• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vriendschap
  4. Vriendschap
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Vriendschap tussen jongens en meiden

21 jaar
1 kwartaal geleden
Hebben jullie ook goede vriendschappen met jongens of jongens met meiden zonder dat er liefdes gevoels zijn? Of is bij jullie een vriendschap uitgegroeid tot een echte relatie?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

10 reacties
18 jaar
1 kwartaal geleden
Ik ben sinds eind 2023 bevriend met een vrienden groep waar mijn beste vriendin mij aant introduceerde. Op haar verjaardagsfeest heb ik dan ook mijn beste vriend ontmoet. Sinds dien zijn wij kort na elkaar zeer close geraakt en vertrouwde we elkaar. Onze vrienden groep shipte ons altijd met elkaar maar zowel hij als ik waren hier niet zn fan van we zagen dit puur als vriendschap ook gaf hij mij een broer zus vriendschap vibe. Ik had in de zomer van 2024 mijn eerste echte vriend gehad hij heeft hem dan ook ontmoet en ze klikte maar naar een paar maand was het uit door persoonlijke reden dat ik liever niet over praat. Mijn beste vriend was dan ook de 1e die hier vanaf wist omdat ik liever niet mee andere durfde erover praten. We hebbe toen ook regelmatig met ons 2 afgesproken om mijn gedachten te verzetten. In oktober heb ik een aanranding meegemaakt waar ik ook de gevolgen van had dat ik hypersexueel van werd.(sorry als dit iemand deed kwetste maar ik dacht dat het wel belangrijk was hij dit verhaal). Eind juni van 2025 was er een feest en had ik mijn beste vriend gevraagd om af te komen. We hadden allebei gedronken en had ik hem verteld over de dingen in oktober en mijn hypersexueel gedrag dat ik soms gelijk niet kan beheren. Hij heeft mij hierin gesteunt maar dezelfde avond hebben we voor de eerste keren een zoenactie gedeeld. Voor hem was dit de 1e keer en was hij een beetje in shock waardoor we wat afstand hadden genomen. Tijdens de vakantie hadden we nog contact en vroeg ik om af te spreken onder ons. Hij had hier geen probleem mee maar bij de afspraak hebben voorspel gehad. Dagen achter de situatie had hij mij gebelt om te zeggen dat sinds vorige zomer gevoelens voor mij had en dat hij daarom mee dit omdat hij dacht dat ik een relatie wou toen met hem. Ik was in shock en heb hierbij afstand genomen en heb ik dit ook gesproken met een paar vriendinnen wat te doen en zij hadden voorgestelt om geen vrienden meer te zijn. Dit is een moeilijke stap voor mij geweest maar ik heb nog steeds contact gehouden met hem puur omdat ik 2jaar niet in de prullenmand wou gooien. In september had hij mij gestuurd dat hij met een andere meisje praat en dat ze een connectie hebben. Hier had ik het moeilijk mee maar stuurde hem terug dat ik trots op hem was dat hij een goed meisje heeft leren kennen. Maar ik realiseer me sinds kort dat ik gevoelens heb gekregen voor hem en telkens als ik zat ben voelt alles 10jeer zwaarder aan ook met de aanranding er boven op.
18 jaar
1 kwartaal geleden
Ik ben sinds eind 2023 bevriend met een vrienden groep waar mijn beste vriendin mij aant introduceerde. Op haar verjaardagsfeest heb ik dan ook mijn beste vriend ontmoet. Sinds dien zijn wij kort na elkaar zeer close geraakt en vertrouwde we elkaar. Onze vrienden groep shipte ons altijd met elkaar maar zowel hij als ik waren hier niet zn fan van we zagen dit puur als vriendschap ook gaf hij mij een broer zus vriendschap vibe. Ik had in de zomer van 2024 mijn eerste echte vriend gehad hij heeft hem dan ook ontmoet en ze klikte maar naar een paar maand was het uit door persoonlijke reden dat ik liever niet over praat. Mijn beste vriend was dan ook de 1e die hier vanaf wist omdat ik liever niet mee andere durfde erover praten. We hebbe toen ook regelmatig met ons 2 afgesproken om mijn gedachten te verzetten. In oktober heb ik een aanranding meegemaakt waar ik ook de gevolgen van had dat ik hypersexueel van werd.(sorry als dit iemand deed kwetste maar ik dacht dat het wel belangrijk was hij dit verhaal). Eind juni van 2025 was er een feest en had ik mijn beste vriend gevraagd om af te komen. We hadden allebei gedronken en had ik hem verteld over de dingen in oktober en mijn hypersexueel gedrag dat ik soms gelijk niet kan beheren. Hij heeft mij hierin gesteunt maar dezelfde avond hebben we voor de eerste keren een zoenactie gedeeld. Voor hem was dit de 1e keer en was hij een beetje in shock waardoor we wat afstand hadden genomen. Tijdens de vakantie hadden we nog contact en vroeg ik om af te spreken onder ons. Hij had hier geen probleem mee maar bij de afspraak hebben voorspel gehad. Dagen achter de situatie had hij mij gebelt om te zeggen dat sinds vorige zomer gevoelens voor mij had en dat hij daarom mee dit omdat hij dacht dat ik een relatie wou toen met hem. Ik was in shock en heb hierbij afstand genomen en heb ik dit ook gesproken met een paar vriendinnen wat te doen en zij hadden voorgestelt om geen vrienden meer te zijn. Dit is een moeilijke stap voor mij geweest maar ik heb nog steeds contact gehouden met hem puur omdat ik 2jaar niet in de prullenmand wou gooien. In september had hij mij gestuurd dat hij met een andere meisje praat en dat ze een connectie hebben. Hier had ik het moeilijk mee maar stuurde hem terug dat ik trots op hem was dat hij een goed meisje heeft leren kennen. Maar ik realiseer me sinds kort dat ik gevoelens heb gekregen voor hem en telkens als ik zat ben voelt alles 10jeer zwaarder aan ook met de aanranding er boven op.
17 jaar
1 kwartaal geleden
Ik heb een hele grote groep vrienden en vriendinnen waar we van alles samen mee doen.
Sommige van mijn vriendinnen en vrienden zijn een stelletje. Sommige waren een tijdje een stelletje en is het weer uit.
Mijn ex vriendje is ook nog steeds bij de groep maar verliefd zijn we niet meer.

