• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Verliefd & Verkering
  4. Bff of toch meer?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Bff of toch meer?

14 jaar
3 dagen geleden
Hey, als je elkaars bff bent, de moeders ook vriendinnen zijn is het dan gek dat je verliefd wordt op elkaar?

Onze moeders kennen elkaar vanaf groep 1 en zijn nog steeds vriendinnen. Vier jaar geleden gingen de ouders van mijn bff scheiden en toen waren zij en haar broertje veel bij ons thuis. Anderhalf jaar geleden gingen ook mijn ouders scheiden en waren mijn broertje, zusje en ik veel bij hun thuis. Toen veranderde ons gevoel ook voor elkaar. Zoenen die langer duurden, gewoon veel meer intiem zijn en al een tijdje echt seks. We lijken ook wel een beetje op elkaar en we worden wel eens als zusjes gezien maar dat zijn we echt niet.... We zijn heel veel samen, zelfde kleren, ook ruilen en wat zij vandaag aan heeft heb ik morgen aan. En dat voelt gewoon erg lekker. Onze moeders zien ook wat we hebben en dat is geen probleem. Is het toeval of komt het meer door dat we elkaar al ons hele leven kennen en wat er gebeurd is? Veel dingen is bij ons gelijk. We zijn tegelijk ongesteld, wel eens 1 of 2 dagen verschil maar nooit veel meer. Als zij moet plassen, moet ik ook vaak. Dat is voor ons normaal. We zijn even groot, even zwaar, zelfde schoenmaat.
4 reacties
16 jaar
1 dag geleden
@ M17 dan is ze je bestie niet meer maar je partner. Ik vind partner beter klinken dan bestie als je een relatie hebt.
17 jaar
1 dag geleden
Ik ben al 7 jaar verliefd op mijn bff en andersom gelukkig ook. Ik heb toen een ongeluk gehad van huis naar school. Een jongen op een fiets knalde zo tegen me aan toen we naar school liepen. Hij viel ook maar stond ol en fietste snel door. Ik had een hersenschudding, rechter arm op 2 plekken gebroken en de pols. En veel schaafplekken. Was mooi weer dus korte broek en shirtje. Mijn bff belde haar moeder en die belde mijn moeder. Mijn bff bleef bij me en ging ook mee naar het ziekenhuis. Mijn moeder werkt daar.... Nu hebben supervaste verkering en dat was eigelijk al zo toen we 10 waren.
20 jaar
2 dagen geleden
Mijn bff ken ik al sinds ik klein ben. Ik heb al 5 jaar een vriend en mijn bff 3 jaar. Toch als we samen zijn of samen op vakantie gaan beffen we elkaar nog steeds. Het voelt wel een beetje als vreemdgaan maar zolang onze vrienden niks weten gaan we lekker door. We zijn stiekem verliefd op elkaar maar. Ik ben verder niet lesbi alleen als ik met mijn bff ben. Dat komt denk ik omdat we elkaar heel goed kennen.
16 jaar
3 dagen geleden
Ik wel vaker dat Besties verliefd op elkaar worden. Ik zou zeggen geniet ervan. Ik heb ook dingen gedaan met mijn bestie tot dat ik mijn vriend tegen kwam. En we doen nog steeds soms dingen samen omdat het gewoon lekker is.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.