Ik denk dat de eerste jongen zich eerder afvraagd "waarom je dit topic hebt aangemaakt?".
Eerder mooi dat je toch zo goed kan reageren op "zulke reacties". En fijn dat het goed gaat daar haha.
Fijn om dan nieuwe vrienden te hebben kunnen maken, ook een keer van een ander cultiur/taal/land (of hoe je dat ook wilt zeggen).
Maar ook: wat er gebeurt in alle landen nu met oorlog, het slaat nergens op, voor "welke 'partij'" je ook zou zijn. De mensen die zelf in het land wonen willen die oorlog zelf ook niet, het wordt 99/100x door "de baas" van het land zelf gekozen.
Oké.
De jongen van 17 als eerste aub.
.. Wat bedoel jij met "gozer war bedoel ji allemaal"?Hebben wij een fout gemaakt ergens? Ben jin jaloers? Ik hoop dat jij je nader kunt verklaren aub?
Dan jij, jingen van 17. 2e berichtje.
Dank je wel man.! Meen dat!
Weet je ik heb dit geschreven juist om reacties uit te lokken van mensen die zogenaamd stoer en ongevoelig willen zijn zoals de jongen in zijn eertse reactie hier boven.
Ben heel duidelijk geweest dacht ik. Geen sexuele dingen. Juist niet!
Nee!!! juist vriendschap. iemand proberen te steunen of mee te leven. Ben ik dan zo:n idioot of zo? Nee toch?
Als je iemand kunt helpen met iets simpels als een leuke middag gevenm ongeacht wel of geen zwembadje, ongeacht rijk of arm, dan is mijn besluit snel genomen. Er zijn een paar jingens geweest die dachten dat ze ergens nisbruik van konden maken.
Ik verzeker jou dat dat niet lang heeft geduurd.
Dan over jouw bezorgdjeid slapen. Tsja
dat kwam eigenlijk van de jongste. ik zeg heel eerlijk dat ik vooraf geen voorstander was. Maar mama vertelde over de reis die ze hadden moeten maken naar Nederland en de dood van haarman en dus de vader van de kids. ik echt moeten huilen. en zo ben ik echt niet normaal. ben 15 jaar heb ook mijn vader verloren en mijn broertje ge handicapt. ik weet wat er speeld. over dat slapen? niets raars of zo vond het alleen zo lief dat de jpngste in mijn armen sliep rechts van mij lag die oudste die wat meer afstandelijk was,