Vorige pagina

Hetero jongen maar sex met hezelfde geslacht.

16 jaar
4 weken geleden
Ik ben dus 16 jaar en vrienden van mij maken ook best wel vaak grappen over sex met elkaar enzo, het is nooit serieus enzo. Ik zelf ben zelf gewoon hetero maar zou toch wel een keer iets met een van mijn vrienden willen probreren. Elkaar masturberen, pijpen of anale seks. Dit zou ik graag met een vriend willen doen die er ook voor open staat en het tussen ons houd. Wat nou mijn vraag is is of deze gedachtes nou normaal zijn en dit vaker voorkomt bij jongens van mijn leeftijd, wat jullie ervaringe hiermee zijn en zo ja wat heb je allemaal gedaan en wat vonden jullie ervan?
8 reacties
23 jaar
4 weken geleden
Op ongeveer jouw leeftijd heb ik ook geëxperimenteerd met hetzelfde geslacht. Na enkele keren samen en elkaar aftrekken nam die vriend spontaan het initiatief naar oraal. Na enkele keren volgende de te verwachte vraag om hem eens oraal te bevredigen. Ik had me voorgenomen dit alvast één keer te proberen voor hem. Ik was toen ontzettend nerveus en het voelde heel onwennig, maar nadien moest ik tot mijn verbazing toegeven dat ik dit ook heel opwindend vond. Die vakantie dan ook vaak gedaan en hier de basis gelegd voor een periode van experimenteren. Ik vond dit buiten verwachting opwindend en lekker om te doen, al was er lang ook een gevoel van schaamte nadien.
23 jaar
2 maanden geleden
Mijn neef zat 6 jaar op internaat en had dus enkel contact met meisjes in de vakantie periodes. Op het internaat werd blijkbaar veel geëxperimenteerd onder studiegenoten zonder dat geaardheid in vraag werd gesteld. Voor hen was dit toen een soort van ontspanning en uitlaatklep. Niet iedereen op het internaat deed dit uiteraard, maar het was er wel breed aanvaard. Er waren ook wel jongens die dit net heel fijn vonden dat het een all boys omgeving was. Mijn neef was hier ook open en eerlijk over tegen mij.
15 jaar
2 maanden geleden
ja ik denk dat ze er wel voor open staan want ik heb een vriend ik heb al seks met hem gehad en gepijpt en hij vingerd mij maar hij heeft ook gezegt dat hij ook heeft ge experimenteerd bij een paar vrienden
15 jaar
2 maanden geleden
ja ik denk dat ze er wel voor open staan want ik heb een vriend ik heb al seks met hem gehad en gepijpt en hij vingerd mij maar hij heeft ook gezegt dat hij ook heeft ge experimenteerd bij een paar vrienden
23 jaar
2 maanden geleden
Het is niet zo uitzonderlijk dat je benieuwd naar seks met hetzelfde geslacht al wil uiteraard niet iedereen ook effectief experimenteren. Mogelijk heb je zelf iemand waarmee je dit wel zou willen doen? Ik begrijp ook dat je wat bevreesd bent dat anderen dit te weten zouden komen. Mogelijk is het jouw ding toch niet en dat wil je misschien liever niet dat dit geweten is. Als jij hier benieuwd naar bent is het ook niet van belang wat anderen hiervan denken, toch?
Bij mij was het een jeugdvriend die toen het initiatief nam en ik ben tot nu echt blij met deze ervaringen.
15 jaar
2 maanden geleden
als een meisje zoen k wel al veel met mijn vriendinnen, iets waar ik ook al lang over fantaseerde. echt seks of beffen met elkaar kan k me niet voorstellen maar vingeren zou k wel lekker vinden. maar vertel hoe het is gegaan ts!!
13 jaar
2 maanden geleden
Hé ts ja ik heb daar wel ervaring mee. Het is eigenlijk begonnen dat een hele goede vriend van me (teamgenoot) bij me kwam logeren. En na het sporten moeten we douchen dus elkaar al heel vaak naakt gezien. Maar ik slaap ook naakt dus hij uiteindelijk ook. In het begin deden we alleen een beetje elkaar strelen enz. en later elkaar aftrekken en daarna elkaar pijpen. En sinds de zomer doen we ook anaal. Hij is hetero en ik bi
19 jaar
2 maanden geleden
Ik zit hier ook mee en dacht eerst dus ook dat ik toch mogelijk gay of bi kon zijn. Maar na wat rond zoeken op het internet kwam ik erachter dat er dus best wel veel hetero jongens zijn die dit willen of al gedaan hebben. Ik heb zelf veder geen behoefte aan een relatie met een jongen en dus ook niet zoenen of anaal bijvoorbeeld. Maar ik zou best wel eens wat willen experimenteren met een paar vrienden.

Ik zit in een vriendengroep waar er een aantal jongens homo zijn, dus je zou denken dat het makkelijk geregeld is. Maar ik kan hun daar simpelweg niet op vertrouwen. Mijn beste vriend is hetero en heeft een vriendin maar we hebben wel een hechte band en bij stoeien raken we elkaar weleens op intieme plekken. Bij een andere vriend die ook hetero is doen we dit ook. Maar ik kan nog steeds niet de afweging maken of ze wel of niet open staan voor experimenteren. Het is best wel lastig dus.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.