We zijn allemaal heel open tegen elkaar en weten dus ook echt alles van elkaar.
Ook omdat we vaak truth or dare spelen en dan de meest intieme dingen vragen en laten doen.
We hebben elkaar ook allemaal al vaak naakt gezien.
13 jaar
1 kwartaal geleden
ik ben echt al sinds ik 3 ben bevriend met een meisje. nooit echt iets met liefde gewoon goede vrienden.
12 jaar
1 kwartaal geleden
Jazeker.
22 jaar
3 kwartalen geleden
Ik heb gewoon vrienden waar ik niks mee doe, en vrienden waar wel eens wat mee gebeurt, jongens en meiden.
23 jaar
3 kwartalen geleden
Ja dat heb ik zeker met meerdere en soms botst het een beetje maar vaak is het gewoon goed
En ben gewoon eerlijk sommige vind ik wel echt oprecht Knap maar niet dat ik per se echt een relatie ermee wil
16 jaar
1 jaar geleden
Ik heb ook een paar jongens als vriend.
Ben er niet verliefd op en hun niet op mij.
We doen van alles samen en praten over alles met elkaar net als ik ook met vriendinnen doe.
Dus ik praat met hun ook over sex en we zijn daar heel open over.
Sex heb ik met die jongens nooit gehad we hebben elkaar wel een paar keer naakt gezien.
Dat was toen we nog een paar jaar jonger waren en nieuwsgierig waren naar elkaars lichaam.
Maar nu gebeurt het nog wel eens dat we elkaar naakt zien omdat we bijvoorbeeld naar het strand gaan of bij ons thuis in de sauna gaan.
22 jaar
2 jaar geleden
Ik heb enkele vrienden en vriendinnen waar ik een hechte relatie mee heb. Verliefdheid is hierbij niet aan de orde, maar wel dat soms erotiek boven komt drijven. We hebben daar gelukkig geen van allen een probleem mee en laten het komen zoals het komt.
18 jaar
2 jaar geleden
Gelukkig kan gewone vriendschap zonder verliefdheid ook hoor. Komt bij mij “in de buurt” vaak voor.