• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Verliefd & Verkering
  4. crush haar snap
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

crush haar snap

14 jaar
3 weken geleden
hoii, ben al een tijdje verliefd op een meisje uit mijn klas. en ik heb nu haar snap!! hoe moet ik veder? ik denk dat zij mij leuk vind maar weet het niet zeker. alle tips zijn welkom!!
2 reacties
23 jaar
3 weken geleden
Jij bent verliefd op dat meisje en je denkt dat zij jou wel leuk vindt. Nu heb je dus haar snap. Wat ga je daar mee doen? Berichtjes sturen en hopen dat zij wat terug zegt?
Als mensen elkaar heel aardig vinden dan willen ze graag zo veel mogelijk samen zijn. Alleen met echt contact en samen zijn bouw je een relatie op.

Meisjes praten graag over dingen, jongens doen graag samen dingen. Hoeveel echt contact hebben jullie met elkaar? In de klas, in de pauzes? Weet je welke muziek zij leuk vindt? Wat voor films zij graag ziet? Welke vakken zij moeilijk vindt en welke zij gemakkelijk vindt? Wat zij graag in haar vrije tijd doet?
Allemaal zaken waar je met haar over kan praten. Begin met jezelf, vertel wat jij leuk, vindt, doet, enzovoorts en vraag hoe dat met haar is. Dan komt zij wel met haar dingen.
Communicatie en fysiek contact, daar gaat het om. Samen studeren voor wat zij lastig vindt bijvoorbeeld, eens naar een film gaan of gaan zwemmen, dat soort dingen.

Niet verlegen zijn en alleen maar stiekem gluren en op je telefoon kijken. Straks pikt een ander haar in. Succes er mee!
12 jaar
3 weken geleden
praat over een hobbie
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.