• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Verliefd & Verkering
  4. Verliefd & Verkering
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

En nu?

15 jaar
3 weken geleden
Heeyyy oke kijk ik praat dus al bijna een jar mef een meisje uit m'n klas zegmr en nouja het was gwn nooit een 'normale' vriendscap snapje. En nouja ik heb dus vorige week een best lang appje gestuurd over hoe ik me voel en dat ik zegmr het wel wil proberen om te 'daten' zegmr. Nou conclusie zei voelde zich ook gwn prc hetzelfde en nouja we hebben dus gwn besloten om een beetje go with the flow te doen. Mr ja nu weten we beide vlgm nief helemaal wat zegmr nu de bedoeling is whahaha. Dus ja eig de vraag of iemd leuke iedeetje ofzo heeft want ja we kennen elkaar al heel goed enzo. Nou thxx en uh ja khoor graag reacties
2 reacties
14 jaar
3 weken geleden
Ik snap er geen fluit van. Probeer leesbaar Nederlands te schrijven, inplaats van dat marginaal gedoe.
15 jaar
3 weken geleden
Ga bowlen als je hard wil lachen en elkaar beter wil leren kennen of ga naar de cinema en kijk een leuke film. Ik ben iemand die altijd heel gefocust naar films kijk en weinig praat dus dat is voor mijn vrienden meestal niet zo gezellig maar de laatste tijd was het niet zo een goede film dus praatte ik al wat meer en hebben hard gelachen maar ook wat eng gekeken ( was een horror thriller). Dus als je zoals ik ben kun je best een film nemen die zij heel leuk vindt en jij miss wat minder. Dan praat je meer of je gaat naar een romantische film. Dat kan al een duwtje in de juiste richting geven.

Je kan ook wat gaan doen zoals gaan fietsen in het park en dan ligt de focus meer op het praten. Je kan gaan voor verschillende dingen. De ervaring en dat jullie er na een gesprek onderwerp hebben om over te praten maar op het moment zelf wat minder zoals laser shooten, dan hebben jullie al zeker iets gemeenschappelijk gedaan. Maar je kan ook voor het praten gaan en dan is er al wat meer gesproken en leer je elkaar op die manier beter kennen ( maar dat hebben jullie al wat gedaan omdat jullie al zo lang sturen dus persoonlijk niet mijn favoriet) of je gaat al wat meer losser voor het zwemmen. Maar dat zou ik niet als eerste voorstellen. Kijk hoe ze reageert op de vorige ideeën en daarna kun je het is voorstellen als jullie bv al is zijn gaan bowlen. Daarna kun je zeggen dat het leuk was en dat je het zeker nog is wil doen en dan kun je later voorstellen om te gaan zwemmen. Dan ga je eerst apart( als je al in 1 keer samen wil ga dan op een druk moment, al vindt ik het wel al wat snel om al naakt te gaan)en dan ga je zwemmen jullie plagen elkaar wat en als je dit wil kunnen jullie in 1 hokje belanden. Maar dat is wel al wat snel.

Dit waren mijn ideeën. Ik zou eerst bowlen dan is gaan fietsen en misschien nog iets anders en dan zou ik is proberen te gaan zwemmen, hou ons zeker op de hoogte!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.