jou duidelijk, wat je bent. Geweldig voor je, dat je het thuis hebt kunnen vertellen. . Je draagt geen geheim meer met je mee. Hopelijk reageerden ze begripvol en respectvol.
13 jaar
1 kwartaal geleden
hoi ps hier alvast bedankt voor de antwoorden en j15 mijn ouders weten al dat ik gay ben
15 jaar
1 kwartaal geleden
Hoi TS/J13 Ik begrijp dat je nog niet "uit kast bent" gekomen. Logisch als er een homofobische sfeer is op school. Neem de tijd om te ontdekken wat je bent. Voel je niet verplicht om dit met iedereen te delen. Wanneer het voor jou duidelijk is. Delen metvthuis is al spannend genoeg. De rest kan wanneer jij er klaar voor bent.

Wat betreft je crush, neem vooral de tijd voordat je deze stap eventueel zet. Maar wees 100% overtuigd van zijn geaardheid. Big hug en blijf veilig...
15 jaar
1 kwartaal geleden
Hoi TS/J14
Alleen je vriendinnen weten dat jij gay bent. Maar niemand weet precies wat hij is, begrijp ik. Er naar vragen is inderdaad lastig. Probeer "gewoon" contact te maken. Je komt elkaar toch tegen in de gang, leerplein of kantine? Misschien een stukje mee fietsen. Probeer een "vriendschappelijke" band op te bouwen. Dan is het zaak om zijn geaardheid onopvallend uit te zoeken, zeg maar. Je kunt een gesprek soms ook een beetje sturen...

Stel voor dat hij gay of bi is, dan wil dat nog niet zeggen dat hij ook op jou valt. Gay zijn is erg lastig, ik weet het.
13 jaar
1 kwartaal geleden
hoi ps hier ben 13 trouwens en ben ook bang dat als hij mij afwijst ik gepest ga worden want op mijn school zijn heel veel mensen homofobish
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.