• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Verliefd & Verkering
  4. Verliefd & Verkering
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

hoe zet je eerste stap bij jongenss

14 jaar
1 kwartaal geleden
hee er is een jongen bij mij op school hij zit niet bij me in de klas maar hij had een keer tussen uur en toen had ie me ook wat snoep gegeven. k vind m wel gewoon knap en hij is ook wel aardig dus volgende keer vroeg k om zn snap en na een paar fotos heen en weer begon hij een gesprek door te vragen hoe de toetsweek gingg. we praten af en toe en snappen nog steeds maar hoe leer k m beter kennen?? k weet nog niet eens of ie wel een vriendin heeft of niet en k weet ook niet echt of k m echt aardig en leuk vind want k ken m niet zo goed omdat ie dus neit bij mij in de klas zit. als k vraag of ie wil afspreken dan zegt ie t miss door enzo en dan wordt er weer geroddeld over mij. wat moet k nou doennn
xx
1 reactie
14 jaar
1 kwartaal geleden
Mensen roddelen of je nu iets doet of niet. Ik heb nu een vriend omdat ik bij hem ging stalken ik was dan toevallig waar hij ook was omdat ik wist dat hij daar ging zijn. Als hij bijvoorbeeld elke week voetbalt weet je waar hij is.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.